Jump to content

Ceco85

Фен
  • Мнения

    234
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

62 Neutral

Относно Ceco85

  • Ранг
    telliev
  • Рожден ден 24.12.1985

Profile Information

  • Кара
    Accord CW3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    ceco85

Последни посетители

3589 профилни разглеждания
  1. До колегата по-горе. От форума правят общи пръчки от Германия и ОЕМ масло излиза 200 лв. Купуваш си горивен филтър Mahle за няма и 40 лв. и виждаш, че нещата не са толкова скъпи, колкото ги описваш. Между другото Mahle слагат ОЕМ филтрите на тези акорди. Взимал съм ОЕМ от бултрако. Отваряш вътре Mahle.
  2. Вече 6-та година карам такава. До сега по мотора съм сменил само подгревни свещи, иначе по окачването стандартното за модела - ляво и дясно вътрешно каре, дясна втулка на рейката и най-скъпият ми ремонт беше съединител с маховик и е скъп предимно, защото взех ОЕМ, иначе има евтини афтър маркет части. Ако сега трябваше да избирам такава бих взел Type S - 2.2 кубика, 180 к. с., не че не съм доволен от вървежа. Моята сега е 180 к. с., но Type S спокойно става едни 230 к. с.
  3. Слагай масло по спецификации. Колкото по-тънко, толкова по-добре. Не ги слушай, че колата ти била стара и климата бил топъл да наливаш грес в мотора ти. Слагай тънко масло, за да може при студен старт бързо да се разнесе в мотора, а не да трие на сухо, докато тая грес 5w40 ти се разнесе. Ти виждал ли си това масло зимата на -10, колко е гъсто? Не си прави експерименти. Успех за напред!
  4. Минаха години, но мисля, че това беше човека:
  5. Здравейте! Преди време след много ходене помъките, смених съединиеля, като взех ОЕМ. 3 г. по-късно съединител започна да ми преплъзва на 3-та и 4-та скорост. Подавам газ, вдига обороти, а колата не тръгва и след малко ги сваля и си зацепва. Общо взето все едно карам автоматик. Съединителя го слага човек, който няма инструмент, с който да го отключи, защото е саморегулиращ. Слага го с някаква негова самоделка на инструмент за отключване (скоба, която натиска пружините на притоскателя, все едно лагера ги натсика). Така го зави и след това освободи пружините от скобата. Поред вас, дали е правилно монтиран по този начин или оригиналния инструмент прави нещо друго при монтажа? Прикачвам видео, какво става като подам газ - вдига обороти, не ускорява колата, след това ги връща и тръгва. Благодаря! VID_20241215_120936612.mp4
  6. Има тема със снимки, от къде влиза вода. Потърси я, може да ти е от полза да намериш проблема.
  7. @policeman аз в момента карам на 3 свещи и няма абсолютно никаква разлика в паленето. Може би ако температурите паднат под 0ще има, но сега няма абсолютно нищо.
  8. Те се виждат. Намират се от зад на блока на двигателя, откъм купето, но по-добре отиди в сервиз, защото ако скъсаш някоя свещ ще береш много ядове.
  9. @policeman, за пръскане през въздуховодите? Не мисля, че ще почистят хубаво вътрешния радиатор.
  10. В тази връзка, има ли начин да се почисти вътрешния радиатор? Със сигурност ще е пълен с мръсотия въпреки, че има филтър. Все пак кондензира и се мокри.
  11. @Gladiator_BG. Аз също имам мерак да сваля ЕГР клапана, но пък никога не съм чел, някой да е имал проблеми с него. Ако някой го е свалял моля нека сподели, какво е било положението вътре.
  12. Хонда Акорд 2.2, 2009г. При задаване на скорост на круиз контрол от Set на волана, колата изключва турбината и влиза в авариен режим. Някакви идеи, колеги? Благодаря!
  13. При мен скърцаше от пружината на педала. Иска смазка
×
×
  • Създай нов...