Shorty 157 #1 Публикувано 13 Март, 2016 Здравейте колеги,реших да разкажа и аз историята на моя Акорд тъй като постигнах по-голяма част от заплануваното по него,но ще спирам да влагам пари в него,по лични причини и исках да споделя какво съм постигнал дотук. Но нека започнем отначало.Имах сивик 6-та ген. хеч с д14а4 мотор и за него се грижех като за свое дете верно не е кой знае какво най-слабия мотор,нищо особено,но за мен си беше краста да си го правя така,че да ми радва окото и да ми е кеф като седна вътре и го подкарам стигнах до тук... ...и реших,че искам по-голяма и по-удобна кола като естествено марката Хонда беше на първо място.От доста време бях харесал 6-та ген. Акорд купетата,но много рядко се появяваха на обяви и изобщо бяха като изчезващ вид и по улиците на Пловдив трудно се срещаха такива.Редовно следях обявите за такава кола и един ден изкочи една такава в Самоков.Тъмно зелена с бежав салон и крило на багажника,абе влюбих се в колата от снимки.Веднага звъннах на продавача и той взе да ми обяснява ,че бил хондаджия имал прелюд 5-та ген. и сега си докарал тази за него от Германия преди 10 дена,ама му трябвали пари,че бил взел назаем и затова пуснал и двете да се продават,която се продаде първо другата остава за него.Много съмнителна история,но аз вече бях влюбен в колата и викам пази ми я до една седмица,ще я взема.Веднага започнах да продавам части от Сивика, като и самата кола пуснах за продажба и то на нереално ниски цени само и само по-бързо да се сдобия с мечтаната кола.Както и да е сами се сещате че за една седмица е трудна работа да се продаде всичко и в крайна сметка намерих парите от другаде и се разбираме да ходя да я гледам и да се връщам с нея.Уговорих се с един колега да ходим с неговата кола,на сутринта тръгваме,звъня на продавача ,ония вика,чакай не тръгвай,че има някакъв проблем и не иска да запали.Викам така и така съм решил идвам.Отиваме той я закарал в някакъв сервиз и там се чудят какво да я правят ,че на пали.Огледах я имаше дребни забележки,но нито можахме да я запалим,нито да я огледа по обстойно отдолу,тъй като знаете колите в Германия на какво са подложени.Както и да е викам правете кавото,ще правите ние отиваме до София да видим един друг такъв Акорд,ако отстраните проблема ,ще се върнем.Имах два резервни вариянта,една в София и една в Стара Загора.Отиваме в София пак зелена ,пак с бежав салон добре изглеждаше ,но аз исках да видя какво ще стане с тази самоковската.От там викам,дай направо да идем до Стара Загора да видим и другата.Отиваме тя се продава от представителството на Хонда в града,не беше лоша колата,но и светеше чека и лошо впечатление ми направи,че главния механик в сервиза ,се опитваше да ме убеди ,че било нормално да свети заради това,че колата била на газ.Както и да е примирих се ,че ще се прибера в къщи без нова кола и се върнахме в Пловдив,благодареки на Господ,че не съм си продал Сивика.Продължих да следя обявите,но все мислих,за колата в Самоков и поддържах връзка с продавача.Един ден преди нова година в една авто къща тук до Пловдив се появи едно сиво купе с черния кожен салон на снимките не изглеждаше зле въпреки,че беше с обикновени железни джанти ,нещо ме привлече в тази кола.Аз твърдо търсих тъмно купе със светъл салон.Но естествено още на следващия ден 1-ви януари бях пред авто къщата и естествено тя не работеше.Отидох пак на следващия ден,ама видях я не беше лоша на пръв поглед и черния салон даже взе да ми харесва повече,като че ли защото всички дето гледах със светлия салон бяха много протрити и захабени и не изглеждаха като на снимките.Така реших отново да ида до Самоков,понеже ,още се надявах зелената да излезе читава и да взема нея,а и собственика и ме увери,че проблема със запалването е отстранен.Е отидох втори път,бях питал човека дали колата има ръжда ,каза няма, добре е.ОК караме я на подемник ,ами баце тя няма ръжда,тотално изгнила е отдолу.Казах му довиждане и реших ,че ще взимам зеленото купе от София.След няколко дена отивам в София с жената да гледам едно clk и пак акорда и да се прибера с една от дветв коли.Първо видях,Мерцедеса хубава кола,но не ме грабна много.След това се качих в Хондата и всякакви съмнения коя,ще е колата изчезнаха.Правя пробно кръгче имаше известни косури колата,ама аз вече съм се изнервил от обикаляне и гледане на дараци и викам взимам я каквото ще да става.Жената обаче ме дърпа настрани и вика,не е това колата,за което и благодаря.Оказа,се че докато съм карал и съм се ослушвал за странни шумове и неработещи елементи жената е забелязала ужасния салон и много кратно изгорен таван от цигари и като цяло,немърливото отношение на собственика към колата.