Jump to content
Haidut

Опел , Хонда или Мерцедес

Recommended Posts

Колеги какво ще кажете за следни предложения:
Хонда Сивик 2006г.2.2-140к.с. дизел
Опел Вектра 2006г.1.9-150к.с. дизел
Опел Астра 2007г.1.7-125к.с. дизел

Мерцедес Ц220 2005-150к.с. дизел

Като изключим различната визия и излъчване на колите,кой според вас е най-добрият избор?
Критериите са надеждност и здравина,цени за ремонти,части и обслужване?
Освен това вярно ли е че колите с японски дюзи са по-капризни на нашата нафта и по-трудно се поддават на почистване и въстановяване?
Моля да съпоставете тези автомобили беспристрастно и ако може обосновка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е все едно да питаш Бъргър Кинг дали са им вредни храните.. Ако избираш м/у мерцедес и опел избери мерцедес,ако избираш м/у мерцедес и хонда отговора е хонда,предполагам и колегите от другите форуми биха били съгласни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, за хондата ще получиш доста информация има и тема за модела.

За вектрата мога да ти кажа, че от към мотор и окачване е много добра. От към обслужване е много по- евтина от хондата и мергела.Доста иконимична и в същото време  пъргава. 

Вътре е дърво от всякъде. Скърца шуми и прочие.

 

Дюзите мисля, че на хонделата са бош но не съм 100% сигурен, на вектрата също.

Дюзите на денсо са по скъпи и понякога не подлежат на ремонт.

 

Сам казваш, че колите са различни. Спрямо това което искаш сам трябва да прицениш коя ще е колата

 

Поздрави

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата вози дооста твърдо,Съединителя й е кашкавален(почва да приплъзва и трябва да се смени в комплект с маховика 1400лв ), вътре е с  доста евтина  пластмаса  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля, че има друга хонда с толкова много детски болести колкото има по 8ма генерация. Ако е 2006-та (от първите) има голям шанс да останеш подразнен. Като цяло е много практична и удобна за каране. Стабилна на пътя, но доста твърдо вози. Има хубави глезотии които до голяма степен компенсират част от нещата. Колегите се хвалят с дооста добри разходи на дизелите си.

Успех :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 4те коли съм ги карал, а едната е моя собственна.

Колата е надминала времето си, просто няма как да не се влюбиш в нея, особено ако ЕХ.

Относно ремонта сериозни са цифрите и за поддръжка и като разход на гориво.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цифрите са нормални като на всеки един дизелов двигател от изброените по горе от колегата.Колко мислиш,че струва демпферния маховик комплект с съединителя на Опела ?

Като цени на части на Хондата има и по евтини алтернативи и оригинални на добри цени от общите поръчки.Имай на предвид,че този Сивик е английски ,седана е японски и детските болести при него са сведени до 0.

Но там са бензинови двигатели при 8ма седан.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу разликата за съединител и маховик е около 700лв в полза на опела, да речем с еднаква марка Лук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може може и да съм се заблудил не споря,не ми се и проверява.Е значи Опелчето е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу разликата за съединител и маховик е около 700лв в полза на опела, да речем с еднаква марка Лук.

Долу горе може и да е така, но в действителност не е така . ;)

За разлика от Соичиро, мен не ме мързи да проверявам . :)

Със стабилни отстъпки, комплект съединител за Сивика и демпферния маховик са 1250- 1300 лв.

За Вектрата са 1100 лв, за Астрата ИлядО лв.

Просто като проверяваш цени, гледай и какво съдържа комплекта, ;)  при опелите лагер- помпата не влиза в комплекта съединител, а се купува отделно .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм помпата прав си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си се ориентирал към печки, трябва и да си нагласен че стане ли нещо , там всичко е скъпо. Мерц никога. По добре Опел. За нашата марка няма да говоря , тя си е наша. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади още някой лев за Сивик 2008г и не се занимавай с глупости.Относно Мерцедеса, живея в малък град и не знам някой купил такъв, че и 270CDI да не е налял една торба пари откакто го е купил.Един познат каза така - Стои в гаража и се чупи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш кеф от към возия и приятно усещане вътре в колата то трябва да избереш нещо друго извън този лист ;) Пълни дървета.

От изброените само астра не съм карал (карал съм, но беше бензин - пак пълна скръб). Всичките са рядко неудобни автомобили. 

Относно цени не мога да коментирам, но един съвет - ако ще избереш мерцедес да не е Ц класа - просто са малки, безсмислено е, ориентирай се поне към Е. 

 

Един такъв опел вектра продадохме за части след 3 месеца пребиваване при нас ;) Късата клечка се случи - първо мотора гореше около 3-4л масло на 500км :D , после компютъра замина и в крайна сметка и колата отиде за скрап и части.

 

Акорд като изброения има един приятел - мрънка, твърда му е като возене, не е споменавал за проблеми по машината.

 

Успех, но погледни и Е класите.

Сивик не си взимай ако пътуваш повече ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...