Jump to content

I_Yordanov

Фен
  • Мнения

    260
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

I_Yordanov last won the day on Април 13 2023

I_Yordanov had the most liked content!

Обществена Репутация

166 Good

Относно I_Yordanov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 Tourer 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Contact Methods

  • Skype
    няма

Последни посетители

3167 профилни разглеждания
  1. Не съм го чел! Както казах, играя си с единия от време на време, като вземе да прави проблеми. Не смятах, че като ги нарека уплътнения, ще предизвикам объркване. Те си приличат на уплътнения, само че са доста по тънки и ако човек не е запознат с това комби си ги мисли за такива. Иначе си има стандартното уплътнение, но то не е на вратата. А кабелите на тези минават заедно с останалите в пантите...
  2. Здравей, гумените уплътнения около вратата на багажника го играят датчици за натиск. Може да се "прескочат", като се сложи съпротивление, но не съм стигнал до там. При мен прави проблем дясната страна веднъж на два/три месеца и като я натисна един/два пъти с ръка, на различни места, се оправя. Затова и не ме дразни толкова. Пробвай така, за да видиш коя страна е проблемна. Ако разкачиш акумулатора за малко, може да ти изтрие грешката.
  3. Проверете си главния предпазител в двигателният отсег:
  4. Тези бутони могат да се разглобят. Двете пинчета, дето се виждат в долната част, се натискат с отвертка(примерно) и се вади съдържанието.
  5. Опаа Това твоето е правено допълнително. Оригинално на 7ма серия са от двете страни на скоростния лост. Тук ще трябва да проследяваш кабели и да се надяваш да е бушон примерно. Долната кора се сваля лесно, с 2 или 3 болта беше...свалях я преди 5 год. нямам много спомен Така по-лесно ще ровиш из кабелите там. Хубавото е, че бушонната кутия е близо.
  6. Ще трябва да ги разглобиш, за да установиш проблема. Панела излиза много лесно, като подпъхнеш нещо плоско от задната страна и го повдигаш(моя даже с пръсти го вадя). Разкачаш буксите, после махаш копчетата и натам, според каквото откриеш.
  7. Аз пък карам моята с Блупринт дискове и на 4те колела. Вече близо 70к нямам оплаквания. Палил съм ги не веднъж, минавал съм със студена вода по автомивки на доста загрели дискове, но те просто не се предават. Вече имат очевиден ръб, даже щях да търся инфо за допуските като за този автомобил, но все нещо друго ме повлича. Вярно опита ми с тази марка се ограничава до тия дискове - може да е до късмет с партида, предвид мненията в нета. Но на база моя опит, следващите пак ще са Блупринт.
  8. Сестра ми имат същият автомобил. Моите и техните впечатления съвпадат с почти всичко писано по-горе - "спънат" се усеща тоя автомобил, конкретно 1.8 автомат. Последно я кара един приятел. От Търново до Варна и обратно. Човека не е придирчив, ама после пита дали не е счупена нещо тая кола. Предположихме, че кутията не е сметната нещо за тая кола, но не сме задълбавали. Даже нямам идея, коя точно скоростна кутия слагат. Това не би ли трябвало да е отразено в документите, ако е правено от дилър?
  9. @milbor2 Колегите обсъждат мултимедия за CRV 4та генерация и нагоре.
  10. @ceco_accord Мерака е важен, другото са подробности!
  11. То бива "перла", ама тука са изтървали баката
  12. Аз залагам на кофти партида или физически изменения по капака. Моята я взех преди 4 години и я отворихме профилактично, да проверим клапаните. Сложих Viktor Reinz, без силикон, защото старата се беше повтвърдила. От тогава е отваряна още 3 пъти и все си е същата гарнитура - без силикон! А и динамометричен пропуснах да използвам, щото ме домързя. Капчица не излиза от там.
  13. Остава да разбереш кода за грешката. Честита Коледа btw...
  14. Купи си Хонда! "Името ми да не е Пух, ако не съм прав. А то е, значи съм прав." И аз имах чуденки, преди да си купя моята, но си реших проблема, като седнах и изчетох почти всичко от секцията за Акорд 7. После минах и през другите раздели във форума, че стана интересно. Отне ми доста вечери и бира, но така направих информиран избор и не съжалявам! Не виждам, как ще си купиш кола на 15-20 години и само ще караш. Страшен късмет ще да е. Вярно, че тия хонди са здрави, ама годините и километрите не прощават. Хубавото е, че са сравнително прости ремонти/ смени и със сигурност няма да фалира човек. Скъпо излиза, ако пазаруваш оригинални части, но това важи и за другите марки. За тия пари има и доста лъскави 8ци с ръчни скорости. Хипотетично ще са по-запазени, заради годините. Но на мен 7ма по-ми харесва. Въпрос на вкус! Важното е, да седнеш и да "почувстваш" колата. Успех!
  15. Аз бих заподозрял МАП сензор. Ако не подава коректни данни към компютъра е възможно да мени обороти. Но това лесно ще се разбере с диагностика. При теб май е ОБД 1?? Може да провериш над краката в дясно от волана за: Ако си с такава букса - двупининовия конектор може да се окъсява и да "показва" кода за грешка, чрез мигания на таблото. За три пиновия има преходници към ОБД 2. Последното само са ми казвали, не съм купувал, но предполагам няма да е трудно за намиране. Ако си с ОБД 2, там вече лесно. Едно клипче за ОБД 1, има и линкове към описание на кодове за грешки:
×
×
  • Създай нов...