И отново се прибрахме в Пловдив със стария Сивик.И остана сивата с черния салон в пловдивската авто къща.Ходих още веднъж продавача усети ,че търся точно такава кола не търпеше пазарлък, обаче колата взе да ми харесва още повече ,след всичко преживяно с останалите разочарования и така,на 23 януари 2015-та година бях пред КАТ с това И регистрацията не мина без проблеми на 22-ри платий колата и ме оставиха пред КАТ в 15:00ч. имаше доста опашка за приемане на документите и в 15:31ч. дойде моя ред.Познайте какво приемали документи до 15:30ч. и ме помолиха да заповядам на другия ден.Откачих,къде да оставя колата,без номера ,нито да си я пребера нито да я оставя на паркинга пред КАТ-Пловдив ,за запознатите шекер махала,циганско гето.Помолих един униформен на бариерата и се оказа човечен,вика вкарай я в двора ,но да знаеш,че паркинга е неохраняем.Рискувах и я оставих.На другия ден рано пак там и пак опашка,подадох документите стана 10:00.ч първа почивка на служителите.10:15ч. почивката свършва,обаче никой не почва да работи.Получили някакво нареждане ,че някаква нова такса трябва да се събира за регистрация,но и те не знаят каква и колко.Става 12:00ч.казаха да платим по още 3 лв. и да минаваме така към 13:30ч. си тръхнах най-накрая с номера инофициално имах акорд купе 6-та ген. Есествено колата веднага влезна за обслужване ,но нещото което много ме дразнеше ,беше че изглеждаше ужасно с тези джанти.И хоп бях гледал преди време джанти в олх ,точно за този модел купе свързах се с продавача и воаля ето ги и със Сивика ,малко преди да се разделя с него мина се малко време и се започна старата краста ,уж по акорда няма много за правене,не е като при Сивика части за ъпгрейд бол,ама не.Времето се затопли и трябваха летни гуми,ама 15-ските някак ми се губеха на това голямо купе и минахме на 17-ски Халогени винаги са ми липсвали и на сивика, та намерих едни китайчета, които се оказа ,че светят доста добре Купето заводски е с узвучение Bose ,но оригиналното стерео беше само с касетки и радио,затова сложих едно Pioneer-че с блутут среден клас и останах много доволен от звука,така че тук няма да се влагат средства за надграждане. Фаровете на старите хонди не са им силна страна затова дойде време да сложим нови очи Понеже купето е американско,но произведено за европа си го направих по американския стандарт с оранжави габарити отдолу и още по един на мястото на мигача.Освен това направих и секцията от стоповете която е на багажника да свети заедно със стоп/габарита и се получи това Смених накрайника крайното гърне,че беше леко слачкан още като я взех,а междувремнно един приятел ми донесе предна решетка от щатите,но ми седеше леко постна само решетката та и боднах една емблема accord благодарение на Жорката от Бенковски той, си знае,мерси Жоре и за доста други неща Последва нов накрайник на гърнето от Акорд 7-ма ген. Type S От много време мечтаех да сложа липове и крило на купето и тук е момента да благодаря на колегата Филип Бакалов от Варна за съдействието и огромната услуга която ми направи с предоставямето на оригиналния му предна лип за изработката на такъв от стъклопласт и цялата му ангажираност да се сдобия с това Междувременно ме изби на циганийка и сложих тези неща за което доста хора ме упрекват ,но за сега остават пък винаги мога да ги сваля Първи март дойде и закичихме и любимата Благодарение отново на Жорката от Бенковски се сдобих и със заден лип и последва боя и монтаж и на двата липа плюс минаване отново на летни джанти и баня.Крайния резултат е това Ами това е за сега и мисля да спра до тук поради очакване на нов член в смейството и даже обмислям да сменя колицата с нещо по практично и семейно като CR-V,но само времето ще покаже.Бях взел и крило за багажника от акорд 7-ма ген. type s ,но се отказах да го слагам и май ще отиде при колега с друго купе 6-та с 3.0 мотор и ръчна скоростна кутия което е в процес на разработка и ще помногна с неговия проект.Това е за сега доста дълъг пост се получи и сигурно е пълен с правописни грешки,понеже пиша от телефона ,за което се извинявам на всички! 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 14 Март, 2016 Радвам се, че жена ти не те е оставила ...супер изглежда колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donvini 17 #3 Отговорено 14 Март, 2016 (Редактирано) Страхотна кола евала за старанието аз също съм горд собственик на такова Купе моето е 2002 фейс пак Сиво и съм изключително доволен от колата.Изчетох ти темата и аз също ходих до Самоков като тебе само че от Варна и собственика ми вкара същата интервенция с Прелюда(аз имам и Прелюд 4ген. викам си това е Фен като мен) никаква ръжда нямала отивам на майната си заради тази кола и виждам най-големия гнилоч в ужасен зелен цвят правена по всеки детайл ужас.