Jump to content

Fen8

Фен
  • Мнения

    122
  • Присъединил/а се

Обществена Репутация

25 Neutral

Относно Fen8

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic6 --седан 1.5-1999 /D15Z8E
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Haskovo

Последни посетители

1269 профилни разглеждания
  1. Чак сега намерих темата , да пусна точно какво се направи. Второто мнение от тази тема. https://forums.hondabg.com/topic/116777-загуба-на-цилиндър/?tab=comments#comment-1057606804
  2. Проблема се оказа запушени колекторни тръби, бедна смес. Почистиха се капачката и около системата и колата стана друга. Имаше тема, но не мога да я намеря.
  3. Здравейте, случи ми се нещо много странно, дано някой да има обяснение. И така, започвам от последния проблем. Като преди това няма и 1к километра всичко сменено, масла , ремъци , филтри , реглаж клапани. Появи се претрисане на висока скорост 130-140 + и около 4000 оборота при подаване и отнемане плавно на газта също и при задържане 3-ти цилиндър гори свеща , само там. Както и да е, до скоро мислех че съм оправил проблема след като смених кабели и свещите, но същия проблем се появи отново. Вчера на магистралата реших да я натисна отново и като почна да предърпва се сетих нещо някой беше споменал да се пуска парното или климатика. Пуснах парното на макс за 1-2мин и след това климатика, като климатика знаех, че не работи и трябваше ремонт да се прави върти само и свирят ремъците, но климатиката си работеше. Веднага колата се оправи, незнам какво се случи. Все едно се отпуши, незнам какво общо имат парното и климатика , бобината , релета , или бушоните и там да е дало нещо на късо или да e почнало да работи правилно, как се оправя проблем ей така. Имаше някакво дрънчене по аспуха преди това, все едно камъчета, желязо вътре , вярно че е изчурял малко и почва да се разпада, но това спрях да го чувам. След 200-300км каране на връщане , претрисане отново , но тоя път я наших 1-2 км на 150-160 светна лампата за водата , чуваше се нещо като барбоникане от ляво до прозореца във движение. Oтбивам и барам маркуча към радиатора горния надут , изгасих колата изчаках , запалиx нямаше грешка и се прибрах , после пак погледнах маркучите не бяха надути даже обратното меки ми се сториха. Не губи антифриз , само във разпределителното казанче е намаляло. Ако някой може да препоръча майстор за Пловдив и региона, трябва да се смени и тая гарнитура , слагана е за втори път след няма и 300-400км каране , но разбрах че при всяко сваляне се сменя със нова. Тия дни ще звънна на rifto garage, но ако има още някой който знае какво прави и там да видя дали ще имат скоро време да се види колата. Митко и този майстор във Стамболийски, ама той бил малко на настроение ? Благодаря
  4. Колега погледни тапите покрай вратите или уплътненията на предния прозорец или задния. Когато вали запотява ли прозорците, предни , задни или странични там е проблема ? Или другия вариант ти е дупка отдолу във купето, под стелки , тапицерия, като вали взимаш тоалетна хартия или подобна и настилаш навсякъде и ще се разбере.
  5. Доколко е вярно не знам, но за едните трябва и се прилага закона за другите няма. И сега какво се случва със делата до този момент, трябва да отпаднат , но като гъчиxа пари всичко беше точно. https://www.mediapool.bg/politsai-iskat-da-se-otmeni-naredbata-po-koyato-gi-testvat-za-narkotitsi-news350217.html
  6. Fen8

    Виц на деня

    За тoва сигурно карат толкова бързо
  7. Не се продава под 18 дори и от онлайн магазините. И аз съм пушил от двете , ефекта от тия които са за вейп CBD е много по добър от стандартното пушене, защото там имат контрол върху качеството а тука се доверяваш на дилъра. Нищо лошо поне аз не виждам да се продава и да се пуши законно, като това не променя изобщо по никакъв начин говоренето или действия, дори ги подобрява защото тогава си по фокусиран и спокоен. Тук пак става въпрос за едни пари които се разпределят, защото ако е легално няма как да се присвоят и за това още не е легализирана а има шанс да помогне на доста хора със сериозни проблеми. Остава големия проблем при шофирането , дрегирете доколкото знам отчитат натуралната до 2 седмици а тази при вейпване 12 или 24 часа при положение ефекта е не повече от 3 часа. И тук идва вече разликата при алкохола се разграждане по бързо и не се засича при загуба на ефект а при пушенето дори след един ден ce засича. Много голяма глупост е закона в това отношение , не казвам че е ок да пушиш и да караш, но предпочитам да ме засече напушен отколкото пиян шофьор.
  8. Ясно ми е че всеки взима различно, просто ми беше интересно горе долу колко струва. Иначе тоя болт към ролката директно ли се навива или се слага лепило да затегне повече ?
  9. Друго което ми е интересно , колко струва подобен ремонт, защото като цена ми се видя наистина висока ?
  10. Мерси много за инфото, добре че тука споделяте инфо като ида при майстора и го разпитам сравнявам и си правя до някъде сметка дали си струва. Това за майсторите е малко трудно , много се чака при повечето а тоя ремонт оставаха 4к километра до смятана 36-37к бях изкарал и гледах да сменям. Сега нямам голям избор и е на късмет, ще видя като я свалят какво ще се прави , аз ще настоявам за нова така и така се сваля, парите не са малко а е във гаранция.
  11. Късмет съм изкарал, че не е изтропала. Двa въпросa. Като слагате обтяжната ролка слагате ли лепило, самозатягаща ce смес нещо или директно навивате болта , другото ако е проблем във болта трябва ли да се смени и ролката ?
  12. Обтяжната ролка, няма за повече затягне и има луфт. И сега сваляне и ако болта нещо не е както трябва, нов болт и нова ролка.
  13. Не е от парното.Около ангренажa , водната помпа, нова помпа разваля ли се за 300-400км ? Оставих я нa един майстор тука близко, довечера ще знам какво е дано е хлабав ангренаж и да не е разчукан зъбите.
  14. Здравейте, Към днешна дата майсторите от които сте доволни, Митко Трифонив във Брестник и Rifto Garage за толкова град само тези двамата ?
  15. Не съм го усетил преди ремонта , сигурно щях да го чуя , на първа полусъединител се чува също. Cлед ремонта като загря, тогава на място и на свободна качвах до 3500-4000 оборота да видя дали стрелката ще мърда, датчик за температура да е сигурно. Записъл съм го на вдигнат капак и колкото мога по близо със телефона, парното не е барано защото маркучите си бяха много топли и аз помислих че е от това вчера ,до някъде знам симптоми на прегряла глава, няма парно , надути маркучи , балончета радиатора. Днеска ще я покарам малко на парно.
×
×
  • Създай нов...