-
Мнения
627 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
Legend91 last won the day on Март 24 2024
Legend91 had the most liked content!
Обществена Репутация
167 GoodОтносно Legend91
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord coupe 3.0 J30A1
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Интереси
Стари коли :)
-
-
Мисля с ето това да боядисвам апаратите, има и втвърдител в комплекта, нанася се с четка: Foliatec brake caliper set h
-
Еми това е добавка на базата на Волфрам. Веднъж на 50к км с действие което се съхранява между смените на масло. Dandilov не я одобрява. Аз си мислех да я налея с (разваления вече) Mobil 1 ESP за да защитава двигателя допълнително, защото си е в добро състояние, пък и ако намали още малко разхода (14,2 градско) Суууупер, но след като чух неговото мнение вече се колебая. https://www.oil-club.ru/forum/topic/21086-castrol-edge-titanium-fst-0w-40-svezhee-prisadka-liqui-moly-molygen-motor-protect/ Това са единствените правени анализи. Повечето лаборатории явно не отчитат Волфрам.
-
Къде ще ти я ремонтират? И колко всъщност искат?
-
Е тва е лака (т.е. на този принцип, това било всъщност грунд някакъв) има го и по нашите магазини, за горе-долу същите пари https://mavicautobody.ca/collections/spray-cans/products/3680031 Втвърдителя е в отделно флаконче на дъното и се пробива преди употреба Аз преди време пребоядисвах едно огледало с обикновена лак отгоре, нищо не стана, меко като смола някаква и се разтваря от вакса
-
Хубавица си е тя! Хем удобна, хем нищо излишно - японски стил. И много приятни размери също, хем е голяма, хем не е прекалено че да създава проблеми с паркирането. Този двигател не е за 10W-40. Знам моята, хем стоеше в гараж, зимата при студено палене работеше шумно с 5W-40. Пробвай с Yacco GDI 5W-30. Или с някое масло с естери, да подхранят гумените части. Примерно Yacco Galaxie racing 5W-30. Но първо го промий този двигател, със сегашният самолет така направих преди години, случайно, и все още маслото не почернява от смяна до смяна. А ми дойде с една чернилка... На дънцето на щеката, едва-едва 1 мм масло. Бтв, фаровете на този Акорд светят много добре, можеш да ги полираш с три вида шкурка: 600, 1200 и 3000 и после Двукомпонентен лак с втвърдителя в отделно флаконче на дъното, или със спрей HBBody за фарове (по-евтино, но по-малко трайно)
-
Някой пробвал ли е това? Кажете си мнението моля.
-
Вбесява ме. На два пъти снимам и не свири, вчера обаче, понеже не пуснах камера - отново се обади. Съвсем за кратко, за секунда -две. Маркучите са на камък и има омасляване - още от преди години е това -когато свалих казанчето да го (пишман) чистя. Така че не е от омасляването. Но дали не смуче въздух? Не знам какво са правили, ако при ремонта на автомата са сваляли казанчето, или маркуча за високо налягане? Но казаха че не са. И защо тръбичките са твърди като пластмаса???
-
Взех ги Баба Кайаба. Нека ги имам за всеки случай. Ами те били газови! На кутията поне така пише. А ето ми причината за протеклия амортисьор. Европейските столични улици: Днес се натресох тук, и не можах и да се върна като видях траповете. Преминах на 1ва в стил Рали-крос
-
Само за едно лято предните се изтъркаха значително при мен, за 3-4 хил км, как си ги карал 60 хил км не зная. В сравнение с едни летни гуми, не понасят на никакви грешки, при най-малкото чукване на спирачка в завой и "ритат". Но, предполагам всички зимни гуми са така, защото са много меки. Иначе за зимата са ОК, не съм имал оплаквания. А това че веднъж опитах да тръгна по нанагорнище в оная диващина Бояна и естествено не успях (и 4х4 съм ги гледал как буксуват и не отлепят) това не го считам за честно спрямо гумите..
-
Да, тя е същата като тази която аз намерих в cars.bg. Ами дано попаднеш на добър екземпляр и се грижи за нея, колата е супер, и някак: с душа. Хем има всичко, хем не е претрупана, просто да ти е кеф да седнеш и да си караш Бтв, от моята са останали едни гумени стелки, идеално запазени, точно за модела. Ако искаш мога да ти ги продам, да са в употреба, по-добре отколкото да висят на тавана