Shterev 4 #1 Публикувано 25 Февруари, 2016 Здравейте! Карам сивик 1.4 75 коня 96г. ej9 От една седмица на сам при десен завой се чува странен шум от лявото колело То направо си е стържене все едно гумата ми опира в калника.При ляв завой, също се чува, пак от лявото колело но по слабо при рязко натискане на спирачките пак леко се чува.С амортисьорите всичко е наред.Казаха ми че проблема е в лагера на главината.Ако може някой да потвърди диагностицирането правилно ли е и да ми даде малко инфо за лагера, защото ми казаха че имало два вида.Главина с два лагера при която могат да се сменят само лагерите.Другия вид лагер-главина сменям цялата главина.Колата има abs, отзад е с барабанни спирачки.Всяка информация ми е важна защото съм в Германия и трябва да преценя дали да я вкарвам в сервиз за този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #2 Отговорено 26 Февруари, 2016 Предполагам,че питаш за предно колело... Само лагер се сменя,а той е двоен с цяла външна гривна и две вътрешни.Струва около 40 евро.Това не пречи на някой търговец да ти го продаде с главината,както е правилно за 100-120 евро.Най добре си провери с номера на рамата точния номер на лагера.Понеже няма как да обясниш колко е силен шума..не рискувай да пътуваш така.Потърси турци ,руснаци,поляци,някъде където можеш да се пазариш...Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shterev 4 #3 Отговорено 26 Февруари, 2016 Е това е Благодаря много за отговорите и разяснинието.Ако успея да намеря от къде да купя задна главина от тук, ще си я сменя сам иначе както казва колегата отивам в турски сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shterev 4 #4 Отговорено 26 Февруари, 2016 А това за силата на стягане на главината става с динамометричен ключ който също нямам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #5 Отговорено 28 Февруари, 2016 Кви 40 евро кви 181нм,само при мисълта,че си го оствил толкова време показва,че не си перфекционист,така,че стягай си на усет и повярвай за 25евро можеш да си намериш предоволен лагер,че и по-малко дори.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shterev 4 #6 Отговорено 29 Февруари, 2016 Кви 40 евро кви 181нм,само при мисълта,че си го оствил толкова време показва,че не си перфекционист,така,че стягай си на усет и повярвай за 25евро можеш да си намериш предоволен лагер,че и по-малко дори.. Така си е колега но все пак трябва да сме запознати с технологията как точно се прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shterev 4 #7 Отговорено 29 Февруари, 2016 Истината е такава.Хондата я купих от Германия преди точно 5 месеца и половина за да ходя на работа с нея.Взех я на 158000км. сега е на 168+ До сега само масло и гуми бях сменял но сега лагера, имам скъсан маншон на външното каре от ляво и нещо леко чука отпред от дясно като мина през неравност.И мисля да я оставя в сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shterev 4 #8 Отговорено 5 Март, 2016 Здравейте колеги днес смених левия лагер отзад и както се упасявах това стъргане от ляво отзад при десен завой Не изчезна. Възможно ли е този шум да има връзка с накладките отзад защото са заминали напълно.Колата е без abs да се поправя.Ако някой има мнение,да споделя.Лагера го смених в сервиз но нямаше как да се върна да обясня че пак го има това стъргане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #9 Отговорено 8 Март, 2016 (Редактирано) Принципно в завой няма логика ако е накладка само тогава да шуми,предполагам може да са пренатегнали лагер главината и да затяга по малко,но пронвай в завой да матиснеш спирачката докато шуми ако изчзне може и накладки,но все си мисля че е лагер,огледай подкалника около джантата отвътре,пружините дали всеичко е ок,другото възможно е самия барабан някой път където влиза в вътрешната основа от към амортесьора събира ръжда и почва да търка на места/шуми. Вдигни на крик и погледни. Редактирано 8 Март, 2016 от Madness Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #10 Отговорено 8 Март, 2016 Колега пусни малко снимков материал А ти във завой натискаш спирачките ли? Ако стърже при десен завой от ляво, при ляв стържели в дясно? Да не ти опират гумите някъде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #11 Отговорено 8 Март, 2016 Колега на него му шуми само при натоварване в завой. На ръка как да го натовари лагера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #12 Отговорено 9 Март, 2016 Лагера като е заминал, не е нужно да го товариш, за да го разбереш. Отделно, ако е правил теста и е нямало шум, не е трябвало да го сменя. А отделно може да е сменил грешния лагер, т.е. на грешното колело. подкрепям мнението на колегата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shterev 4 #13 Отговорено 13 Март, 2016 Здравейте съжалявам че доста време не успях да пиша.След един ден каране шумът изчезна напълно.Не знам как може би е бил пренатегнат лагера майстора го стегна с пистолет .Теста с въртенето на ръка го бях направил преди да сменя лагера наистина ромолеше и така това се оправи и веднага друг проблем. Когато мина през нервност пак от зад от ляво но този път се чува леко чукане и като има някой седнал от зад от ляво и ми вика а бе тва тука нещо под краката ми мърда или се усеща като вибрация по пода.Освен това точно на 115км/ч се усеща леко разлюляване на задницата като при не балансирана гума и при много рязко намаляване на скоростта пример от 120-0 не знам точно в кой момент се разтриса цялата задница и то доста.Гумите ги сменях и баланс преди 2 месеца.Ще ходя скоро да ми сменят накладките и трябва да събера малко информация и за този проблем че нещо нямам доверие на майстора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #14 Отговорено 14 Март, 2016 Тампона на носача ти е за смяна, според това което обясняваш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #15 Отговорено 14 Март, 2016 Имам лек шум, като от турбовитлов самолет при движение със скорост само в границите от 80 до 90км/ч. Понеже е наистина лек, не мога да определя точно от къде се чува. Не се повлиява при завои. Понеже купих колата със скъсан маншон на едното каре, и не знам колко време е карана така! Може ли да е от карето или е лагер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleCS 4 #16 Отговорено 21 Март, 2016 На старата ми 5ген хеч имах заминал лагер на задно ляво колело и ми шумеше когато карах направо, при завой спираше заради натоварването. Казвам го само за протокола, не гарантирам че винаги е така! Тогава си купих лагер-главина чисто нова японска (130лв.) и изкара точно два месеца, след това я смених със втора употреба от един колега от форума за 25 лв и така я продадох. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове