Jump to content

CCord

Фен
  • Мнения

    331
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    9

CCord last won the day on Юни 9

CCord had the most liked content!

Обществена Репутация

303 Good

Относно CCord

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7 К24А3-EX-AT 2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Contact Methods

  • Skype
    нямам

Последни посетители

3736 профилни разглеждания
  1. преди 2-3 дни видях Джаз в една морга и сещайки се за твоята тема погледнах към казанчето за умивателя, имаше двете моторчета но колко са работещи нямаше как да питам защото не срещнах никой от бачкаторите там. За съжаление моргата е в Айтос и май ти идва далече. Ако им се обадиш сигурно ще ти кажат че нямат, защото са изключително мързеливи и некомуникативни. Ако ти е голям зор в сряда ще имам път натам и ще се отбия да питам, пиши на лични да се разберем. Най-малко ще ми трябва снимка на двете помпи за да знам коя да взема.
  2. Написах повече неща от това какво прави охлаждащата течност в изпарителя, ама то който не "вдява", няма как да вдене!
  3. ""CARPERA"" малко теория за да спреш да пишеш небивалици..... Изпарителя не се охлажда, идеята да минава охлаждаща течност през него е - ДА ГО ЗАГРЯВА, или по-точно да предотврати замръзването му при изпарението на газта. Изпарението е процеса в който втечнения флуид (в случая пропан-бутана) минава в газова фаза, този процес протича с отнемане на температура, т.е. силно охлаждане, и дори замръзване ако не се компенсира със загряване. И за да не замръзне хората прекарват горещия антифриз през него, пък и изпарението при висока температура е много по-качествено и надеждно, умници са тези инджинери ей! кво да ги правиш? Как е свързан изпарителя към охладителната система е друг въпрос, това се прави винаги на "малкия" охлаждащ контур/кръг, и тук вече идват двата варианта, последователно или паралелно присъединяване, като всеки вариант си има предимства и недостатъци, как да стане решава газаджията според конструктивните особености на охладителната система. И да добавя че при паралелно свързване е много важно да се използва винаги качествен антифриз и да се сменя редовно, даже преди предписания срок, защото при продължителна употреба има склонност за запушване на радиаторчето на парното. Преди години имаше изпарители при които между газта и водната риза имаха мембрана която е възможно да се спука и тогава от налягането на газта се надуваше цялата охладителна система на двигателя, което довеждаше до прегряване и издухване на гарнитурата на главата. След това излязоха изпарители при които няма такава мембрана и въпросното смесване на газ с антифриз е невъзможно. Сега обаче не знам как са изпарителите защото поне от 20 години не съм разглобявал, тук може да се включи някой газаджия и да разясни ситуацията, може пък някои модели да имат такава мембрана.
  4. Отиди при Горан в горно Езерово и говори с него, по принцип трудно се врежда човек при него и то точно в този сезон, но там ти е спасението според мен. И къде в Бургас намери сервиз Хонда? само не ми говори за Апостолов.
  5. Ами по способен електрончик може и да я направи тая "гимнастика", ще бъде трудно обаче защото модула за откл/закл. е различен от модула за включване на фарове и габарити. Друг е въпроса колко парички ще ти излезе задачата. А какъв е смисъла от това упражнение? нали като отключиш ще светнат габаритите и ще светят докато ти е отключена колата, а пък с този пиклив акумулатор, и с перманентното му недозареждане направо ще втаса горкия.
  6. Да, ако вдига над 14,8 не е добре, трябва да се види от еладжия за да се провери и инсталацията, може освен акумулатора да има и кофти връзка някъде. Може да е повреден и ELD модула.
  7. Филмираш се напразно, точно така трябва да работи зареждането на Хонда. Въпреки това ти предлагам бърз тест - след като запалиш и падне на 12,5-6-7 волта, включваш вентилатора на парното/климатика на най ниска степен и ако вдигне на 14,2-3-4 волта, всичко си е наред, след това изключи вентилатора от бутона за изключване и изчакай малко, ако пак падне на 12,5-6-8 волта всичко е ОК. За съжаление така е замислено от умниците, трябва да има товар за да зарежда, аз винаги си карам с включен вентилатор на най-ниската степен и никога не пада под 14,2V. Не са го прецизирали япончетата но какво да се прави! има решение но си е игра и трябват детайлни познания по електроника, има и просто решение описано в един евразийски форум но не го намирам сега, пък и не е за препоръчване. Та споко де, всичко си е точно!
  8. Точно четките са свършили тотал, и това е повредило колектора, според мен подлежи на ремонт. Все пак снимките не са много ясни и състоянието на колектора не мога да го определя съвсем точно. А този тип моторчета са много добри ако са подбрани правилно според товара, имат по-добър въртящ момент от класическите и загряват по-малко.
  9. Ми диагнозата утре при "лекаря", или искаш още тази вечер да разбереш за да спиш спокойно! На мен ми се е случвало да се счупи пружина с доста силен трясък ей така, както си стоеше колата на едно място.
  10. Изкуствения интелект го е обяснил перфектно. Твоето оригинално реле FS е с обратен диод, а другото което си намерил е без такъв диод. Оригиналното ти НЕ можеш да го замениш с това което си намерил, ако сложиш релето без диод почти е сигурно че ще опукаш транзистора който управлява релето, а този транзистор е някъде дълбоко в платката с електроника и ако се наложи неговата смяна филма става голям. На релето без диод може да се сложи такъв но е много важно да се види полярността на захранване на релето, и все пак ако релето не се отваря си е по-трудно изпълнението, но не е невъзможно.