Добре че не си се наредил с нея още го псувам този Пичага че ме разкара едни 1000км. не знам продава ли се още предполагам Да. Стана ми интересно как си направил задните стопове да светят по US стандарт т.е. четирите заедно ако не е проблем би ли споделил в темата изглежда доста яко ? Редактирано 14 Март, 2016 от donvini Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #4 Отговорено 14 Март, 2016 На снимките предният лип е паснал идеялно!Тази кола задължително трябва да е с добавки на броните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #5 Отговорено 14 Март, 2016 Поздравления за Акорда, много ми харесват USDM преправянията и липовете. А кой е този колега с друго купе 6-та с 3.0 мотор и ръчна скоростна кутия защото аз се глася полека лека за тази интервенция, не знаех че вече е правена в БГ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gvpetkov 1 #6 Отговорено 14 Март, 2016 Евала Колега,истински фен!Само това с clk -то ме учуди малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #7 Отговорено 14 Март, 2016 (Редактирано) donvini намираш си две двойни фасонки ама като оригиналните на твоето купе за стоп/габарита отзад (малко по-различни са от тези на сивика) аз взех от едно купе дето е на части и си пускаш кабели от оригиналните стоп/габарити вземи си поне по-3.5 метра кабели в три различни цвята за плюсовете на стопа,габарита и за маса.Прекарваш ги до секцията за фара за мъгла отзад и слагаш там двойната фасонка.От другата страна по същия начин но там трябва да разпробиеш рефлектора от задната страна за да можеш да пъхнеш крушката.Звучи сложно,но не е чак толкова за час време горе долу става най-голямата играчка е прекарването на кабелите.Утре може да снимам на място за да стане по-ясно какво имам в предвид.Иначе момчето с 3.0 акорда скоро се запознах с него,няма още регистрация във форума каза само ,че кутията е от някаква дизелова хонда,но даже и майстора му незнае от каква и в момента се мъчат да я нагодят,че не му работи скоростомера и няма и в-тек,но колата върви и му гори по-малко от моята. П.С. Dragi4 липа е същия като този който и вие сте взели дето го правиха по оригинала на Фильо и пасна наистина добре,за разлика от задния ,който е оригинал свален от кола за части,но напасването беше по-трудно и пак не е съвсем в една линия.Постни,как се е получило при вас. Редактирано 14 Март, 2016 от Shorty Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 14 Март, 2016 Ами днес го подарих на рожденника,скоро ще се разбере как пасва и ще снимам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #9 Отговорено 16 Март, 2016 Последния ъпгрейд на колата е смяна на волана с такъв от прелюд 5-та ген.Днес го сложих и приключвам,защото на всичко отгоре останах и без работа и работата става сериозна.Проекра се замръзява за неопределено време. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #10 Отговорено 16 Март, 2016 Чудесно се е получило купето,като знам колко дерзаеше за запазено такова )).Дано по-бързо си намериш и по-добра работа и всичко да е наред ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 16 Март, 2016 Пожелавам ти, оставането ти без работа, в този момент, да е за хубаво. В днешно време е страшно да останеш без работа...пожелавам ти успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
obscureman 0 #12 Отговорено 16 Март, 2016 Много хубаво си си направил колата, изглежда прекрасно Аз много мисля да си сложа двоен дин авто-таблет с навигация и т.н., само че както при тебе долния ми дин има 2 бутона за пръскалките на фаровете и регулирането им във височина и не знам къде да ги преместя, за да освободя място за 7 инча дисплей... Колицата ти е супер, на мен без антикрилото отзад повече ми допада, но е въпрос на вкус все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #13 Отговорено 28 Август, 2016 Поздравления за тази хубавица Митак. Понеже успях да я покарам също съм ти много благодарен. Преди малко видях, че вече си я пуснал за продажба и мога да кажа само добри думи за колата ти. Предполагам на доста хора може да им се види скъпа, но това е защото купето е перфектно и без грам забележка (освен онези "циганийки", но все пак колата си е твоя и ти си правиш това което сметнеш за добре). Усоех с продажбата и дано човека, който я купи да я цени така както и ти а ти Митак по-скоро да си вземеш ЦРВ и да се радваш много на дъщеричката си. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H Hristov 0 #14 Отговорено 8 Октомври, 2016 Много положителни промени е претърпяла хубавицата. Нищо общо със стоковия вид. Уникален автомобил! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове