-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно bhtotev
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CIVIC 97 VIгенерация 1,4 i hatchback
-
Пол
Мъжки
-
Място
гр. Средец
Последни посетители
988 профилни разглеждания
-
А някой знае ли дали компресорите на климатика са взаимо заменяеми? Или има управление което си разпознава модела?
-
Колеги, някой може ли да ми помогне от къде да купя семеринг с размери 12х22,6х5 или 12х22,5х5 в Бургас старата е 12,45х22,6х5 имам малко износване и ще я сваля малко. Намерих някаква подобна уж внос от япония за нещо като 25лв. което много не ми харесва като цена. Всъщност като гледам снимките на компютъра май е 12,45х22х6, в такъв случай трябва да е 12х22х6. Не съм я свалял а и нямам скакво да измеря отвора. Нацяло се обърках.
-
Заради малката литрова мощност.
-
Всичките ми познати които малко или много се занимават с такива работи твърдят, че са ги развалили TRW-то и са минали на ATE. А по апаратите обслужвах всичко, сменях мехчетата, защото не се движеха, смазах ги с оригиналната смазка която беше в предните накладки високо температурна ли там каквато е. Така,че няма задържания. Всичко си е наред. Аз че карам агресивно в прохода Слънчев Бряг_Варна, който пътувам често си е така, ама те се разпадат бе хора, това си е много опасно, а не са най-евтините. Имам чувство, че колкото по-големи са фирмите дето продава части- толкова по-си позволяват ментета. А вие нали не си мислите, че като сменям феродо и не проверявам как се върти накрая колелото.
-
Колеги, преди половин година смених дискове и накладки отпред с TRW. В начлото всичко беше наред и като сменях гумите констатирах следното. Дисковете са надрани а феродото има дупки /разпада се/. Колата като спира точно преди да спре напълно издава звук все едно че спира трамвай. Не блъска волана. Явно парчета от накладката са се откъртвали и дерат по диска който са чертосани, износени а са на около 10000 км. Купени са от Инеркара. Дисковете не ги снимах но накладките да. Чудя се какви да взема сега.
-
Да но първо с удар челно с як чук, защото явно или болта е опрял в края на отвора, или в края на резбата. И в двата случая мисля че ще помогне. Ударния винтоверт няма нищо общо от това на ръка. Ако не се лъжа болта е здрав. П.С. Което не се получава с чук става с по-голям такъв. /БАТ ИЦО/
-
Англичанка 97 година. Същия проблем. Установих следното. Стружки в системата и филтъра забит, вдига над 25 бара и изключва от предпазния клапан на компресора /аварийно/. Включва като разтовари налягането, а то става за 30-40 секунди толкова за колкото работи. Понякога се разсърди и включва доста по късно. Втора година го карам така за да разбера дали стружките са от моя компресор или е сменян. Майсторите твърдят, че ако е от него няма да вдига такова налягане но не знам. За дврте сета си работи все едно и за другото ще го оправя. Смяната на филтъра с продухването сус спрей и фреона приблизително 100тина лева, но ако се окаже че компресора пак вкарва стружки 100+компресор, за това изчаках. Като изключи колата се освобождава и направо скача. Това си го обяснявам от високото налягане се затруднява въртенето на копресора, а и тя е една бегачкаааа с тия 90коня и особенно с тази малка литрова мощност 1.4. Има си и предимство, по данолнището го ползвам като моторна спирачка .
-
Аз защо си мисля, че беше 3.3л. след основен ремонт а при смяна по-малко. А всичко зависи от филтъра. Има различни с различна вместимост. Понякога ми дават малки понякога големи. Наливам по- малко и после изравнявам.