Redman 25 #1 Публикувано 11 Март, 2016 Здравейте колеги, Пиша с надеждата да дадете мнения за проблем, който разваля удоволствието от шофиране на иначе така обичаничт от мен автомобил Honda CRV RD1-1998. Карам автомобила от година и половина и проблемът ме съпътства постоянно. При натискане на педала за газта колата не поема плавно, а като че забива и в даден момент се изфорсирва. Това го прави и спряла, и в движение. Доста е неприятно докато се движиш по магистарлатада забие и после рязко да подаде газ. Придърпва и е некомфортно при движение. Това го прави при натиснат педал на газта. Също така няма мощност. Аз от коли не разбирам и се осланям на знанията на майстори. Няколоко пъти използвам услугите на Омбре сервиз. Казаха че е от TPSensor. След всяко посещение казват че е готова, а в същност след известно време пак се започва. След 4-тото посещение ги попитах аджеба защо и ми отговориха да си закупя нов TPS от E Bay- това било разковничето, нямало смисъл да давам пари за втора употреба. Закупих си, смениха го и в крайна сметка пак същия ефект! Ще бъда благодарен за мнения и наскоки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #2 Отговорено 11 Март, 2016 Клапани регулирахте ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #3 Отговорено 11 Март, 2016 Най-добрия начин да се реши проблема е да се върнеш при Омбре и да си споделиш притесненията.Проблема трябва да се вижда ,чрез скенера и живите данни.Нуждата от смяната на ТПС е свързана с грешка ,която кара чека да светне.Отделно има настройка и обучаване след смяната му.ТПС е сензор много важен за твоя проблем-отговаря за аванса и цикловото количество гориво.Аз бих прегледал и вакуумите на ,както на око ,така и на живи данни.Отделно свещи и кабели и базова настройка на аванс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #4 Отговорено 11 Март, 2016 Доста пъти ходих. Хората като че не приемат сериозно проблема. Други майстори освен Омбре няма ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #5 Отговорено 11 Март, 2016 Клапаните са регулирани. Тпс е сменен и обучен. Поне така казват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #6 Отговорено 11 Март, 2016 ЮБиКо в Горубляне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 11 Март, 2016 Изненадваш ме ,но може да има и скрит проблем...в смисъл СРВ-то е корава машина ,но чат пат са ми се случвали разни единични нестандартни проблеми. Мога да ти направя списък с евентуални проблеми ако искаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #8 Отговорено 11 Март, 2016 На пръв поглед е нещо дребно и за малко..... Прави ми впечатление, че колата при натискане на педала на газта като че нещо свири при дадени обороти. При увеличаване или намаляване на оборототе спира. Като свирка на чайник.Ако има нещо общо с проблема. Може би има, защото в моментите, които върви нормално не присвирва.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #9 Отговорено 12 Март, 2016 (Редактирано) ...Отделно свещи и кабели ... Преди години моето RD1 два пъти ми прави такъв номер, заглъхва при натискане на газта. Първият път беше липсваща пружинка между бобината и капачката на "делкото", втория - изгорели кабели на свещите. И двата пъти обаче този проблем беше съпътстван с трудно до невъзможно първо палене сутрин (зима, студ, влага). Редактирано 12 Март, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #10 Отговорено 12 Март, 2016 Кабелите и свещите са нови. Пали на половин оборот дори и в най-големия студ. Моята заглъхва дори и при натиснат педал, в движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #11 Отговорено 12 Март, 2016 (Редактирано) Да си кажа честно, загубих надежда след като сменихме ТПС с нов и продължи да го прави. Разочаровах се и от Омбре. Всяко ходене е след десетки пъти звънене на телефона, без да се вдигне. Като отида там записвам час за след седмица. С.всеки път след тая процедура си взимам колата и ми казват че всичко е ОК и проблема е решен. Покарам малко и пак същата история. Редактирано 12 Март, 2016 от Redman 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #12 Отговорено 12 Март, 2016 Чета по форума, че има прекъсване от неправилно подбрани свещи. Кои свещи са препоръчителни за RD1? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #13 Отговорено 12 Март, 2016 (Редактирано) Слави да каже с кви кара неговата Иначе са различни за B20B и B20Z. https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CR-V%201/ZFR5F-11/5945/ https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CR-V%201/ZFR6F-11/5946/ Иридиевите им версии ако имаш бюджет и кахъри не са излишни Denso-тата не ги знам. Редактирано 12 Март, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 13 Март, 2016 Чета по форума, че има прекъсване от неправилно подбрани свещи. Кои свещи са препоръчителни за RD1? А ти с кви свещи си ? щото наистина може да береш много ядове от тях, имаме пресен случи за неправилни свещи 1-2 теми по на долу. Аз съм я карал и с НГК а от около 40 х км е с иридиеви на дензо, пробвал съм я и с обикновено дензо, няма проблем. Има много хубави отзиви и за дензо ТТ така че не екато да нямаш избор на евтини и хубави свещи. Аз брах ядове преди седмица с кабелите изведнъж се скапа, сега карам с жици от акорд ама тея дни ще си поиграя да намеря виновния кабел от стария комплект Ако си с някои измислени свещи.... ама пък след толкова посещения при Омбре да не ги забележат и да ти препоръчат други незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #15 Отговорено 13 Март, 2016 (Редактирано) С това глъхнене по-прилича на пробит вакуум,който на място може да не се хване.