Jump to content

emonai

Фен
  • Мнения

    214
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

48 Neutral

Относно emonai

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Cr v lll 2.0 150к R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Има щипки от страни на кутията, може да се отвори на место и да се извади платката. Долната част на кутията, мисля, че беше залепена с двойно лепеща лента. В компютъра имам снимки, ако искаш ще ти пратя. При мен беше влизало вода, за светлината го възстанових, но за дъжд не се получи.
  2. Нещо не си направил като трябва май. За айфон не знам, но с другите няма включване, изключване на Bluetooth. Няма трансфер. Искам разговор, пита ме, кой да набере от списъка със запомнетите имена, казвам името, повтаря го ( с моя запис) казвам yes и говоря. Ако не е в списъка, набирам от телефона и затварям, после зелена слушалка и казвам redial. Тя казва redialing и набира номера. Всичко е обяснено в описанието на български мисля, че беше около 290 стр. Ако не се лъжа. Успех!
  3. Вече две години няма ядове, дано продължава така.
  4. Аз съм с KYB- Japan и съм доволен. И на CRV end jazz.
  5. Никъде не намерих снимки или клип за датчика на коляновия вал за мотор R20A2. За това качвам малко снимки
  6. Качих колата на канала, и леле Мале! Ако това е датчика под изпускателния колектор. То не мога да го видя хубаво, камо ли да го сменя, ще пробвам да сваля дясната гума, но не съм оптимист.
  7. Здравейте, и моето CRV ме предаде! Почувства се загуба на мощност, върви, но не е как беше. Първо го отдадох на лоша газ и постоянно съм на климатик и не му обърнах внимание, но след като презаредих газ и пак остана отделих време за "скъпата" Опитах да изфорсирамм, но тя се задавя в горните обороти. Прочетох я с LM... и показа тези грешки, интересно бяха 10 грешки, като след 0341и 0441 имаше в скоби различни цифри (06) (15) и др. Изтрих ги и колата започна да се форсира нормално, но след малко каране пак същото. Та сменяли ли сте датчик на коляновия вал и от каква марка сте доволни, че има от 30 до 130 лв. И дали ще имам успех ? Щеше ми се да ходя с нея на море, а в сарвиза в овча купел на Слави имат часове, чак края на септември. Че ако я оправя аз или ще е случайно или ще е временно, а на друг "скъпата" на ми са дава!
  8. Здравейте, за един приятел питам, дали някой е гледал тази Jazz: https://mobile.bg/11693241380222912 и ако да, имате ли мнение?
  9. При мене има резервна гума и крик, а горе в дясно на багажника има и компресорче и спрей за лепене, предполагам, че и при тебе е било така, но са го по обрали. Резервната гума май беше патреица.
  10. Подобен шум има и при мене, особено зимата, но по отношение на маслото, гарантирам, че никога не съм го оставял дори под средата на пръчката и го сменям на всеки седем хиляди.
  11. Аз сложих подсилени айбах, и се изправи задницата и се вдигна, вярно скъпичко е, но лесно се сменят, няма нужда от майстори. Е, само трябва да вземеш от някой винтов калъп за свиване.
  12. Има тема "парктроник", намери я с търсачката и я разгледай. Там сме качвали и снимки как се сваля и датчик и бронята. Успех!
  13. Здравейте, монтирах теглич на колата, всичко механично пастна. От видиоклиповете бях останал с впечатление, че зад задната лява кора има нарочен куплунг за теглич със сигнал и за десния мигач. Да бе да, ама не. Свободният куплунг е само с две жици, а от куплунга за левият заден стоп имам 6 жила и като смятам: 1 габарит, 2 стоп, 3 мигач, 4 за мъгла, 5 маса, 6 задно скорост. Е не мислех да свалям и задната дясна кора да взема сигнал за десен мигач. А съм приготвил платка с релета, гледам има електронен модял за теглич, но са чудя за него от къде взимат сигнал за десен мигач?
×
×
  • Създай нов...