paRADOx 1011 #1 Публикувано 26 Март, 2016 Здравейте, От доста време не съм се включвал във форума, но сега има с какво да се похваля и затова реших да споделя: новата Хонда в семейния парк - Honda Civic 6gen Hatch Facelift (края на 99' ). Малко мръсна, със следи от градушка и забележки по боята, но все пак отлична за годините си - без катастрофи, с редовно сменяни консумативи и отлично техническо състояние. Аз съм трети собственик на автомобила, а предишният собственик ми е приятел. Като екстри: ел. огледала, ел. стъкла и климатик. Ясно е, че силовият тунинг е абсурдно начинание за този мотор, затова единствено планирам да сменя смукателния колектор с такъв от D16Z6. Надявам се колектора да позволи на двигателя да "диша" по-добре без това да влияе на разхода. Колата ще е евридейка и желанието ми е единствено да подобря външния вид и до някаква степен комфорта в автомобила, затова започнах с почистване на интериора и замърсената тапицерия: и взех малко по-красиви джанти с лачени гайки: Ето ги двете ми красавици една до друга в процес по оптимизиране на аудио компонентите и в двата автомобила: Това е засега от мен. Поздрави и до нови срещи! 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #2 Отговорено 26 Март, 2016 Честито,за придобивката имах същата.И като казвам същата,веднага ти съобщавам,че колата ти не е фейслифт и не е 99 година произведена(най-вероятно тогава е регистрирана за първи път).Колата ти е 98-ма година и е юбилейна версия по случай 25-тата годишнина от създаването на сивик.На моята даже и седеше лепенката "25 anniversary".Хубавото в случая е,че разполага с някои "екстри" които ги няма при префейслифта,разбирай 96-97г. на колите с тоя мотор.А именно, предна стабилизираща щанга и по-големи спирачки 262мм. отпред,които са същите като на vti 6-та ген.Воланът ти е оригинално шит с кожа и червен конец(нямаш air bag и abs което за мен беше по-добре). Друго което се сещам е оригинален хромиран накрайник на гърнето отзад.Решетката ти е с голяма емблема,като при фейслифта.Общо взето това е за което се сещам в момента.Относто тюнинга,пробвал съм и смяна на всмукател и спортен изпускател и ефекта беше по-скоро отрицателен.Може би,ако портнеш леко главата и сложиш въпросните колектори,може да се усети разлика.Отделно ако ще сменяш всмукателя,най-добре си намери оригинална филтърна кутия от 6-та ген. с мотори d15z6,d16y8 или b16a2 и бодни вътре пенелен филтър от по висок клас с китайско "спортно филтърче" ефекта е само промяна в звука.Това е за сега от мен още веднъж,честито за количката и най-добрия тунинг на тоя мотор е един газов инжекцион и много много навъртени безпроблемни километри.Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1520 #3 Отговорено 26 Март, 2016 Тъкмо и аз щях да пиша, че не е фейслифт... Така де, честито! Ако събираш съвети, рамената на чистачките си плачат за реновиране в черно. Лайсните под прозорците на вратите също са обелени, но там с боя не става хубаво. За целта се свалят и облепят в матово черно карбоново фолио, и стават по-добре и от нови. Което ми напомня, че трябва някой ден да си довърша темата за моя ЕК... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #4 Отговорено 26 Март, 2016 Колега, ти направо ме изуми! Не знам как позна моделът само по външния вид, но е факт че волана е кожен с червен шев и от доста време се чудех защо на другите подобни Сивици волана е друг?! Сега вече ми се изясни ситуацията - явно моята наистина е от 98-а и е юбилейна. Приемам критиката и съветите. Определено имам много работа по външния вид, но ще оправя всичко едно по едно и ще кача снимки от постигнатото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 26 Март, 2016 Колега, какъв ти е двигателя? Д14А4? Моята е същата, освен гореизброениете екстри, си има и оригинално подлакътник, като от ВТИ. Освен това, е една от първите произведени юбилейки. Не знаех, че другите сивици нямат предна стаб щанга.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 26 Март, 2016 Нямат само д14-ките, всички останали си имат без значение коя година са произведени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #7 Отговорено 26 Март, 2016 Това казвам и аз, в контекста за D14A4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #8 Отговорено 26 Март, 2016 Поздравления! Уникална кола! Сивик 6-та ще остане за сега може би най-доброто шаси, което са правили за сивик. Заедно с FD шаситата. Това обаче е мое мнение. Ще я видим тая работа с липсата на потенциал в Д14-ките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #9 Отговорено 27 Март, 2016 Радо имах го същия,затова ги познавам,някой гледам ти е гепил накрайника на гърнето или е сменяно.Подлакътник аз нямах оригинално ,но си бях сложил такъв от фейслифт в комбинация със предни седалки от такъв,по-удобни са от преди фейса.Иначе колата е супер,аз за близо 4 години както я имах не съм имал почти никакви проблеми,като изключим,че сменях сегменти,понеже си полапваше масълце.Иначе редовно се караше до прекъсвач до 7200 оборота и макар да няма втек,бая се стряскаше след 5000оборота.Общо взето идеалната градска кола.Ако имам възможност,ще си взема пак такова сивиче.Много безаварийни км. ти желая! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #10 Отговорено 27 Март, 2016 Нямат само д14-ките, всички останали си имат без значение коя година са произведени. D14Z2 2000 год имам предна стаб. щанга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #11 Отговорено 28 Март, 2016 твоята е фейслифт, говорехме за преди фейса 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 28 Март, 2016 Юбилейките са префейс. Интериор и окачване на фейса с голямо Х от пред но със стара муцуна. Имах такава преди време. Друг е въпроса ако е редена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #13 Отговорено 28 Март, 2016 Колата определено си заслужава, но има и неща които не ми харесват: 1. Изолацията на купето е много слаба - непрекъснато чувам гумите в движение. Това дори в CRX-a не е така! Определено съм възмутен и даже озадачен. Като съм карал други Сивици не е било така. 2. Кормилната уредба - воланът не се връща в първоначалната позиция, а застава там където си е. Това не знам дали е дефект в сервото само на моя Сивик или като цяло този модел си е прецакан. Дразни ме също и това, че когато се движа по неравен път - гумите "дърпат" волана ми наляво-надясно... Споделете мнение по тези два въпроса! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #14 Отговорено 28 Март, 2016 За изолацията и при мен е същото , на мен започна да ми дърпа по неравностите когато минах на по широки гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #15 Отговорено 28 Март, 2016 Радо, докато карах на 195, нямаше такъв проблем. Като сложих 205, почна да дърпа Не е само твоят така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1520 #16 Отговорено 28 Март, 2016 1. Изолацията на купето е много слаба - непрекъснато чувам гумите в движение. Това дори в CRX-a не е така! Определено съм възмутен и даже озадачен. Като съм карал други Сивици не е било така. Споделете мнение по тези два въпроса! Аз в моя имах чувството, че като го карам в мокро, задните гуми ми пръскат вода вътре. Цялото купе беше надлежно разглобено, облепено с битуумна лента и К-Флекс, като подобрението е осезаемо. Което ми напомня още веднъж, да си довърша темата за колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #17 Отговорено 28 Март, 2016 (Редактирано) Привет! По втория въпрос: проблемът с "дърпането" на волана очевидно идва от широките гуми с които карам в момента. Рейката е рециклирана преди 6 месеца... Редактирано 28 Март, 2016 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #18 Отговорено 29 Март, 2016 (Редактирано) Да. Явно ремонтът на рейката е некачествен. @ Shorty, аз съм с шофьорска седалка на която долната част се регулира на височина. На фейслифта не знам какви е, но и тази ми е удобна като цяло. Подлакътникът е готина екстра, но като гледам на какви цени се продават рязко се отказвам. Относно вървежа...абе няма да го коментирам. Доста е спряла НО! ! ! харчи 8/100 по задръстванията в София, което си е просто СУПЕР. Хареса ми изказването: " Най-добрият тунинг на този двигател е газовият инжекцион!". Напълно съм съгласен! Редактирано 29 Март, 2016 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 29 Март, 2016 Юбилейките са префейс. Интериор и окачване на фейса с голямо Х от пред но със стара муцуна. Имах такава преди време. Друг е въпроса ако е редена. Препарадко ела да и прасна един всмукател и обд 1 и ще се учудиш и от разход и.вървеш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #20 Отговорено 3 Април, 2016 Юбилейките са префейс. Интериор и окачване на фейса с голямо Х от пред но със стара муцуна. Имах такава преди време. Друг е въпроса ако е редена. Препарадко ела да и прасна един всмукател и обд 1 и ще се учудиш и от разход и.вървеш. Като вече минал по тоя път( от фена), мога да кажа, че този двигател има потенциал за тунинг точно колкото и всички останали Д серии...поздрави за колицата... За дърпането във волана.... широки гуми + по-малко ЕТ на джантите= дърпане... Относно шума - изолирай задните арки отвътре, както каза колегата...битумна лента и отгоре К-флекс....резултата е добър Рейката след ремонт е оставена малко по- натегната...ще се отхлаби с времето...по-добре не я пипай 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове