Jump to content

Legend91

Фен
  • Мнения

    555
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Legend91 last won the day on Март 24 2024

Legend91 had the most liked content!

Обществена Репутация

161 Good

Относно Legend91

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord coupe 3.0 J30A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Стари коли :)

Последни посетители

5007 профилни разглеждания
  1. Кажете добър начин да почистя всмукателния пленум и основата за капака на клапаните от останките от старата гарнитура без да попадне нищо в маслото?
  2. @Mkilla Горивният филтър на моята (и на европейската версия) е пластмасов, протече на снадката на двете пластмасови части които го съставят: За гарнитурата на капака на клапаните ми поискаха на едно място 500 лв, а то се разглабя за 15 мин и дори не се слага силикон или каквото и да е. Еми няма да ги дам! Или ще го направя сам, или ще отида на друго място където ми искат наполовина (макар и това да ми се вижда много) Аз за тия 250 лв работя 4 дни!
  3. А гарнитурата на всмукателния пленум, задължително ли трябва да се смени (метална е) и после да се затегне с динамометричен ключ?
  4. Всъщност бяха много вежливи, но цената ме шашна. В градска среда не усещам Херт+Буса да вибрират. Но почвам като че ли да се ориентирам към правенето на капака на клапаните да бъде мое дело, да видим ....
  5. Поискаха ми 230 лв за труд за смяна на два предни диска, накладките и спирачната течност, всичко с мои материали Аз ли откачам или ме правят на такъв????
  6. @Jivetz Махнали са и молибдена и алкилираните нафталини и пламната температура (основно заради което го предпочитах) е намаляла! Да му се не види!
  7. Оказа се че съм объркал размера на гумите от сляпо вярване на писаното в интернет и нежеланието за толкова простия акт да погледна към средната колона зад вратата. Трябва да бъдат 225/45, а не 225/50 при 17" Хубавото е че от гумаджийницата се съгласиха да поръчат новия размер и да не плащам за връщането на първия. А така и товарния индекс си идва на оригиналния 91, вместо 94, че дори 98
  8. Е то и аз не карам с 200, и аз карам с до 110-120 обикновено, и то най-вече заради състоянието на пътищата. Но. При едно изпреварване мотора вдига 6000 об. Ако отпуснеш крак, пак отива към 5к об. Развъртането сутрин... Не съм забелязал да е спъната с 5W-30. Даже, ако имаше в "Европата" Mobil 1 5W-40, него бих сложил. За мен всичко под 30-ка е политика, а не инженеринг....Освен ако не живеем в Сибир и там подобните
  9. Дано да е така А Powerstop ги видях. Вървят само с накладки, доставка 260$ и са с 6 мм по-тънки (22 срещу 28 мм) отколкото трябва да бъдат. Не знам твоят колега как ги е сложил 🤔 Интересно, те дават 28,1 мм за Acura TL, което трябва да е еквивалентна за V6 Accord там. Обаче диаметърът пък не отговаря
  10. Еми... Бяха дори по-скъпи от Блупринт. И просто няма друг вариант. А горивен филтър Блупринт ми протече още със слагането, от това повече незаинтересованост за качеството, че ще потече бензин, не нафта, здраве му кажи. А принципно махат ли ръждата преди да сложат новите дискове?
  11. Гледах в едно видео, че ако не се почисти ръждата отдолу, новият диск се изкривява само за няколко спирания.
  12. От Хонда не пишеха ли в книжката, че 0W-20 е за "горивна икономия" и наред с него да препоръчват и 0W-30?
  13. Ето това е препарата: https://detailingbg.com/produkt/new-pitch-cleaner-420ml/ А те го рекламират точно на джантата 😆
×
×
  • Създай нов...