I_Yordanov
Фен-
Мнения
240 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
3
I_Yordanov last won the day on Април 13 2023
I_Yordanov had the most liked content!
Обществена Репутация
157 GoodОтносно I_Yordanov
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord 7 Tourer 2.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Велико Търново
Contact Methods
-
Skype
няма
-
I_Yordanov started following Менящо се напрежение при повишени обороти
-
Това и аз го играх. При положение, че си измерил такъв ток, регулаторът със сигурност е заминал. На мен ми отне час - два пред блока, с кафетата и лафовете. Това, ако имаш подходящи инструменти, желание и хубаво време( нали няма гараж:). Ама аз бих го дал за рециклиране, щото за тия години, поне четките са към края на живота си. Снимките са от Акорд 7!
-
Добре дошъл! Най-вероятно гори масло колата. Нищо страшно, стига да е под (макс) литър на 10000км. А и това важи, ако често активираш V-TEC-а. Знае ли се с какво масло е карана досега и какво сложиха сега? Има доста обширна тема за маслата в общия раздел. А и в самия раздел за Акорд 7 има купища полезна информация. Заслужава си да се разрови човек из "патиланското царство"
-
Здравей, аз имах други проблеми свързани с ELD-то и си реших проблема, като извадих БялоЗеления кабел от буксата към алтернатора. ELD-то продължава да си работи, но алтернатора не приема сигнала от там и си работи на макс. Така поне може да елиминираш ELD от уравнението.
-
Това не означава, че работи коректно. Бушоните как ги проверявахте? Ако е само визуално, намерете един мултицет, за да се уверите в резултатите за бушоните и стоп машинката.
-
Снимките са на бензин -"празен" ход и около 2хил. оборота. Вторите 2 са на газ - "празен" ход и около 2хил. оборота. Последната (за печат) си мисля, че е от газовата, но не попитах - може нещо средно да е. Миналата година, по това време, смених ламбда сондата, защото колата се държеше ужасяващо, харчеше гориво като ЗИЛ 130 и светна в червено на ГТП. След смяната минах ГТП без проблем, но нещо не ми харесваше как работи двг. По разни, разнообрани причини, едва онзи ден стигнах до по-сериозен преглед. Главно заради завишен разход на гориво. Майстора също посочи бедната смес, но засега само отделихме газовата от сметките на ЕКУ-то и докато е отпуска, ще въртя километри тестово. Мисля да пусна един запис с ХИМ-а, за да се видят данни на живо. Ако някой има предложения и съвети по въпроса - с радост ги приемам!
-
Да се похваля и аз - от 3та на 4та категория с новите ГТП-та!
-
За ламарините, никой нищо няма да каже.
-
Ключар ще свърши работата с ключа и чипа, но по-добре с диагностика, да се изтрият старите записи на имобилайзера и наново процедурата. Това заради сигурност де. Не се знае къде е изгубеният ключ и кой може да изчезне с колата.
-
Пролетно обслужване: Масла, филтри, накладки(задни), тампони на предната стабилизираща щанга и за мое учудване, и съжаление - шарнир преден десен (долен). От 21г. насам, този е 3ти. Първия Лемфьордер, после АПлюс, а сега сложих Ямато. Странен късмет вадя...
-
Що не пробваш с отваряне на компютъра първо? Може да е шупнало нещо там долу, а вече има химия за "закърпване" на такива работи.
-
Може... Последната, която сменях на моя Акорд, се наложи да я резна с флекса, после игра гайковерта на 400 Nm. Та и работата за смяната си е гадничка по някога. Но за това и споменах второ мнение, по възможност с колата в сервиз, че тука може много да ги приказваме, ама реално друго да излезе.
-
Мда, доста хора сме се сблъсквали с "мудни" сонди. Не стига, че ще гори много, ама и технически преглед няма да мине колата. Само че бих препоръчал да се потърси второ мнение в друг сервиз, щото посочената цена ми идва твърде висока. Бърза проверка тук, показва цени, много различни от тези на вашия майстор. А в тази тема, може да попитате за цени, да намерите телефон и там да ви помогнат с цени за ОЕМ или алтернативни части. Разбира се, това го казвам без да съм запознат с колата и/или други обстоятелства, които може да водят до такова ценообразуване. За това и препоръчвам второ мнение. Може да се намери някой, да се пробва с чистене, както беше споменато по-горе.