CCord
Фен-
Мнения
288 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
7
CCord last won the day on Април 3
CCord had the most liked content!
Обществена Репутация
235 GoodОтносно CCord
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Акорд 7 К24А3-EX-AT 2006
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
Contact Methods
-
Skype
нямам
Последни посетители
2810 профилни разглеждания
-
В Китай има много магазини, ето един от тях: https://www.aliexpress.com/item/1005005929794628.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.65.59b91802HW9WRL Качеството е задоволително, аз си купих преди година някъде и ми дойдоха за 10-12 дни. Ето още едно предложение: https://www.aliexpress.com/item/1005005959166367.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.10.26b9RPAARPAAr1&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40196.366991.0&scm_id=1007.40196.366991.0&scm-url=1007.40196.366991.0&pvid=60f97496-be08-44b4-8a3a-cdc2314f2f14&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40196.366991.0,pvid:60f97496-be08-44b4-8a3a-cdc2314f2f14,tpp_buckets:668%232846%238110%231995&pdp_npi=4%40dis!BGN!22.68!13.83!!!11.99!7.31!%40211b655217318706461401614e7d59!12000035047837139!rec!BG!934732740!X&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A
-
За да се обезвъздуши системата сама, и да работи правилно в последствие трябва да има няколко условия: 1, Здрава и правилно работеща капачка на радиатора, клапаните за налягане и вакуум да са изправни 2. Маркучето което е между гърловината на радиатора и разширителния съд да е здраво и плътно прилепнало към двата щуцера на радиатора и на изравнителния съд, същото се отнася и за маркуча който е вътре в разширителния съд. 3. Доливането и проверката на нивото в радиатора винаги се правят на напълно изстинал двигател.
-
Няма да вадиш огледалата, изкарваш триъгълната пластмасова капачка в предния край на джама и там ще видиш буксата за огледалото. Измерваш на идващата от колата (вратата) букса на оранжевия и черния кабел дали ти идва напрежение след като включиш подгрева , ако там идва откачаш буксата и мериш на съпротивление на буксата на огледалото пак м/у оранжев и черен, ако ти дава безкрайност и няма верига значи е прекъснат нагревателя. Това е най-достъпния вариант за проверка без много игра. ако няма напрежение на захранващата букса вероятно е от модула на вратата отговарящ за джамовете, от схемите които разгледах лявото огледало е на предпазител 16 а на дясното е 13. Схемата я гледах в един руски справочник на който нямам 100% доверие но доста неща отговарят, така че имай едно на ум относно цветовете на кабелите и номерата на предпазителите. И пишете си кода на мотора в профила бе хора, сега ако твоята е дизел всичкия ми труд отива по дяволите защото схемите са за бензин
-
Подсветката на дисплея се регулира заедно с общата подсветка на таблото, друг е въпроса как са синхронизирани още при изработката. На моята например като намаля общата подсветка, така че да не ме дразни на дълъг път, дисплея също ми идва малко тъмен. Старите монохромни дисплеи си имат този недостатък като ги гледаш под определен ъгъл да се губят и изсветляват символите, което няма лечение. Навремето имах такъв проблем на Опела ми и го коригирах със смяна на един транзистор в дисплея, но там дисплея не беше течно-кристален като този. Вероятно и на Хонда-та е направено така но си иска майстор електрончик на който да му се занимава да поразчопли малко радиото, и пак не е сигурно дали ще се получи заради особеностите на този тип дисплеи.
-
Ако искаш се вслушай в съвета ми но да ти споделя че тези които са версия 2.1 излязоха големи боклуци. Търси версия 1.5 и ако можеш да го огледаш преди покупката гледай вътре да е с две платки (една върху друга успоредни), а не с една, през прозрачния корпус се вижда, ако е с плътен черен корпус няма как.
