CCord
Фен-
Мнения
295 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
7
CCord last won the day on Април 3
CCord had the most liked content!
Обществена Репутация
252 GoodОтносно CCord
- В момента Началната страница
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Акорд 7 К24А3-EX-AT 2006
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
Contact Methods
-
Skype
нямам
-
Ако подсветката на изброените бутони се димира (да кажат колегите с 8-ци) има вероятност да си опукал транзистора отговорен за димирането, къде се намира той!! не знам, но ако има димиране има и транзистор. Ако липсва димиране вероятно захранването на цялата тази подсветка е през реле, може и там да се крие проблема, но и в двата случая ще е през предпазител.
-
Спокойно умни люде, чувствам че накрая виновен за всичко ще излезе колективния запад. Ентусиазма на автора е достоен за уважение дори за средите на "свидетели на Йехова". Ясно е и всеизвестно че винаги е имало, и ще има хора податливи на конспиративни размишления, особено ако им се подхвърли по правилния начин "тезата" на конспиратора. Ако обаче се вкарат и разни институти и велики учени като носители на тези идеи всичко става "бетон" . Нищо че тези учени също може да са от подобна секта мислители и размишлители, И понеже сина ми живее в Германия и има преки наблюдения от живота там, политически, икономически и социални, ще кажа неговите обобщения споделени с мен - там се навъдиха повече копейкаджии отколкото в България, и много интересно, над 95 % от тях са жители на бивша източна Германия, защо ли? а всички знаем кои са апологетите на отрицанието на постиженията на съвременния свят. От мен толкоз, нека облъчването продължи! и както е тръгнало - лъжичка по лъжичка, на ден по три четири, и внимателно да не прехвърлим здравословната доза.
-
Пак теории на конспирациите, какво сега, ще отричаме че е имало ковид ли? Ми имаше и доста хора си отидоха от този свят точно от това, или да го наричаме китайски грип, както го наричаше Дончо американския (който иска да се сеща). Аз лично имам двама познати който починаха, и двама които едвам прескочиха трапа, сигурен съм че всеки от вас познава такива. Между другото в БГ смъртността е най-висока спрямо броя на населението в целия свят където се е водила статистика, и това е защото сме най-малко проклети и най-много знаещи. Със сигурност ще се намерят хора пострадали и от мерките срещу ковида, и от ваксини може би, но хиляди пъти по-сигурно е че пострадалите от ковид са мноооого повече. Нарочно не го наричам пандемия защото това е въпрос на медицински изследвания и статистики които не разбирам, но все пак СЗО ( и не само) го обяви за такова. И тук е прав Цецо че темата ще се обърне на политика, защото само в БГ имаше "умни" политици които трупаха дивиденти от това. И сега се сещам за майтапа на един общественик преди време- " В България се делим на ваксинирани и ръсени" , та в този ред на мисли да вземем да пообсъдим малко и chemtrails а!? Колегата пуснал темата е добре да сподели своя случай, ако може де, иначе си остава чисто чоплене в стил теория на конспирацията или - ето ви емче, ай сега да ви видя!
-
На Акорд 8 не е така, поне на бензиновите. Там схемата е доста различна и общо взето всичко достъпно се свежда до 4 релета, те се управляват от ЕКУ-то на двигателя взимайки инфо от датчика за температура. Има две скорости в зависимост от моментната температура на двигателя. Имах желание да помогна но не се включих в темата защото изобщо не съм запознат как е на дизела. Пък и колегата пуснал темата "говори" за ЕДНА перка, което доста ме озадачи но знам ли, може и така да е. А гледам че вече една седмица не е споделил някакво развитие или поне какво е направил, тествал или изпробвал до сега, явно няма зор.
-
Браво на полицията в Сливен, кога ще видим и в цялата страна да работят така? кога ще ги видим всички полицаи да бачкат по този начин, ама винаги и постоянно, без показни и специални акции за по няколко дни? Писна ми от малоумно поставени LED измишльотини и от каращи с включени фарове за мъгла!!! напоследък и нова тенденция наблюдавам-включени задни светлини за мъгла, малоумието е навсякъде около нас, който иска да се чувства обиден, нарочно е, и от сърце! https://nova.bg/news/view/2024/11/28/478671/акция-на-полицията-в-сливен-автомобилите-подлежат-на-нов-тип-проверки/
-
Давай нататък ако може! 1. 4-та и 5 та групи база-от какво се произвеждат - рафинират? - производители. 2. Как се комбинират с 3-та група (евентуално процентни съотношения при смесването при различните производители и класове масла)? 3. Съществуват ли автомобилни масла със съдържание само на база 4-та или 5-та група? евентуално приложение. Темата е всеобхватна но и доста фрагментирана по отношение лесната ориентация на не разбиращите за избор на масло за своя двигател, ако изобщо това е идеята на темата де. Ако е това, мисля че разбиращите трябва да внесат яснота за основните параметри на маслата, и споровете за сулфатна пепел, сяра и т.н. (не омаловажавам тези показатели) да останат като допълнение само между знаещите. Добре е да се систематизира например: 1. Вискозитет - що е то? - колко е важен при избора и насоки за избора, важен ли е "климатичния пояс" 2. Класове, например по АСЕА - "А", "В", "С" , какво значат цифрите след тях 1,2....5 3. Направете груба насока за класовете да речем: турбиниран бензинов мотор от година до година - с катализатор - без катализатор - примерно клас А3/В5 атмосферен бензинов мотор от година до година - ....... с катализатор - без катализатор ....... ? турбиниран дизелов мотор ....... ........ с катализатор-без катализатор, с DPF - без DPF ........ ? Съвсем ясно е че това ще е доста груба насока, но все пак ще е адекватна донякъде. Знам че всичко това го има много писано навсякъде, пък и темата е много добра, аз лично съм чел доста (не само темата) защото освен че ми е интересно, искам да мога да направя своя добре информиран избор, но болшинството от потребителите дори не могат и не искат да разберат, а и не ги интересува какво е сулфатна пепел. А и за да се намалят темите (евентуално) със заглавия от рода: - "какво масло да сложа на моя Акорд7, или Сивик8", аз лично такива които чакат всичко на готово и не си правят труда дори да се осведомят за каквото и да е, не ги уважавам, ма кой съм аз!
