Haidut 0 #1 Публикувано 8 Февруари, 2016 Колеги какво ще кажете за следни предложения:Хонда Сивик 2006г.2.2-140к.с. дизелОпел Вектра 2006г.1.9-150к.с. дизелОпел Астра 2007г.1.7-125к.с. дизел Мерцедес Ц220 2005-150к.с. дизелКато изключим различната визия и излъчване на колите,кой според вас е най-добрият избор?Критериите са надеждност и здравина,цени за ремонти,части и обслужване?Освен това вярно ли е че колите с японски дюзи са по-капризни на нашата нафта и по-трудно се поддават на почистване и въстановяване?Моля да съпоставете тези автомобили беспристрастно и ако може обосновка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #2 Отговорено 9 Февруари, 2016 Колега това е все едно да питаш Бъргър Кинг дали са им вредни храните.. Ако избираш м/у мерцедес и опел избери мерцедес,ако избираш м/у мерцедес и хонда отговора е хонда,предполагам и колегите от другите форуми биха били съгласни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #3 Отговорено 9 Февруари, 2016 (Редактирано) Здравей, за хондата ще получиш доста информация има и тема за модела. За вектрата мога да ти кажа, че от към мотор и окачване е много добра. От към обслужване е много по- евтина от хондата и мергела.Доста иконимична и в същото време пъргава. Вътре е дърво от всякъде. Скърца шуми и прочие. Дюзите мисля, че на хонделата са бош но не съм 100% сигурен, на вектрата също. Дюзите на денсо са по скъпи и понякога не подлежат на ремонт. Сам казваш, че колите са различни. Спрямо това което искаш сам трябва да прицениш коя ще е колата Поздрави Редактирано 9 Февруари, 2016 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 9 Февруари, 2016 Хондата вози дооста твърдо,Съединителя й е кашкавален(почва да приплъзва и трябва да се смени в комплект с маховика 1400лв ), вътре е с доста евтина пластмаса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #5 Отговорено 9 Февруари, 2016 Аз не мисля, че има друга хонда с толкова много детски болести колкото има по 8ма генерация. Ако е 2006-та (от първите) има голям шанс да останеш подразнен. Като цяло е много практична и удобна за каране. Стабилна на пътя, но доста твърдо вози. Има хубави глезотии които до голяма степен компенсират част от нещата. Колегите се хвалят с дооста добри разходи на дизелите си. Успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
istarus 2 #6 Отговорено 9 Февруари, 2016 И 4те коли съм ги карал, а едната е моя собственна. Колата е надминала времето си, просто няма как да не се влюбиш в нея, особено ако ЕХ. Относно ремонта сериозни са цифрите и за поддръжка и като разход на гориво. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #7 Отговорено 9 Февруари, 2016 Цифрите са нормални като на всеки един дизелов двигател от изброените по горе от колегата.Колко мислиш,че струва демпферния маховик комплект с съединителя на Опела ? Като цени на части на Хондата има и по евтини алтернативи и оригинални на добри цени от общите поръчки.Имай на предвид,че този Сивик е английски ,седана е японски и детските болести при него са сведени до 0. Но там са бензинови двигатели при 8ма седан. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #8 Отговорено 10 Февруари, 2016 Горе долу разликата за съединител и маховик е около 700лв в полза на опела, да речем с еднаква марка Лук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #9 Отговорено 10 Февруари, 2016 Може може и да съм се заблудил не споря,не ми се и проверява.Е значи Опелчето е колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #10 Отговорено 11 Февруари, 2016 Горе долу разликата за съединител и маховик е около 700лв в полза на опела, да речем с еднаква марка Лук. Долу горе може и да е така, но в действителност не е така . За разлика от Соичиро, мен не ме мързи да проверявам . Със стабилни отстъпки, комплект съединител за Сивика и демпферния маховик са 1250- 1300 лв. За Вектрата са 1100 лв, за Астрата ИлядО лв. Просто като проверяваш цени, гледай и какво съдържа комплекта, при опелите лагер- помпата не влиза в комплекта съединител, а се купува отделно . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #11 Отговорено 11 Февруари, 2016 Пропуснал съм помпата прав си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #12 Отговорено 15 Февруари, 2016 Щом си се ориентирал към печки, трябва и да си нагласен че стане ли нещо , там всичко е скъпо. Мерц никога. По добре Опел. За нашата марка няма да говоря , тя си е наша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #13 Отговорено 15 Февруари, 2016 Извади още някой лев за Сивик 2008г и не се занимавай с глупости.Относно Мерцедеса, живея в малък град и не знам някой купил такъв, че и 270CDI да не е налял една торба пари откакто го е купил.Един познат каза така - Стои в гаража и се чупи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #14 Отговорено 21 Февруари, 2016 Ако търсиш кеф от към возия и приятно усещане вътре в колата то трябва да избереш нещо друго извън този лист Пълни дървета. От изброените само астра не съм карал (карал съм, но беше бензин - пак пълна скръб). Всичките са рядко неудобни автомобили. Относно цени не мога да коментирам, но един съвет - ако ще избереш мерцедес да не е Ц класа - просто са малки, безсмислено е, ориентирай се поне към Е. Един такъв опел вектра продадохме за части след 3 месеца пребиваване при нас Късата клечка се случи - първо мотора гореше около 3-4л масло на 500км , после компютъра замина и в крайна сметка и колата отиде за скрап и части. Акорд като изброения има един приятел - мрънка, твърда му е като возене, не е споменавал за проблеми по машината. Успех, но погледни и Е класите. Сивик не си взимай ако пътуваш повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове