Jump to content

Legend91

Фен
  • Мнения

    496
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Legend91 last won the day on Март 24

Legend91 had the most liked content!

Обществена Репутация

140 Good

Относно Legend91

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord coupe 3.0 J30A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Стари коли :)

Последни посетители

3735 профилни разглеждания
  1. Предното стъкло по-ниско от на GT3 😆
  2. И какво от това? Кой е този Ванко?
  3. Продухах го с прахосмукачка за всеки случай и ще го ползвам!
  4. Получих един изпокъсан кашон от Амазон и филтъра (K&N HP-1004) се търкаля свободно вътре. Дали да го срежем? За себе си ще поръчам замяна
  5. Херметичността на казанчето зависи от това доколко е набито вътрешното маркуче към това ъглово съединение с входящото маркуче
  6. А една питанка: в разширителното казанче двете маркучета - вътрешното и външното (входящото) плътно ли трябва да прилепват към капачката (за да не се изпарява водата от антифриза)? Или трябва леко да има луфт (така че и капачката по-леко да се върти и да не се образува вакуум при изстиването и съответно - дръпването на антифриз от казанчето)?
  7. Моята е стигала до момент едва да запали от инцидентно лошо гориво (малко вероятно, защото зареждам на една и съща бензиностанция) или (по-вероятното) от смяна от А100 към А95. И на второто палене се оправя. За мен просто компютъра се е намесил в ъгъла на запалването, за да предотварти детонация в свръхгорещините. Ако даден двигател иска "само premium", то той "ще работи" и с по-нисък октан, но на намалена мощност. Вероятно по същата причина и дизелите димят повече именно в топло време.
  8. Ми то не се знае.... Имаше малко изпарения известно време, но де надявам да е било защото мих покапалия антифриз
  9. На наклона ли трябва да я оставя да изстине защото това ми е малко проблем? Аз не съм роден в Бояна. Боянчани са диви и катерят със 70 на втора -трета. Не пукат маркучи, но им падат ауспусите по пътя и чупят носачи 🤣
  10. Не изтачах от блока, защото на автомивката на Дружба не дават инструменти, а на другите места които открих са се отказали от подобна дейност. С напипване само леко отвъртях пробката докато започна да тече и после съвсем внимателно (беше останало малко антифриз в маркуча) го излях в една купичка. Отвъртях и капачката отгоре да излиза по-лесно. Зор видях със скобите, защо нямам остри дълги клещи. Ето го резултата, дори наместих маркучите по-добре: Обезвъздушаването го направих, отначало, по сервизно ръководство, защото нямах подходяща фуния. С наполовина затворена капачка мотора да работи до загряване и врътката на парното беше на макс. НО, по едно време започна да дими откъм капачката и я затворих напълно. Сега по съвета на @stase , да я оставя на наклона с носа нагоре, тя и без това така се кара, тук в гората в Бояна .... 🤣. Старият маркуч така беше залепнал към двигателя, че трябваше да го срежа за да го издърпам. Отвътре, на мястото на раздутото имаше огромна цепнатина в гумата. Вероятно е нямало да издържи до сервиз. Сега остава въпроса защо се е спраскал? Дали защото катеря баирите в гората на 1-ва с 3000 об? (много е стръмно и за да има сила и да не мъча двигателя - тези обороти, но това е за някакви 5 минути само) Дали му е дошло времето? Масло в антифриза? (след 2 смени се надявам, ако е останало нещо, да е нищожно количество) Или заради тесния отвор към разширителното казанче (след като го изпилих до 3 мм сега се напълни без проблем от средата до макса доста бързичко)? И мога ли и къде да проверя дали разликата в температурата на горния и долния маркуч е в граници??? (За да изключим дефект на термостата) Стана цял ферман... Извинявайте 😅
  11. Хонда казват след като се източи блока, на болта да се сложи течна гарнитура. Каква точно е тази гарнитура и откъде да я купя?
  12. В Бултрако не приемат колата с части на клиента, а по другите сервизи ме карат да чакам 2 месеца. Ще изтачам антифриза сам и сам ще се оправям! Някой може ли да ми каже къде има подемник под наем? Това ли са точките за повдигане на крик, ако ми се наложи?
  13. Не случайно cold air intake го водят за силов тунинг. А може би заради по-голямата опасност от детонация в горещините с А95 компютъра на колата да се намесва и да намаля мощността, това си го има записано в прав текст в ръководството за водача . Пробвай с А100? А между другото и моята от известно време има някакъв жужащ звук, който се появява и изчезва, като настъпя повечко газта изчезва, като отпусна пак се чува. И то само на загрял мотор. Отивам в сервиз да питам за този шум, тя пък тогава не си показва магарията
×
×
  • Създай нов...