-
Мнения
102 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно Morpheus
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 23.11.1983
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Здравейте, Някой от вас правил ли е процедурата полиране/ пастиране( цялостно) на автомобила си ? Колко ви струваше ? Ако можете да препоръчате , човек / сервиз за гр.София ( на лични за да не се прави реклама ) Търси се ефекта като от прикрепената снимка. Поздрави
-
Не става, дай друг ;)
-
Никой ли няма подобна навигация ? Да сподели пин кодовете
-
Питал съм го, не го знае
-
Иска 4 цифри
-
Здравейте, От май месец миналата година съм собственик на ЦРВ 3г. купих я със сменена навигация(китайска), но не мога да намеря различните пин кодове за достъп по менютата. Някой знае ли ги какви са ? Пробвах и да я ресетна до дефолт но стандартните 0000,1234,1111,2222,3333,4444,5555.... не работят. CRV navi Пробвах дори да я сваля да я огледам за марка и модел, но както може да видите от снимките, няма абсолютно никакви лепенки за марка и модел. Все пак не искам за начален екран да ми излиза логото на Нисан :D.
-
Здравейте, Вчера си взех си взех колата, и ето ъпдейта от моя страна. Помпата беше блокирала и съответно беше направила стружки навсякъде по системата, като дори беше върнала към резервоара. За мой късмет дюзите не се бяха задръстили и след като бяха закарани на стенд за проверка се оказа, че са в нормата и си работят.Майстора свали рейката, горивните тръби, резервоара, всичко това беше старателно измито и изчистено, всяко едно нещо по горивната система.За допълнителна защита от нашия "хубав" дизел майстора ми монтира един последователен филтър на маркуча за правата нафта.Помпата беше сменена с нова. Казвам Ви ориентировъчни цени, защото частите ги взимам с отстъпка, също така и труда на майстора не е на пазарни цени. Помпата ми струваше 1500(нова, не рециклирана) + 2 горивни филтъра, + 1 последователен, + обезмаслител + дифтунги за дюзите (ОЕ хонда)= 1600 (ако нямате отстъпка отивате на 2,3-2,5). При мен цялото "удоволствие" с репатраци и пр.. ми излезе около 2,2-2,3 -. По-късно ще кача малко снимки. Дано всичко да е наред и да няма повече проблеми.
-
Чух се отново с БТ и от там казаха, че дюзите не са сваляни, а са проверили налягането в рейла и са видели стружките там... и съответната диагноза. За който му е интересно, ще пиша по нататък какво съм направил, какво точно се е оказало и колко ми е струвало. Поздрави ( и приемам пожелания за р.д. ми ден )
-
Колата е купувана от първи собственик (карана само в България) и км са реални, купих я на 199 000 сега вече е на 206 000,като преди това не е давала никакви симптоми, дори си работеше чудесно. Вече почнах да организирам транспорт да я закарам в сервиза, първо да се разглоби да сме сигурни на 100 % какво е, след това да се действа, защото майстора ми каза, че има голям шанс дюзите да са си здрави, след като се свалят и закарат на стенд ще се даде становище за тях, но все си мисля че Бултрако не са разглобявали дюзи, да ги слагат на стенд и пр. Поправете ме ако греша. Майстора ми каза че ща направи задължително промивка на цялата система, като свали резервоара,пътища и всичко по системата.