-
Мнения
846 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
47 NeutralОтносно lelemale13
-
Ранг
lelemale13
- Рожден ден 13.01.1979
Profile Information
-
Кара
HR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
6941 профилни разглеждания
-
Не става ясно след като си сложил друго турбо различно от стоковото правил ли си мапинг. Ако не си, да знаеш задължително е. Естествено и при друг мап и дебитомер също и гнп-то и дюзи да смениш с различна пак трябва мапинг. И след като ти я настроят тя ше прави повече сажди и ако я караш като бабичка за нисък разход турбото доста по бързо спипа(при градцко). Но ако сложиш друг усилен съеденител няма нужда но може да ти се наложи ако прекали мапера с нютоните
-
Общата товароносимост на хр-в то е малко над 300кг. и за 4-местна кола е малко, четири говеда по 100кг и е претоварена и + газовата... Няма ли вариант за по здрави задни пружини та дори и от друга кола. Някога се говореше за топки за тенис в пружините това реална възможност ли е, пружите са отделно от ямортесьорите.
-
По принцип става въпрос за семерингите на коляновия вал, предполагам но трябва да е омаслено и да има капки в двата края на картера а в твоя случай може да се е стичало от масления филтър при сманата му или да не е стегнат. И аз имам този проблем с семеринг, някой беше писал че се свалял и картера, вярно ли е? За hr-v в случая
-
Mahle им изпускат клапана но не толкова бързо. Ако го измериш на топло масло веднага след гасене грешката е минимална можеби под 100-200гр. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
Според мен ако са ти налели 3.3л то ти изпуска клапана на филтъра. След ремонт маслото се сменя доста бързо например на 2000км и тогава сложи хубав маслен филтър. Ако съм прав маслото ти реално може да е дори малко под минимума затова за всеки случай проверявай редовно и го дръж на максимума. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
Мерил ли си го 1 минута след гасене, може да изпуска клапана на масления филтър. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
Като са ти оправили клапаните се е дигнала компресията и са "подали" сегментите, възможен вариант. За да разбереш да ли са сегменти излизаш най добре на магистрала и я държиш постояно на високи обороти(колкото сърце ти даде но поне да отива към 5к) на 4та 3та предавка и колкото може на по висока скорост но внимавай че за 60км може да изхарчи повече от 1л. Ако разхода е зверски сменяш сегменти. Варианта да си за шлайфане е доста малък но възможен. Но все пак провери и картерните газове преди това. На един приятел акорда 1.8 му харчеше масло от малко антифриз! като доля и спря.
-
Да не е проблема в десния крак Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
Не че има отношение към разхода, можеби но налягането на газта е високо за пропан бутан, ако си перфекционис. За да се свали трябва да се разприбиват разпръсквачите.
-
Това е идеалния вариант но не знам дали колко ще издържи помпата на мръсната ни газ. Газова инжекционна система PRINS за ДВГ с директно впръскване Direct LiquiMax system Системата Direct LiquiMax на PRINS се използва като алтернативна горивна система за последващо вграждане в автомобила (bi-fuel), както и за единствена такава (mono-fuel), внедрявана от производителя. Direct LiquiMax е система от типа „master-slave“. Газовата инжекционна система Direct LiquiMax е създадена за двигатели с директно впръскване на горивото. Директно впръскване означава, че горивото се впръсква под голямо налягане [20-200 bar] директно в цилиндъра, вместо в колектора, както е при стандарните инжекциони. Системата Direct LiquiMax използва модифицирана помпа с високо налягане и инжекторите на бензиновата система за да се впръсква втечнената газ под високо налягане в цилиндъра. Алтернативната горивна система Direct LiquiMax е еквивалентна на оригиналната бензинова технология на впръскване и в максимална степен използва електрониката и компонентите, които вече са налични в автомобила. Усещането за шофьора при използване на Direct LiquiMax е абсолютно идентично при каране на газ и бензин. Мащабно проучване, реализирано от Prins в сътрудничество с Холандския университет показва, че пропан-бутанът е изключително подходящо гориво за инжекционните двигатели с директно впръскване на горивото. Ефективността на мотора при използване на газ (LPG) се увеличава многократно, като отделянето на CO2 намалява с 10%
-
Преди да пуснеш автоматична настройка е добре да ресетнеш мапа че може да е разбазикан. Автоматичната настройка работи процентно и ако я настройваш ръчно трябва да го правиш процентно и то от един път че ако го правиш малко по малко закръглява и пак разбърква мапа. Например 100+90 %=190 а 130+90%=247 ако същото го направиш линейно 100+90=190 но тук вече 130+90=220 очевидно сместа ще беднее при високи натоварвания. Предполагам че втека на газ се усеща и идва рязко а не плавно(то па е един втек)
-
Прати ми линка може да си го купя. по принцип ако дигнеш мапа това не обогатява, бензиновия компютър се адаптира и ако ти върви добре може да не пипаш нищо Ако върви по зле на газ се базика мапа и то има смисъл там където бензиновия компютър не гледа ламда сондата (при газ почти до край) . Горещо ти препоръчвам да пускаш първо автоматична настройка и после да пипаш мапа ако трябва, в понеделник ще ти напиша защо че на телефона ми е трудно