  11. Китаеца взима инфо от същите сензори, въпроса е как са заложени в електрониката му параметрите на съответните датчици примерно, ако при 5 килоома на датчика в оригиналната електроника на колата трябва да покаже да речем 20 градуса, а китаеца понеже е "много точен" може да е заложил 25, или повече градуса, или може изобщо да не си е направил труда да калибрира цялата тази система. За това на оригиналния комп е оставена възможност за корекция, предполагам че китаеца може да е помислил в тази посока, пробвай в менюто на медията, аз лично не съм се ровил в такова чудо и в момента гадая.
  12. Тук някъде е.... "заровено кучето". Това което се изписва на километража може да се коригира плюс 3 градуса, минус 3 градуса, а може и повече да беше, не помня вече но трябва да се влезе в менюто на борд компа. А това какво ти показва на китайския боклук само китаеца знае дали е вярно, но си мисля че точно от там се взима за база външната температура защото управлението на климатроника е от там. Разрови се в менюто на мултимедията дали китаеца е оставил възможност за корекция на тази температура, както е на оригиналния борд комп. Аз точно заради такива несъответствия не харесвам разните такива китайски измишльотини и си карам с оригинала.
  13. Не ми става ясно защо в темата се споменава Тойота, ама както и да е. Въпросния предпазител захранва контактния ключ/клемореда, преди да слагаш нов предпазител е добре да стигнеш до клемореда и да го огледаш дали не е поизгорял, той даже и се разглобява. Ако там всичко е наред трябва да се търси късо в някоя от веригите след клемореда. А за нов оригинален предполагам в някое представителство ще го имат, гледал съм им цените точно на тези и са сериозни, но не помня къде, по спомен някъде 15-20 еврака беше.
  14. Случката се отнася за Швейцария, на имейлите изобщо не отговориха, което е най-учудващото, единствените отговори бяха по телефона след комуникацията между познатия швейцарец на сина ми и сервиза, и то 7-8 месеца след продажбата на автомобила от тях, ако са им искали талон щяха да ми кажат. За Канада нищо не мога да кажа, там правилата вероятно са други. И почти съм убеден че тези сайтове за проверка по ВИН номер нямат информация за сервизна история а намират инфо вероятно само от застрахователни събития по щети и/или от изградени публични системи като немската ТЮФ или италианската, пък и като нашата които уж записват километрите и други събития при прегледите.
  15. Мога да споделя моя скромен опит от швейцарски сервиз. Купувам колата от автокъща в БГ, естествено при купуването ми се дават всички документи, за платено мито, ДДС, сервизна книжка и регистрационен талон швейцарски, абе всичко както си е в кожената чантичка. До тук ОК, колата беше супер с изключение на доста външни забележки но реших и я взех, както и да е. Вече си е моя и реших да разгледам подробно сервизната книжка, според описаното в талона, и в сервизната книжка колата е купена в Лозана, след седмата година сменя собственика и отива в едно градче по на север до Цюрих, всичко отговаря по талон и книжка. Гледам печатите от сервизната книжка и намирам на Гугъл карти градът и сервиза в който е обслужвана, официален на Хонда и Сузуки, намирам телефоните и И-мейла на сервиза и решавам да се свържа с тях да ги попитам имат ли история на поддръжката, за да знам на какво да наблегна при първоначалното обслужване, разчитайки на това че швейцарците са много точни и отзивчиви, нали така знаем за тях все пак. Цялата "връзка" беше чрез И-мейл/и с помощта на сина ми защото немския и английския са му като родни езици, но с мои пояснения защото пък той нищо не разбира от коли. Два Имейла през 2 седмици, трети Имейл след месец и никакъв отговор, викам си майната им, те са като нас, и се отказах от начинанието и предишното ми почитание към швейцарците като точни хора. След 6-7 месеца обаче по чиста случайност синчето е на гости в Цюрих, домакините са швейцарец и българка, та моя синковец им споделя случката с "мълчаливия" сервиз на който е писал три писма и никакъв отговор, ей така на майтап за точните швейцарци. Домакина, леко учуден взима обаче нещата присърце и на другия ден се обажда в сервиза, представя им ВИН-а на колата и директно иска цялостна информация за колата откакто е обслужвана при тях. Отговора на собственика на сервиза - ПО ЗАКОН такава информация можем да даваме ПИСМЕНО само на настоящия собственик или на новия собственик след като вече я купи. Устно може да се даде само на място след оглед на автомобила преди евентуално закупуване, след закупуването се дава цялата налична подробна информация ако автомобила няма да се подържа вече в същия сервиз. Въпреки всичко, това което са споделили с познатия на сина е било, дата на продажба на колата, кой е купил колата, с общи приказки че колата е подържана качествено и редовно (каквото и да значи това) , и последното което са му казали от сервиза че при закупуването не е поискана подробна информация за сервизната история на автомобила от новия собственик. Не са искали да кажат километража в деня на продажбата. Та швейцарците може би са точни дотолкова че да спазват закона буквално, но до къде, и кой колко не знам. За мен остана единственото удовлетворение че колата е продадена точно на човека от който я купих, 19 дни преди да я купя аз, и може би това че колата наистина е била обслужвана в този сервиз и евентуално написаното в сервизната книжка отговаря на реалността. Друг е въпроса обаче дали джамбазина няма други връзки с този сервиз, пак питанки и чуденки, особено като знаем колко сме лъгани и мамени тук, та си имаме винаги едно на ум, пък ако ще и за швейцарци да става дума.
×
×
  • Създай нов...