-
Мнения
627 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
68 NeutralОтносно Prelude98
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 3.01.1970
Profile Information
-
Кара
Хонда Прелюд, HRV, CRV и Lexus is250
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
9363 профилни разглеждания
-
Ако го е изхвърлила докато е топла колата може да накараш някой на място да форсира двигателя до 3-4000 оборота, а и ти да гледаш откъде излиза. Като ти гледам капачката, хич не ми вдъхва доверие! Според мен задължително я смени с оригинална от представителството на хонда. Не ми се вярва да е кой-знае колко по-скъпа. И май наистина ще извадиш късмет май само с една капачка
-
Ами трябваше с това да започнеш, че не знаеш от къде изхвърля! Заливаш с една кофа вода да се изчисти разлетия антифриз, доливаш в разширителния съд, караш докато загрее напълно, спираш и почваш да гледаш. Ако не капе при напълно загрял и работещ двигател, значи не е от разширителния съд а от някое съединение или маркуч. Изключваш двигателя и почваш да гледаш, най-вероятно ще протече когато изстине двигателя след 2-3-4 часа в зависимост от външната температура. Моя съвет е да не предприемаш никакви действия докато не разбереш от къде точно капе антифриза.
-
Колега, не разбрах от постовете ти, разбра ли със сигурност от къде изхвърля антифриза? Кога го изхвърля- при загрял двигател или след като изстине двигателя? Имал съм подобен случай, когато е горещ двигателя от никъде не капе, поглеждам на студен двигател - всичко олято с антифриз! Трябваше да наблюдавам колата 5-6 часа за да разбера, че капе от един пробит мъркуч и то когато изстине напълно и започне да се свива.
-
Ето линк за халогенните крушки: https://www.youtube.com/watch?v=ZDIce8mxpt0
-
Може би трябваше да спомена, че цитирам специалист, който се занимава само и единствено с тестове на различни видове крушки, така че не се обиждам
-
При халогенните крушки нещата стоят по следния начин: Колкото по-силно свети една крушка, толкова по-бързо изгаря! Причината е много проста за да свети силно една халогенна крушка и се подава по-голямо напрежение, което автоматично скъсява живота и. Обратното е при крушките лонг лайф- подава се по-ниско напрежение от стандартното и живота на крушката се удължава доста спрямо стандартната, но осветеността спрямо стандартната намалява.. Всеки трябва да си прецени кое е по-важно за него, дали по-добра осветеност и по-честа смяна, дали стандартна крушка или такава лонг лайф. Има доста сравнения в ютуб на халогенни, ксенонови и лед крушки. Оказва се, че лед крушките светят най-силно, но живота им за сега е по-кратък от ксеноновите, които пък светят доста по-добре от халогенните и живота им е най-дълъг. Най-зле откъм осветеност и живот са халогенните крушки, изключвам лонг лайфа хологенки, които могат да живеят 3-4 години, но са с възможно най-слаба осветеност. Лично за мен бъдещето е в лед крушките, но засега не са удачни за повечето коли, поради това, че задната им част/където е радиатора и/или вентилатора/ е много дълга и не се събира във фара и трябва да се пробива, разширява и пр. за да се получи. Лично аз ще изчакам още малко, докато направят по-компактни и дълговечни лед крушки. Като гледам с какви темпове се развиват нещата, мисля че до една година и това ще е факт. Вече има и ксенонови крушки без отделен баласт, самия баласт е вграден в крушката, което е голямо удобство, но за сега не е ясно колко дълъг ще им е живота, така че и това е вариант и както се казва: поживем увидем
-
Тези лумени на лед крушките са малко измислени излиза, че са 5-6 пъти по-ярки от найтбрейкъра, но реално ще светят 50-60% повече. Има много сравнения м/у халогенни, ксенонови и лед крушки в ютуб, така че ако те интересува може да погледнеш. Предполагам, че фаровете ти са без лупи и ако сложиш лед крушките много ще заслепяваш насрещните коли. Моя съвет е слагай найтбрейкъра и ще останеш доволен, освен от живота им, но няма как винаги едното е за сметка на другото. Най-добрия вариант, но и най-скъпия е да си сложиш лупи във фаровете и лед крушки, тогава наистина ще получиш най-голяма осветеност и няма да заслепяваш насрещните.
-
Да, цените са високи, но цените се определят от пазара! Цената това е мястото където се срещат интересите на продавача и купувача, т.е. за колко пари е склонен продавача да даде колата и с колко пари е склонен да се раздели купувача за да получи колата. Това, че акорда държи такава цена може само да ни радва
-
Задължително се сменя диференциалното масло- 1 л. оригинално на хонда, струва 29 лв. Хубаво е да смениш също и свещите. За пръскалките, първо пробвай да им сложиш отгоре тампони, напоени с оцет, за една нощ и мисля, че ще се отпушат, поне моите така ги отпуших. Друг вариант е да търсиш от моргите, има достатъчно коли за части, но и те може да са запушени.
-
Много бързо си смени мнението Нямах никакво съмнение кой ще победи и как, само в кой рунд не беше ясно. Мислех си за 6 или 7, но Кличко ме изненада приятно! Здраво е поработил и беше във върхова форма, но това не беше достатъчно...В момента само Уайлдър има някакви шансове срещу Джошуа и там наистина не е ясно как ще се развият нещата.
-
Малко късно се включвам, но може на някой да му е от полза! Пистов ремък Гейтс, около 35 лв. В магазините продават комплект ролка+обтегач за около 220 лв. От Бултрако може да се вземе само ролката - 120 лв. Обтегачът не виждам смисъл да се сменя - няма какво да му се износи. Водната помпа, ако не създава проблеми, също няма смисъл да се сменя, поне аз на никоя хонда досега не съм имал проблеми и не съм сменял. Смяната на ремък+ролка става лесно и бързо от човек, който знае какво прави и не би трябвало да струва много, поне на мен ми взеха 20 лв. Става въпрос за ЦРВ 2 преди фейса.
-
Преди фейса си е точна така, колегите говорят за след фейслифта.
-
Освен това и задната броня е боядисана, което не е проблем, но си личи дори на снимка, а на живо предполагам още повече ще се набива на очи.
-
Колеги, някой да е гледал на живо този акорд: http://www.cars.bg/c1950335 и въобще всякаква информация ще ми е от полза ?
-
Според мен при ЦРВ-то проблема с 4х4 системата не е в проходимостта, до сега не съм имал проблеми в сняг и лед при едни хубави зимни гуми, но при влизане в по-остър и заледен завой има вероятност в най-неподходящия момент да се включи и задното предаване и тогава най-неочаквано може да се окажеш в канавката, не дай си боже и да спреш в някое дърво Това е най-големия недостатък на тази система според мен, тъй като при кола само с предно това не би се случило. Ако можеше да се изключва това 4х4 и да си го пускаш само когато искаш щеше да е много по-добре и съм напълно съгласен с колегата, пуснал темата! Но пълно щастие няма, както се казва