-
В Китай има много магазини, ето един от тях: https://www.aliexpress.com/item/1005005929794628.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.65.59b91802HW9WRL Качеството е задоволително, аз си купих преди година някъде и ми дойдоха за 10-12 дни. Ето още едно предложение: https://www.aliexpress.com/item/1005005959166367.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.10.26b9RPAARPAAr1&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40196.366991.0&scm_id=1007.40196.366991.0&scm-url=1007.40196.366991.0&pvid=60f97496-be08-44b4-8a3a-cdc2314f2f14&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40196.366991.0,pvid:60f97496-be08-44b4-8a3a-cdc2314f2f14,tpp_buckets:668%232846%238110%231995&pdp_npi=4%40dis!BGN!22.68!13.83!!!11.99!7.31!%40211b655217318706461401614e7d59!12000035047837139!rec!BG!934732740!X&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A
-
За да се обезвъздуши системата сама, и да работи правилно в последствие трябва да има няколко условия: 1, Здрава и правилно работеща капачка на радиатора, клапаните за налягане и вакуум да са изправни 2. Маркучето което е между гърловината на радиатора и разширителния съд да е здраво и плътно прилепнало към двата щуцера на радиатора и на изравнителния съд, същото се отнася и за маркуча който е вътре в разширителния съд. 3. Доливането и проверката на нивото в радиатора винаги се правят на напълно изстинал двигател.
-
Няма да вадиш огледалата, изкарваш триъгълната пластмасова капачка в предния край на джама и там ще видиш буксата за огледалото. Измерваш на идващата от колата (вратата) букса на оранжевия и черния кабел дали ти идва напрежение след като включиш подгрева , ако там идва откачаш буксата и мериш на съпротивление на буксата на огледалото пак м/у оранжев и черен, ако ти дава безкрайност и няма верига значи е прекъснат нагревателя. Това е най-достъпния вариант за проверка без много игра. ако няма напрежение на захранващата букса вероятно е от модула на вратата отговарящ за джамовете, от схемите които разгледах лявото огледало е на предпазител 16 а на дясното е 13. Схемата я гледах в един руски справочник на който нямам 100% доверие но доста неща отговарят, така че имай едно на ум относно цветовете на кабелите и номерата на предпазителите. И пишете си кода на мотора в профила бе хора, сега ако твоята е дизел всичкия ми труд отива по дяволите защото схемите са за бензин
-
Подсветката на дисплея се регулира заедно с общата подсветка на таблото, друг е въпроса как са синхронизирани още при изработката. На моята например като намаля общата подсветка, така че да не ме дразни на дълъг път, дисплея също ми идва малко тъмен. Старите монохромни дисплеи си имат този недостатък като ги гледаш под определен ъгъл да се губят и изсветляват символите, което няма лечение. Навремето имах такъв проблем на Опела ми и го коригирах със смяна на един транзистор в дисплея, но там дисплея не беше течно-кристален като този. Вероятно и на Хонда-та е направено така но си иска майстор електрончик на който да му се занимава да поразчопли малко радиото, и пак не е сигурно дали ще се получи заради особеностите на този тип дисплеи.
-
Ако искаш се вслушай в съвета ми но да ти споделя че тези които са версия 2.1 излязоха големи боклуци. Търси версия 1.5 и ако можеш да го огледаш преди покупката гледай вътре да е с две платки (една върху друга успоредни), а не с една, през прозрачния корпус се вижда, ако е с плътен черен корпус няма как.
-
Ако пазиш стария датчик измери и двата при една и съща посока на въртене по еднакъв начин ли си променят съпротивлението, съмнява ме че единия, да речем стария намалява съпротивлението а новия го увеличава, или обратно. Просто иска измерване, ако можеш измери и предния датчик, но преди това го виж в същата посока ли се върти като задния при движение на носача нагоре да речем. Другия вариант е да се разменят кабелите на буксата ако са три но тогава иска по-сериозни познания и измерване. И пак провери да не си го монтирал грешно. Това е един прост потенциометър който в момента работи (върти се) в обратната на необходимото посока. Успех!
-
Отваря се и всичко си е наред за другите модели, но за Акорд 7-ма подразделите са празни, т.е. няма никаква информация, изчезнала е. Например тръгваш да търсиш инфо за клапани - двигател > клапани > регулировка клапани > и.... няма нищо. Същото е и в другите раздели, или е някакъв бъг или е умишлено направено. Кофти защото имаше доста полезно инфо. Днес ми трябваше една схема за Акорд 8 и там всичко си е ОК.