-
Мнения
511 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
Legend91 last won the day on Март 24 2024
Legend91 had the most liked content!
Обществена Репутация
142 GoodОтносно Legend91
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord coupe 3.0 J30A1
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Интереси
Стари коли :)
Последни посетители
4823 профилни разглеждания
-
Румен Дунев Моторспорт предлагаше някакво "решение" с нещо като клетка около катализатора.
-
Отново я разкарах за 30 км из града - лампата не светна. Да приемам че е някаква случайна грешка от промяната във времето?
-
Някъде някой ми беше казал, че толеранса за оригиналните е 10 пъти по-малък и са много по-трайни. Моля, споделете мнението си.
-
Оказа се, че този сензор е така заровен под тръбички и то метални и под всмукателния колектор, че няма начин да си провра ръката да го разкача без основно разглабяне. Но пък разкарах колата из града, лампата не светна, дано се държи прилично от сега нататък.
-
Ще я разтикам, ако се появи отново, ще сменя сензора. Няма да поръчвам оригинален, 200 лв е, има ли значение?
-
Интересно защо ако сензора за охладителната течност ще дава грешката защо се вдигат оборотите?!?!? Не би ли трябвало по-скоро да се включи вентилатора? Ще видя да купя спрей за почистване на контакти и ще ги напръскам.
-
Моята е американски модел, с 3.0 двигателя. Гледах в YouTube че може да е зад пепелника, но той е по-различен, не знам дали с дърпане ще се извади или трябва да разглабям цялата конзола (което не е кой знае какво) Нали няма опасност обаче температурата действително да е висока след като на таблото стрелката си работи нормално??? Че имам да ходя чак до Русе с нея .... Весело изкарване на Новата Година от мен!
-
Разкачих акумулатора, да видим дали грешката ще изчезне
-
Кодът е 6. Температура на охладителната течност 😳 А тя не е прегрявала, напротив, първия път когато светна беше едва 5 мин след стартиране на двигателя. И като угася и стартирам наново на горещ мотор - изчезва 😳 Сега, антифриза падна от средата на казанчето до минимума спрямо нивото от лятото, но аз това го отдавам на външната температура - свил се е
-
Пръскал съм го със специален спрей за МАП сензор
-
Точно с тази букса е, за OBD1 От известно време имам зарядно за акумулатор, от "хубавите", Bosch, с микропроцесорен контрол и го закачам доста често към клемите на акумулатора БЕЗ да го разкачам, примерно ако съм карал колата за кратко време. Дали пък то не е направило беля? Не е от онези свръхмощните, мисля че беше към 4 ампера.
-
В един сервиз не успяха да намерят конектора, вероятно ще да е OBD 1 🤔 Колата е Accord coupe V6 от 2000 г. Иначе МАП сензора съм го чистил. Значи буксата няма да е "празна" ще бъде с включени конектори в нея, така ли? (За да заблуждава "непросветените" 😂)
-
Днес отново светна. Изгасих двигателя, запалих го отново и угасна. И на два пъти така, като с лампата се качват и оборотите на празен ход. Какво може да е? Знаете ли къде се намира OBD буксата?
-
Като поработи малко двигателя и загрее, оборотите на празен ход се качват на около 1100 и светва чека на двигателя. Някой да има представа защо прави така? Катализатор може би?