-
Мнения
496 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
Legend91 last won the day on Март 24
Legend91 had the most liked content!
Обществена Репутация
140 GoodОтносно Legend91
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord coupe 3.0 J30A1
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Интереси
Стари коли :)
-
Предното стъкло по-ниско от на GT3 😆
-
Твърде богата горивна смес?
-
И какво от това? Кой е този Ванко?
-
Продухах го с прахосмукачка за всеки случай и ще го ползвам!
-
Получих един изпокъсан кашон от Амазон и филтъра (K&N HP-1004) се търкаля свободно вътре. Дали да го срежем? За себе си ще поръчам замяна
-
А една питанка: в разширителното казанче двете маркучета - вътрешното и външното (входящото) плътно ли трябва да прилепват към капачката (за да не се изпарява водата от антифриза)? Или трябва леко да има луфт (така че и капачката по-леко да се върти и да не се образува вакуум при изстиването и съответно - дръпването на антифриз от казанчето)?
-
Моята е стигала до момент едва да запали от инцидентно лошо гориво (малко вероятно, защото зареждам на една и съща бензиностанция) или (по-вероятното) от смяна от А100 към А95. И на второто палене се оправя. За мен просто компютъра се е намесил в ъгъла на запалването, за да предотварти детонация в свръхгорещините. Ако даден двигател иска "само premium", то той "ще работи" и с по-нисък октан, но на намалена мощност. Вероятно по същата причина и дизелите димят повече именно в топло време.
-
Не изтачах от блока, защото на автомивката на Дружба не дават инструменти, а на другите места които открих са се отказали от подобна дейност. С напипване само леко отвъртях пробката докато започна да тече и после съвсем внимателно (беше останало малко антифриз в маркуча) го излях в една купичка. Отвъртях и капачката отгоре да излиза по-лесно. Зор видях със скобите, защо нямам остри дълги клещи. Ето го резултата, дори наместих маркучите по-добре: Обезвъздушаването го направих, отначало, по сервизно ръководство, защото нямах подходяща фуния. С наполовина затворена капачка мотора да работи до загряване и врътката на парното беше на макс. НО, по едно време започна да дими откъм капачката и я затворих напълно. Сега по съвета на @stase , да я оставя на наклона с носа нагоре, тя и без това така се кара, тук в гората в Бояна .... 🤣. Старият маркуч така беше залепнал към двигателя, че трябваше да го срежа за да го издърпам. Отвътре, на мястото на раздутото имаше огромна цепнатина в гумата. Вероятно е нямало да издържи до сервиз. Сега остава въпроса защо се е спраскал? Дали защото катеря баирите в гората на 1-ва с 3000 об? (много е стръмно и за да има сила и да не мъча двигателя - тези обороти, но това е за някакви 5 минути само) Дали му е дошло времето? Масло в антифриза? (след 2 смени се надявам, ако е останало нещо, да е нищожно количество) Или заради тесния отвор към разширителното казанче (след като го изпилих до 3 мм сега се напълни без проблем от средата до макса доста бързичко)? И мога ли и къде да проверя дали разликата в температурата на горния и долния маркуч е в граници??? (За да изключим дефект на термостата) Стана цял ферман... Извинявайте 😅
-
Не случайно cold air intake го водят за силов тунинг. А може би заради по-голямата опасност от детонация в горещините с А95 компютъра на колата да се намесва и да намаля мощността, това си го има записано в прав текст в ръководството за водача . Пробвай с А100? А между другото и моята от известно време има някакъв жужащ звук, който се появява и изчезва, като настъпя повечко газта изчезва, като отпусна пак се чува. И то само на загрял мотор. Отивам в сервиз да питам за този шум, тя пък тогава не си показва магарията