Jump to content
Kiko.spasov

D15B7 към D16Z6

Recommended Posts

Здравейте колеги,нов съм във форума и пускам тема за пръв път така че не ми е много ясно за което се извинявам. Имам Д15 купе 101 коня замислил съм да слагам глава от д16з6 с втек, всмукател делко и изпускател от същия мотор.интересува ме какъв трябва да ми е компа, трябва ли да сменям инсталация..ако някой може да даде съвет какво друго е хубаво,нужно,препоръчително или необходимо да се прави да сподели ..имам и други въпроси но за сега толкова...наясно съм че сега повечето ще почнат със смяна на мотор с "Б" и "Н" затова предварително казвам че не съм заинтересовън от този тип заигравки .. ще съм благодарен за отзовалите се. Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото!!! Пак ти казвам единственото трябва да смениш главата и да си чипнеш компа.

Да и всмукателя дуго не.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор :) моят комп е стоков незнам даже какъв е .от з6 главата е с втек клапан за него не се ли иска нещо по особенно някакви настроики и какъв трябва да е чипа доколкото знам има различни видове чипосване (казвам още веднъж нов съм и не са ми мн ясни нещата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант е да си намериш разп. вал от D16A6 (след '91-ва) + вход. колектор от Z6 и само да пилнеш малко твоята глава + генерация на 55 мм и спокойно с правилните настройки на компа (чип разбира се) ще удариш м/у 110 и 120 коня на колелата.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коне за нищо ги нямате, :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кабели от компа до втек соленоида трябва да се прекарат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коне за нищо ги нямате, :D

 

104 на колелата, едно друго момче със същия сетъп 105 на друго дино, което ако сметнем 15% средни загуби са около 120 на вала което си е 30 коня отгоре, или 33% вдигане на мощността, което за мен е доста добро постижение, и реално най вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите от витека къде се включват в компа..и да ми препоръчате кой може да ми направи добри настройки ... интейк нужно ли е да слагам сега съм си със стоков филтър,раздвижна ролка ще спомогне ли за нещо по добро ..спрял съм се на варианта да сменям главата и да сложа от Z6 заедно с всмукател върти ми се нещо в главата за дросел от Н22 или да си портна стоковия на Z6- ицата какво ще кажете....и не на последно място да барам ли скоростната кутия. Благодаря колеги на тези които се включиха в разясняването :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за другите работи какво ще кажеш колега кое ще е в плюс и кое не си струва . Мерси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, гледам, че си имал разговор с фена, така че нещата трябва да са ти вече почти ясни. Най-важното от цялата тази патърдия е кой ще си сложи чипа и ще ти направи настройките или смесите след това. Другото е само да размениш главите, да си земеш D16Y8 (MLS) гарнитура и да изчислиш колко ще пилиш от главата обикновено пилят 0.4-0.5 мм.

Този порект е м/у другото мноог популярен и е правен вече многократно (казвта му мини-ме), чети в раздела Сивик -> Тунинг -> Силов Тунинг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тиквата е й8 само профилактичен шлайф да на скача над 11/1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тиквата е й8 само профилактичен шлайф да на скача над 11/1.

Че какъв е проблема като е по сгъстена? И колега, имам дросел на 58мм от б16а1, ако искаш - мога да ти го продам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай каквото ти казват колегите, глава всмукател и дросел на 60мм може и един китайски изпускател д серийте 10 коня вдигат от изпускател с генерация :) това и ск.кутия най ги засилва. Д15б7 е и със по лека ролка на вала и ще е добре ако всичко се направи от хондаджия :) кабел за датчика на маслото не трябва там се прави нещо в компа но не се сещам какво точно бях го гледал на моето мини-ме. Трябва п28 и точно един кабел за втек и това е :)

 

Но колектор генерация и дросел на 60мм със сигурност колата ще вдигне поне 10коня ако е vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мога ли да запитам само делкото от б7 остава ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става, но му се режат ушите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×