Jump to content
paRADOx

paRADOx Civic 6gen Hatch

Recommended Posts

Честито,за придобивката имах същата.И като казвам същата,веднага ти съобщавам,че колата ти не е фейслифт и не е 99 година произведена(най-вероятно тогава е регистрирана за първи път).Колата ти е 98-ма година и е юбилейна версия по случай 25-тата годишнина от създаването на сивик.На моята даже и седеше лепенката "25 anniversary".Хубавото в случая е,че разполага с някои "екстри" които ги няма при префейслифта,разбирай 96-97г. на колите с тоя мотор.А именно, предна стабилизираща щанга и по-големи спирачки 262мм. отпред,които са същите като на vti 6-та ген.Воланът ти е оригинално шит с кожа и червен конец(нямаш air bag и abs което за мен беше по-добре). Друго което се сещам е оригинален хромиран накрайник на гърнето отзад.Решетката ти е с голяма емблема,като при фейслифта.Общо взето това е за което се сещам в момента.Относто тюнинга,пробвал съм и смяна на всмукател и спортен изпускател и ефекта беше по-скоро отрицателен.Може би,ако портнеш леко главата и сложиш въпросните колектори,може да се усети разлика.Отделно ако ще сменяш всмукателя,най-добре си намери оригинална филтърна кутия от 6-та ген. с мотори d15z6,d16y8 или b16a2 и бодни вътре пенелен филтър от по висок клас с китайско "спортно филтърче" ефекта е само промяна в звука.Това е за сега от мен още веднъж,честито за количката и най-добрия тунинг на тоя мотор е един газов инжекцион и много много навъртени безпроблемни километри.Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо и аз щях да пиша, че не е фейслифт... Така де, честито!

 

Ако събираш съвети, рамената на чистачките си плачат за реновиране в черно. Лайсните под прозорците на вратите също са обелени, но там с боя не става хубаво. За целта се свалят и облепят в матово черно карбоново фолио, и стават по-добре и от нови. Което ми напомня, че трябва някой ден да си довърша темата за моя ЕК...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 Колега, ти направо ме изуми! Не знам как позна моделът само по външния вид, но е факт че волана е кожен с червен шев и от доста време се чудех защо на другите подобни Сивици волана е друг?! Сега вече ми се изясни ситуацията - явно моята наистина е от 98-а и е юбилейна. :) 

 

 

 

Приемам критиката и съветите. Определено имам много работа по външния вид, но ще оправя всичко едно по едно и ще кача снимки от постигнатото.  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какъв ти е двигателя? Д14А4? Моята е същата, освен гореизброениете екстри, си има и оригинално подлакътник, като от ВТИ.  Освен това, е една от първите произведени юбилейки. Не знаех, че другите сивици нямат предна стаб щанга....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат само д14-ките, всички останали си имат без значение коя година са произведени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това казвам и аз, в контекста  за D14A4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления! Уникална кола! Сивик 6-та ще остане за сега може би най-доброто шаси, което са правили за сивик. Заедно с FD шаситата. Това обаче е мое мнение.

Ще я видим тая работа с липсата на потенциал в Д14-ките.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо имах го същия,затова ги познавам,някой гледам ти е гепил накрайника на гърнето или е сменяно.Подлакътник аз нямах оригинално ,но си бях сложил такъв от фейслифт в комбинация със предни седалки от такъв,по-удобни са от преди фейса.Иначе колата е супер,аз за близо 4 години както я имах не съм имал почти никакви проблеми,като изключим,че сменях сегменти,понеже си полапваше масълце.Иначе редовно се караше до прекъсвач до 7200 оборота и макар да няма втек,бая се стряскаше след 5000оборота.Общо взето идеалната градска кола.Ако имам възможност,ще си взема пак такова сивиче.Много безаварийни км. ти желая!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат само д14-ките, всички останали си имат без значение коя година са произведени.

D14Z2 2000 год :) имам предна стаб. щанга :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твоята е фейслифт, говорехме за преди фейса

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юбилейките са префейс.

Интериор и окачване на фейса с голямо Х от пред но със стара муцуна.

Имах такава преди време. Друг е въпроса ако е редена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата определено си заслужава, но има и неща които не ми харесват:

1. Изолацията на купето е много слаба - непрекъснато чувам гумите в движение. Това дори в CRX-a не е така! Определено съм възмутен и даже озадачен. Като съм карал други Сивици не е било така.

2. Кормилната уредба - воланът не се връща в първоначалната позиция, а застава там където си е. Това не знам дали е дефект в сервото само на моя Сивик или като цяло този модел си е прецакан. Дразни ме също и това, че когато се движа по неравен път - гумите "дърпат" волана ми наляво-надясно...

Споделете мнение по тези два въпроса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изолацията и при мен е същото , на мен започна да ми дърпа по неравностите когато минах на по широки гуми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо, докато карах на 195, нямаше такъв проблем. Като сложих 205, почна да дърпа :) Не е само твоят така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Изолацията на купето е много слаба - непрекъснато чувам гумите в движение. Това дори в CRX-a не е така! Определено съм възмутен и даже озадачен. Като съм карал други Сивици не е било така.

Споделете мнение по тези два въпроса!

Аз в моя имах чувството, че като го карам в мокро, задните гуми ми пръскат вода вътре. Цялото купе беше надлежно разглобено, облепено с битуумна лента и К-Флекс, като подобрението е осезаемо. Което ми напомня още веднъж, да си довърша темата за колата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет!

По втория въпрос: проблемът с "дърпането" на волана очевидно идва от широките гуми с които карам в момента. Рейката е рециклирана преди 6 месеца... 

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да. Явно ремонтът на рейката е некачествен.

 

@ Shorty, аз съм с шофьорска седалка на която долната част се регулира на височина. На фейслифта не знам какви е, но и тази ми е удобна като цяло. :) Подлакътникът е готина екстра, но като гледам на какви цени се продават рязко се отказвам. Относно вървежа...абе няма да го коментирам. Доста е спряла ;) НО! ! ! харчи 8/100 по задръстванията в София, което си е просто СУПЕР.

Хареса ми изказването: " Най-добрият тунинг на този двигател е газовият инжекцион!". Напълно съм съгласен! :)

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юбилейките са префейс.

Интериор и окачване на фейса с голямо Х от пред но със стара муцуна.

Имах такава преди време. Друг е въпроса ако е редена.

Препарадко ела да и прасна един всмукател и обд 1 и ще се учудиш и от разход и.вървеш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Юбилейките са префейс.

Интериор и окачване на фейса с голямо Х от пред но със стара муцуна.

Имах такава преди време. Друг е въпроса ако е редена.

Препарадко ела да и прасна един всмукател и обд 1 и ще се учудиш и от разход и.вървеш.

 

Като вече минал по тоя път( от фена), мога да кажа, че този двигател има потенциал за тунинг точно колкото и всички останали Д серии...поздрави за колицата...

За дърпането във волана.... широки гуми + по-малко ЕТ на джантите= дърпане...

Относно шума - изолирай задните арки отвътре, както каза колегата...битумна лента и отгоре К-флекс....резултата е добър

Рейката след ремонт е оставена малко по- натегната...ще се отхлаби с времето...по-добре не я пипай

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...