Jump to content

I_Yordanov

Фен
  • Мнения

    248
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

I_Yordanov last won the day on Април 13 2023

I_Yordanov had the most liked content!

Обществена Репутация

162 Good

Относно I_Yordanov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 Tourer 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Contact Methods

  • Skype
    няма

Последни посетители

2699 профилни разглеждания
  1. Остава да разбереш кода за грешката. Честита Коледа btw...
  2. Купи си Хонда! "Името ми да не е Пух, ако не съм прав. А то е, значи съм прав." И аз имах чуденки, преди да си купя моята, но си реших проблема, като седнах и изчетох почти всичко от секцията за Акорд 7. После минах и през другите раздели във форума, че стана интересно. Отне ми доста вечери и бира, но така направих информиран избор и не съжалявам! Не виждам, как ще си купиш кола на 15-20 години и само ще караш. Страшен късмет ще да е. Вярно, че тия хонди са здрави, ама годините и километрите не прощават. Хубавото е, че са сравнително прости ремонти/ смени и със сигурност няма да фалира човек. Скъпо излиза, ако пазаруваш оригинални части, но това важи и за другите марки. За тия пари има и доста лъскави 8ци с ръчни скорости. Хипотетично ще са по-запазени, заради годините. Но на мен 7ма по-ми харесва. Въпрос на вкус! Важното е, да седнеш и да "почувстваш" колата. Успех!
  3. Аз бих заподозрял МАП сензор. Ако не подава коректни данни към компютъра е възможно да мени обороти. Но това лесно ще се разбере с диагностика. При теб май е ОБД 1?? Може да провериш над краката в дясно от волана за: Ако си с такава букса - двупининовия конектор може да се окъсява и да "показва" кода за грешка, чрез мигания на таблото. За три пиновия има преходници към ОБД 2. Последното само са ми казвали, не съм купувал, но предполагам няма да е трудно за намиране. Ако си с ОБД 2, там вече лесно. Едно клипче за ОБД 1, има и линкове към описание на кодове за грешки:
  4. Може да извади късмет и да се окаже прекъснат кабел.
  5. Здравей, от 0-20 до 5-30, все си о.к. Аз лично карам с 5-30 и го сменям на 7-8 хил. Много зависи от стила на каране, съотношение къси/дълги разстояния, поддръжката извършвана преди да стане твоя колата и т.н. Обсъждано е в много теми назад и при интерес, може да се запознаеш по-подробно.
  6. Е това вече е изчерпателно и виждам защо си се насочил към алтернатора. А с рециклирането подменян ли е регулатора? Питам, защото при рециклирането на моя, не ми подмениха релето - не даваше признаци за проблем. После се наложи да го сменям сам, щото колата ми заприлича на дискотека. От време на време пускаше 18-19V и го хванах по една щастлива случайност.
  7. Сега се зачетох в първия пост на @Brabus. Останах малко объркан и недоразбрал проблемите на колата. Симптомите са само "насичане" на волана от време-на време или има и нещо допълнително? Ако е само първото, аз бих се насочил към "ел. усилвателя", щото все пак той е пряко отговорен за работата на волана. Една тема в раздела за CRV, с подробно описан проблем, би могла да е по-полезна.
  8. Не! Максималното напрежение е, каквото се определя от компютъра и от там през регулатора, както в другите автомобили. Работата на ELD-то е да следи за заряда на батерията, текущата консумация в автомобила и подава сигнал до компютъра - кога да е максимално напрежение( 14,4 - 14,9V) и кога минимално(12,4 - 12,9V) . Много грубо обяснение, ама в 12 часа - толкоз Системата си има и предимства. При мен повече пречи. Ама съм си накачил разни джаджи по колата, които не харесват ниско напрежение... така да се каже. Не препоръчвам да си третирате колите като мен, но с тази интервенция може поне да проверите един от възможните компоненти, за проблем.
  9. Това и аз го играх. При положение, че си измерил такъв ток, регулаторът със сигурност е заминал. На мен ми отне час - два пред блока, с кафетата и лафовете. Това, ако имаш подходящи инструменти, желание и хубаво време( нали няма гараж:). Ама аз бих го дал за рециклиране, щото за тия години, поне четките са към края на живота си. Снимките са от Акорд 7!
  10. Добре дошъл! Най-вероятно гори масло колата. Нищо страшно, стига да е под (макс) литър на 10000км. А и това важи, ако често активираш V-TEC-а. Знае ли се с какво масло е карана досега и какво сложиха сега? Има доста обширна тема за маслата в общия раздел. А и в самия раздел за Акорд 7 има купища полезна информация. Заслужава си да се разрови човек из "патиланското царство"
  11. Здравей, аз имах други проблеми свързани с ELD-то и си реших проблема, като извадих БялоЗеления кабел от буксата към алтернатора. ELD-то продължава да си работи, но алтернатора не приема сигнала от там и си работи на макс. Така поне може да елиминираш ELD от уравнението.
  12. Това не означава, че работи коректно. Бушоните как ги проверявахте? Ако е само визуално, намерете един мултицет, за да се уверите в резултатите за бушоните и стоп машинката.
  13. Снимките са на бензин -"празен" ход и около 2хил. оборота. Вторите 2 са на газ - "празен" ход и около 2хил. оборота. Последната (за печат) си мисля, че е от газовата, но не попитах - може нещо средно да е. Миналата година, по това време, смених ламбда сондата, защото колата се държеше ужасяващо, харчеше гориво като ЗИЛ 130 и светна в червено на ГТП. След смяната минах ГТП без проблем, но нещо не ми харесваше как работи двг. По разни, разнообрани причини, едва онзи ден стигнах до по-сериозен преглед. Главно заради завишен разход на гориво. Майстора също посочи бедната смес, но засега само отделихме газовата от сметките на ЕКУ-то и докато е отпуска, ще въртя километри тестово. Мисля да пусна един запис с ХИМ-а, за да се видят данни на живо. Ако някой има предложения и съвети по въпроса - с радост ги приемам!
  14. Да се похваля и аз - от 3та на 4та категория с новите ГТП-та!
  15. Няма как да дам точна информация, но моят (стоков) Акорд е на 673мм от равен под, до най-високата точка на дъгата, на преден ляв калник. Така мисля, че ще можеш да сметнеш, евентуалната разлика, при смяна със стокови пружини.
×
×
  • Създай нов...