В движение при по-големи вибрации да ти прави проблем.Имал съм точно такъв случай,но не с Хонда.Вакуум маркуч,който беше сцепен и на място не се откриваше,но като се наклони мотора при потегляне,цепнатината се отваряше, и забиваше муцуна колата. Редактирано 13 Март, 2016 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #16 Отговорено 13 Март, 2016 Значи колега имал проблем подобен на моя, обаче с мазда примаси. Пробит маркуч на вакуум. Аз не съм се замислял обаче за това. Да кажем следната ситуация. Карам колата и всичко е нормално. Спирам колата. Върша малко работа, да кажем 10-15 минути. Паля и тръгвам, и колата започва да придърпва и влиза в авариен режим(светка жълтата лампичка). Карам, пак спирам(гася двигателя). Тръгвам и всичко е ок, все едно не е имало проблем. На RD1 къде се намира този вакуум? Свещи ще ги сменя тази седмица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #17 Отговорено 13 Март, 2016 Едва ли ще толкова просто.Ако все пак Омбре я гледал... Та евентуални причини: Тока: кабели ,свещи,капачка, бобина, Захранване:клеми на аккомулатор,маса двигател,контактен ключ,главно реле Не вярвам да е вакуум,защото за толкова голям проблем щеше да се вижда на живи данни,МАП сензора може да мери невярно. Объркан ангренаж или голям луфт в него.Изгорял клапан,спукан колектор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #18 Отговорено 14 Март, 2016 Не искам да прозвучи грубо, ама Омбре.......... За 5 пъти ходене, ако я бяха погеднали по обстойно, може би щеше да е ОК. Нали са специалисти. Не може да я оставя в 10 и в 12 да ми звънне и да каже, че е готова, и така 5 пъти..... Все пак това проблемът не е постоянен, като се направи трябва да се изтества.....За това търся помощ тук. Клемореда на контактен ключ е сменен. Кабели са нови. Свещите са на Бош. Ангренажа е сменян в ЮбиКо. Клапаните са ок. Капачката и тя е нова.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #19 Отговорено 14 Март, 2016 В една друга друга тема го казаха - ся бива ли при такъв избор на пазара да се набиеш на Бош свещи Не ми казвай, че Омбре са ти сложили такива, тва ше е несериозно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #20 Отговорено 14 Март, 2016 Колата я купих с такива, че и резервни. Предишния собственик я е обслужвал в ЮбиКо. При Омбре съм сменил маслата по колата и сензора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #21 Отговорено 14 Март, 2016 (Редактирано) Ами не знам колко са те обръснали досега за всичко, но според мене прежали 30-40 и вземи едни NGK като за твоя двигател ако няма кой да ти даде за проба. Щом си 1998 трябва да си с B20B демек NGK ZFR5F-11Ако се чувстваш патрон скочи на: ZFR5FIX-11Гледай да не са френското производство Ако ти се виждат скъпи тука има един човек носи хубави на тънки пари от САЩ. Резервните и те са Bosch викаш... Редактирано 14 Март, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #22 Отговорено 14 Март, 2016 Бош са. Предишния собственик ги е купувал. Но ще ги сменя все пак. Както и кабелите. Да кажеме и тоя вакуум маркуч бих го сменил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #23 Отговорено 14 Март, 2016 1 по 1, смени свещите първо. Пробвай ако искаш Denso K16TT Слави нали казва, че биват. Пък и са евтини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #24 Отговорено 14 Март, 2016 Звънни на Пешо - Izanagi и си вземи един комплект оригинални свещи.Ако искаш ще ти подаря един комплект използвани,но работещи безпроблемно да пробваш как ще е с тях.Ще си платиш само доставката по Еконт, ако искаш телефона ми е 0898743091-Веселин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #25 Отговорено 16 Март, 2016 Моите НГК с които купих колата бяха купувани от Бултрако по 16 лева парчето в фактурата пишеше и са френски, нищо им няма, все пак франсетата правят ситруен Само една две теми по на долу имаше колега които упорито не искаше да смени Беру свещи щото беше дал 60 за тях, но след смяната О-чудо, колата се оправи Кой купува Бош свещи днешно време бре, даже и голфаджиите не щат да ги видят 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #26 Отговорено 16 Март, 2016 Днес си поръчах цял дросел втора употреба. Събота ще го сменя и ще видя как ще се държи колата. Ще сменя и вакуум маркучетата. Пък каквото сабш покаже! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #27 Отговорено 16 Март, 2016 Ама свещите няма ли да ги смениш аджеба? Аванса барахте ли го в крайна сметка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #28 Отговорено 17 Март, 2016 Така де, свещите и тях ще сменя. За аванса, аванса даже незнам че го има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #29 Отговорено 17 Март, 2016 Аванса за да го барат трябва да окъсят буксата в купето, а едва ли го знаят, инак и да въртят делкото нищо не се случва. Поне така пише в дебелата руска книга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Redman 25 #30 Отговорено 17 Март, 2016 Днеска купих дросел с tps обаче забелязвам че има разлика. Моя пишеGF, a на новияGR. На моя има EOAO, , a на другия 67АО. На моя map пише 11S17, на другия 3S24. Май ще го връщам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове