Yak 17 #1 Публикувано 6 Март, 2016 Здравейте колеги, днес при запалване светна лампата на таблото за акумулатор, както и изписа system check. При отваряне на предния капак се чуваше и шум от алтернатора,което ме навежда на мисълта,че е за смяна. Някой имал ли е подобен проблем и според вас от къде мога да намеря алтернатор, т.е. варианта Бултрако е ясен,но ако имате друг опит ще е полезно,напр. препоръчва ли се рециклиране,къде,на какви цени и тн. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 7 Март, 2016 Защо трябва да го сменяш и да даваш сума ти пари,като можеш да го рециклираш за по малко.Може да ти е заминала само шайбата на алтернатора,която е спецялна.Отиди на някой майстор да диагностицира проблема и тогава реши какво да правиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3 Отговорено 7 Март, 2016 Имах подобен проблем преди година. Ремонта ми беше диодна плочка с капачка. Заедно с труда ми излезна 130лв. Нов не от Бултрако струва почти 400лв, а от там не искам да предполагам.... бягайте далече :-) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blademil 1 #4 Отговорено 7 Март, 2016 Преди 3 месеца и на мен ми се случи тази случка и след като установих ,че са изгорели 2 диода ,взех алтернатор втора употреба и проблема бе решен. След това избих изгорелите диоди ,замрних ги със здрави от друг алтернатор и сега си имам още здрав за всеки случаи. Последното не е опция за продължителна употреба защото диодите от донорския алтернатор не са еднакви със оригиналните и може да дефектират. Ако се подменят всичките с един тип може да се кара продължително ,но ще е доста трудно за изпълнение. Другата опция е да подмениш цялата плочка с нова(към 80 лв мисля че беше),но аз на тези китайски плочки нямам никакво доверие ,защото съм страдал от тях. П.п.И аз съм със акорд 7 2.4(фаза 2). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #5 Отговорено 7 Март, 2016 Тъй като съм далеч от мястото, където ме остави Акордеона, го оставих на близки да го правят. Доколкото разбирам диодна платка + още нещо си е драмата. Майсторите препоръчват да се смени и ремъка тъй като бил се втвърдил и износвал ролките, но това мисля да го правя при Омбре като ходя за масла и филтри. Като взема колата ще пиша и за точната цена, проблем и решение за информация на хората. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 7 Март, 2016 Няма страшно, не е голяма драма. На мен ми се случи един петък вечерта на 20км. преди гр. Златоград. Събота в един гараж го свалихме и един дядо го замери и поръча частите от Пловдив. По рейса дойдоха и след обяда беше вече ОК. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #7 Отговорено 22 Август, 2017 Днес и мен ме сполетя същия проблем.Смяна на диоден блок плюс реле регулатор и четки ,цена с труд общо 220лв.Много ми се видяха,но като е на зор работата ,нямаше какво да правя.В сервиза казаха,че било масов проблем при тия Акорди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #8 Отговорено 22 Август, 2017 Мен преди година някъде динамото взе да издава някакви звуци и взе да намирисва но не ми е светвала лампата за акумулатора, явно си зареждаше до последно.Ходих на майстор и ми обяви цена от между 200 и 250 за ремонт, звъннах на Кари(авто моргата в Пловдив) и ми каза че има над 10бр и ми обяви цена 70лв, други колеги от форума ми обявиха цени от 200+ лева...След като отидох до Кари и ми показа какво има аз избрах едно което явно беше сменяно защото не беше ОЕМ но поне изглеждаше доста по ново.Вече 1 година дертове нямам и си реших проблема със 70лв ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #9 Отговорено 23 Август, 2017 Моят си зарежда, но имам шум от лагер -вероятно в шайбата. При Апостолов свалиха пистовия ремък и дрънченето изчезна. Навиха тел на шайбата и като я дръпнаха (за да се засили достатъчно) дрънченето бе същото, но нямаше как да го оправят веднага. Някой може ли да разясни 1 или повече са лагерите и сложна ли е подмяната им? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #10 Отговорено 23 Август, 2017 При мен предния ден започна едно виене от алтернатора и понеже са на едно място с хидравличната помпа ,първо помислих,че е от нея.Но акумулатора започна рязко да ми умира и накрая се изтощи напълно.Като замерихме динамото с нов акумулатор показа 11.8v и проблема беше ясен.Закарах я в сервиза само на акумулатор и там ми обясниха,че ако е изгорял и един диод от блока към релето вече тече променлив ток и от там започва виенето.След смяната на блока с релето и четките показанията вече за 14V и се надявам да изкарат вече доста,Дават ми една година гаранция. Недко и аз си мислих,да звънна на Кари ,но при него има само дизели и 2.0 бензин мотори,а не знам дали няма разлика в алтернаторите и освен това като е втора употреба ,пак не е сигурно колко ще изкара,тъй като доколкото разбрах,явно си имат около 100k км. тия блокове и са си като консуматив.Ти си изкарал късмет и си минал тънко,дано да нямаш скоро проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 56 #11 Отговорено 23 Август, 2017 и аз го ремонтирах моя 140 , смяна на лагери, четки и диодна плочка. 2 са лагерите, лесно ги избиха хората с чук и менгеме. нови ги гледах за 380 лв. та незнам ако ще давате над 200 не е ли по-добре нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #12 Отговорено 23 Август, 2017 Апостолов ми каза че за лагерите предпочитат български (понеже били по-добри), и че струват по няколко лева бройката, та реших че и в "наше село" комшийското сервизче ще се справи. Ще ги накарам да проверят и другите компоненти, както и зареждането (с което нямам проблеми) според зеленото оче на акумулатора -на дълъг път (извънградско). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #13 Отговорено 23 Август, 2017 Вчера и навъртях 100км. извънградско като я взех от сервиза и днес поръртях малко е града,незнам дали си втълпявам,но ми се струва малко по-жива от преди и разхода като,че ли малко е надолу.Възможно ли е този проблем да е оказвал влияние на разхода ,понеже само градско с климатик последния път засякох 20.5л. на 100км. разход на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове