
katri71
Фен-
Мнения
125 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
И аз мисля като колагата dandilov. Може, ако искаш да постнеш линк към обявата, поне да знаем какво да не купуваме.
-
Прав си колега - на оригиналния сензор, уплътнението наистина е с правоъгълно сечение. Не знаех, но го проверих. Благодаря, за поправката! Аз и на двете Хонди съм си монтирал парктроници на Valeo (не са оригинални). Там уплътненията на сензорите са "О" пръстени, но идеята им е същата. При купуване на такъв парктроник в комплекта се включват и резервни "О" пръстени, т.е няма проблем при смяна или демонтаж на сензор да се смени и самото уплътнение с ново. В случай ,че може да се намери ново (небоядисано) уплътнение, според мен е по-добре е да се смени, отколкото да се човърка боята с клечки за зъби. Не знам дали се продава като отделна резервна част, но си струва да се провери или да се потърси читаво уплътнение втора употреба.
-
Пробвай на място с шкурка само най-вътрешния кръг (това е датчика), но гледай да не скъсаш уплътнението, защото след това без демонтаж и смяна на "О" пръстена няма да минеш.Първо с по-едра, после с по-ситна шкурка, като идеята е да не надереш повърхността на датчика. Търкай смело, докато падне цялата боя или по-голямата част от нея. Иначе, свалянето на датчика от бронята не е голяма драма. Избутваш го напред заедно с пластмасовия корпус. След това може да се свали корпуса и да остане само самия датчик. Тогава ще ти е най-лесно да го почистиш от боята.
-
Ако става въпрос за уплътнението между датчика и пластмасовия му корпус, то това уплътнение е стандартен "О" пръстен. Той може да смени изцяло с нов, но боята по гумата не е проблем. По скоро може да се е натрупала боя под него.
-
Ако причината е в дебелината на бояджийското покритие може да се демонтират датчиците и да се свали боята с шкурка (водна) до метал. След това се пръска наново тънко с оригиналния цвят. По принцип такъв проблем има при менте китайски сензори (казвам го от опит), а при оригиналните сензори не би трябвало да е проблем. Трябва да са оливани яко датчиците при боядисването. Все пак не са боядисвани с баданарката. Това всеки бояджия го знае и едва ли би се олял толкова при боядисване на бронята.
-
Аз съм чистил успешно смола от бор с бензин. Нищо не му стана на лака.
-
Как се сваля това маншонче, за да напръскам под него? Наврях се отдолу, ама там е като в на кучето гъза. Видях го маншончето, опипвам го , но нямам идея как се сваля и не мога да напръскам под него. То там е толкова тясно за работа, пък и на мен пръстите са мечешки....Иначе звука определено идва от купето, не е от към съединителя.
-
При мен всичко си дойде на мястото и крушките спряха да горят, когато ги замених с LED . Вече 3 години нямам проблем с крушките. Преди това имах сходни на твоите ядове. Стандартните халогенни лампи, особено тези на OSRAM NighBreaker и др. подобни с увеличен интензитет на светене загряват много и от там обикновено идват всички проблеми. Важното е да намериш качествен LED и да го инсталираш правилно, така че да не заслепяваш отсрешното движение. Особено за H1 цокъл (каквито са и моите крушки), тази задача не беше лесна за решаване. Иначе видимостта след монтажа на LED се подобри осезаемо.
-
Точно така, за CR-V става дума. Записано е по-горе в поста. При Акорд , обаче има подобни случаи. Някои слагат пружини от Лада , а други пружини на Каяба. Ето я темата по въпроса: https://forums.hondabg.com/topic/108184-%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8-%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4-viii-%D0%B3%D0%B5%D0%BD/
-
Има много изписано във форума по въпроса. Пружините са специално разработени за CR-V втора и трета генерация. Идеалното решение при наличие на константно (перманентно) натоварване - газова бутилка в багажника. В този случай стандартните пружини не са удачно решение - рано или късно задницата клеква. Лошото е ,че към момента няма производство и съответно няма как да си ги набави човек. Ето я и темата на Маркони: https://forums.hondabg.com/topic/108505-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-30%D0%BC%D0%BC-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D0%B0%D1%85-%D0%B7%D0%B0-%D1%86%D1%80%D0%B2/
-
Имах подобен проблем. Даже бях сигурен, че е лагер главина и направо закарах колата в Бултрако за смяна на лагера. Там направиха проверка и ми казаха ,че нищо му няма на лагера. За да се убедя сам ми сложиха временно нов комплект задни гуми (от друга Хонда) и при тест-драйва - чудо, звука изчезна. Оказа се от гумите, които се бяха износили неравномерно, макар и почти нови (на година) - всесезонни Continental. Гумите се износваха неравномерно поради провиснала и разскрачена задница. Смених пружините с нови усилени (от Маркони) и нещата си дойдоха на място. Вече няма износване на гуми, няма и шумове, а и задницата се повдигна и сега я товаря като магаре :).
-
И аз имам същия въпрос.
-
И аз търся същото инфо за джаз 2018 1,3 i-vtec - какъв е размера на оригиналната патерица, че се нуждая от резервна гума?
-
Аз съм с тази джаджа: https://ventex.bg/yatour-digitalen-cheindzar-honda-usb-aux.html Не е купувано от този сайт, обаче, а от bgcaraudio.com. Монтирана е в джабката и е много удобна. Свързва се с оригиналното радио. Даже мултимедийните бутони от волана си действат. Много е удобно и вади наистина добър звук. Всичко си има в комплекта и нищо допълнително не е необходимо да се купува.
-
Те затова и повечето "майстори" бягат от смяна на течността на съединителя. Като ги питаш за смяна, казват "Карай така", "Не пипай, нали всичко си работи" или "Това е специфична работа. По-добре отиди в официалния сервиз". Поне на мен така ми казаха преди време, когато исках да сменям спирачната течност на съединителя. Интересното е ,че когато отидох в Бултрако , ми изломотиха нещо подобно :). Между другото, аз също налях спирачна течност ATE dot 4. За сега нямам проблеми - нито е потъмняла, нито имам течове. Минаха близо 3 години от тогава.