Jump to content

Wish

Фен
  • Мнения

    366
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

36 Neutral

Относно Wish

  • Ранг
    Щур за 9 села...
  • Рожден ден 10.08.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Божурище

Последни посетители

6630 профилни разглеждания
  1. Здравейте.Разчиствах гаража и намерих задни подглавници и задните големи тампони на носачите (чисто нови) от старата кола (6ген хеч, фейслифт), жал ми е да ги изхвърля и затова ги подарявам.Може на някой да му свършат работа. Честно казано не ми се занимава с куриери,и някой от София ако иска да идва и да ги взима, ако не след една седмица в кофата. Поздрави
  2. Нямам никаква представа за съжаление. Разглобих го до това положение и не смея още за да не го счупя
  3. Сигурен съм разбира се, едно към едно е с другото, което е прибиращо се :). На снимката се вижда и гнездото на устройството.
  4. Здравейте. И аз имам този проблем с шофьорското огледало.Пасажерското работи,малко с мъка но работи.Днес отворих капачето на огледалото на шофьора, и видях че цялото shut off устройство липсва, и не само че липсва ами дори и буксите и жиците ги няма за въпросното устройство.Има го само конектора за мигача. Молбата ми е да ме упътите към някой или някъде където да ми пуснат нови "жици" и да се сложи такова устройство, ще съм безкрайно благодарен и....бирочерпещ Благодаря
  5. ПОДАРЕН . Със здраве да се залепи и да се ползва
  6. Здравейте. Вчера разчиствайки гаража попаднах на стария ми и счупен лип, който бях отписал. Дожаля ми да го хвърля и затова го пускам тук с надеждата, някой да си го хареса, и да му е полезен вместо да дава една чанта пари за нов. Искам да отбележа че нарочно го пускам в раздел ПОДАРЯВАМ за да не ме захапе някой. Както ще видите и от снимките - липа е СЧУПЕН , но е поправим с вграждане на мрежички в платмасата , яко лепило, много кит и всички способи нужни за заличаването на пробойната.За справка,пичовете дето лепят брони се справят . Липа е пригоден за 6 ген. фейс - японка, но според мен ще пасне и на шестицата преди фейса. Ако някой го иска да пише на лично, ако не ....в контейнера
  7. Здравейте.Днес след поредното почистване на гаража намерих подлакътника от старата ми кола.Дожаля ми да го изхвърля,защото си е доста запазен и може да зарадва някой от вас.Има нужда от лек ремонт но е поправимо .Който си го хареса на лични или на скайп: wish_1981. Намира се в Божурище.
  8. Здравейте.Преди седмица си смених накладките и днес с помощ от приятел установих, че тези накладки не са за моята кола.Мойте са с около 6-7 мм по дълги от тези, и съответно тези не лягаха плътно в леглата за накладките на спирачните апарати.След консултация с по-знаещи приятели и фенове на Хонда, се оказа, че тези са за предишния модел демек преди фейслифта а именно до 1997г.Цената на накладките е 35 лв.На точно една седмица са и са като нови За контакти:На лични; Skype:wish_1981 ; 0886890496-Кирил. Поздрави
  9. Здравейте.От доста време се каня да си сменя спирачната течност. Това дето се виждаше в казанчето беше страшна гняс и ме дразнеше доста.Та изчетох доста по нета и най-накрая се реших да действам.Доста противоречиви мнения имаше кое първо се обезвъздушава и последователността на гумите, но в крайна сметка минах на следното:(1-задно дясно,2-задно ляво,3-предно дясно,4-предно ляво).Такааа... преди всичко слагаме бира в хладилника да се студи и пристъпваме към същинската част.Вдигаме на крик задно дясно колело,застопоряваме предните да не мърдат,въобще мерки за безопастност както се казва: Набавяме си следния уред: С помощта на спринцовка издърпваме "нещото" от качанчето за спирачната течност: Пълним приготвената по-рано бутилка (за да не слагаме нова течност вътре): След което слагаме ключе 8-ца на щуцера за обезвъздушаване и пъхаме свободния край на маркучето от бутилката на пробката: Развиваме леко (като преди това сме напръскали пробките с WD или някъкъв друг смазочен препарат за да отпуснат малко) и хващаме съпруга,приятелка,дъщеря,леля,вуйна,любовница и т.н, да помпа на педала и да мрънка, че точно т'ва сте и избрали да прай цял ден . ВАЖНОДокато се помпа на педала трябва да се следи постоянно нивото на спирачна течност в казанчето,което не трябва да пада под минимума защото ако глътне въздух трябва да се обезвъздушава на новоДолива се на всяко колело до максимума При помпането потича гнусотия и след 10-15 напомпвания на педала, ще видите нормална леко жълтеникава течност,каквато трябва да бъде .На дъното на бутилката трябва да има спирачна течност, и маркучето да е потопено в нея докато се помпа за да не върне въздух в системата.По този начин при връщането на педала се засмуква течност а не въздух.След помпанията затягаме щуцера но не много за да не превърти и да се сложим беля на главата Следва същата процедура и на задно ляво колело: След това минаваме на предно дясно колело.Тук реших че така и така съм я разглобил, що да не 'зема да си сменя и накладките,че при спиране свирех кат' Софийски трамвай .Следва развиване на съпорти ,смазване на същите,шкурене на пластинки,и въобще смазване и чистене на гняс.Да не забравим и факта че трябва да се покаже и новия лак на съпругата (уж да покаже разликата в накладките ) Следва "номера" с шишето и маркучето и с помпането: Още гняс: Остана само предно дясно: Доливане: Близо до финала И финала Изхвърляме (или запазваме за спомен) нещата горе,сглобяваме гуми,прибираме крикове и прочие,влитаме на бегом в банята,щот' смърдиме на пор в тая жега (пък и кой ли прай' спирачки в т'ва време), излизаме от банята,отваряме с кеф ледената вече и поставена в началото бира в хладилника,сядаме и я пиеме с кеф щото си спестихме 30-40 лв. за смяна на течност Послепис: Тестваме спирачките разбира се Благодаря на всички за вниманието
×
×
  • Създай нов...