-
Ако пазиш стария датчик измери и двата при една и съща посока на въртене по еднакъв начин ли си променят съпротивлението, съмнява ме че единия, да речем стария намалява съпротивлението а новия го увеличава, или обратно. Просто иска измерване, ако можеш измери и предния датчик, но преди това го виж в същата посока ли се върти като задния при движение на носача нагоре да речем. Другия вариант е да се разменят кабелите на буксата ако са три но тогава иска по-сериозни познания и измерване. И пак провери да не си го монтирал грешно. Това е един прост потенциометър който в момента работи (върти се) в обратната на необходимото посока. Успех!
-
Отваря се и всичко си е наред за другите модели, но за Акорд 7-ма подразделите са празни, т.е. няма никаква информация, изчезнала е. Например тръгваш да търсиш инфо за клапани - двигател > клапани > регулировка клапани > и.... няма нищо. Същото е и в другите раздели, или е някакъв бъг или е умишлено направено. Кофти защото имаше доста полезно инфо. Днес ми трябваше една схема за Акорд 8 и там всичко си е ОК.
-
И явно е тайна от къде си намерил, сподели ако ти е на сърце за да може и други да се възползват!
-
Гледам че си от Бургас, зад 2-ро районно МВР в Славейков в една от кооперациите има много готина работилница за ремонт на стартери и алтернатори, ако не ти се дават пари за цялостен преглед от тях трябва да носиш стара четка и да ти изберат според размера. Моя съвет е да им го оставиш да ти го прегледат, но ако ти са здрави втулки, редуктор, четко-държател, колектор и другите карантии, може да поискаш само четки. Аз съм взимал от тях преди години, дори и четко-държател ми намериха тогава ( не за Хонда).
-
Спокойно, ако е над половината винаги ще си показва коректно след всяко палене. Ако много те дразни отивай при газаджия да ти сложи емулатор и ще се радваш на коректни показания след всяко палене дори и под половин резервоар. Имаше тема за емулатор някъде из форума, потърси я.
-
По всички схеми които съм разглеждал на Акорд 8 бензин (за дизел не съм гледал) вентилаторите за радиатора са двустепенни, при 1-ва степен двата вентилатора се включват последователно и работят почти на половин обороти, при 2-ра степен двата вентилатора работят в паралел и на макс. Включен ли е климатика работят на 2-ра степен. Съвсем опростено предвид простия радиатор и самата структура на подвеждането на охлаждащия въздух към него, която е еднаква на всички "японци" На Акорд 7 няма степени, там е само на макс.
-
Здравейте господин Цонев! Може ли да се намери оригинален филтър за автоматична скоростна кутия на Мазда6 2.0 2006 год. само по вин номер, защото имам само него, други данни не знам? VIN - JMZGY19F761411194 Ако може да се намери моля за цена и приблизителен срок на доставка! Благодаря предварително! Отговора ако може на лични!
-
Регулирах клапаните на Джаз-ката на сина, голямо потъване на изпускателните клапани и почти никакво мърдане на смукателните. Двигател L13 A1, регулирани преди почти 2 години, веднага след това е монтирана газова уредба, регулирането е направено лично от мен и е на стойности 0.30 за изпускателни и 0,18 за смукателни. След изминати 48000 км. 70% извънградско и 30% градско, измерена хлабина на изпускателни преди регулирането 1-ви цилиндър - едвам напъхах 0,08 пластина, 0,05 влизаше спокойно 3-ти - 0,12 4-ти - 0,10 2-ри - 0,08 Смукателни не бяха мръднали с изключение на 3-ти цилиндър където се наложи лека корекция от 0,15 на 0,18. Сега всичко е установено на 0,30 и 0,18, смятам следващата проверка да я направя на 30 - 35 хилки че както се вижда газта доста зле (според мен) влияе на малките клапанчета. Ако може някой спец да каже нормално ли е такова "потъване" на изпускателните за този мотор, също дали е в подобни граници при каране само на бензин.
-
Мога да ти препоръчам само като ходиш в сервиз да е фирмен, обстойна диагностика че филма с хондовия хибрид е голям, и дано попаднеш на точен човек и да разбира какво прави. Един въпрос: защо си купувате хибрид на 300000км? и никой ли не ви каза че хибридът на хонда е таралеж в гащите, и то сериозен, с големи бодли. Успех все пак и да излезе "малкия дявол"!