katri71
Фен-
Мнения
101 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Виктор Рейнц - 4 години без проблем. Другият месец отивам пак за центровка на клапаните и ще я сменя със същата. Да се има в предвид, че манипулацията се прави в Бултрако, т.е те също използват тази марка като алтернативна на оригинала.
-
И при мен се чува това щракане. Само на лявото огледало. 2 пъти го свалях огледалото и го разглобявах до последната бурма. Смених му и платката от друго донорско огледало. За кратко се оправи. Сега пак се появи това щракане. Вече нямам идея от какво може да е. Всичко по механиката изглежда ОК.
-
Моето CR-V е купувано през далечната 2017 точно от тази къща. Карам си го и до днес без проблем. Също е швейцарка. На мен също не ми свалиха от цената, предполагам ме метнаха и с километрите (95000 за 10 годишна кола), но колата си излезе много добра. Веднага след като я купих, я закарах за основен преглед в Бултрако и там хората потвърдиха доброто състояние на автомобила. При мен отношението като клиент беше на ниво. Явно са се променили от тогава нещата.
-
Трябва да се изключи куплунга на захранването, който се намира под кората на вратата (от съответната страна на проблемното огледало). Няма отделен предпазител.
-
При мен - само пружини. След смяната им минах на стенд и всичко си дойде на място без други интервенции.
-
Съгласен съм, колега.Цените им за някои неща са по 3 (не по-две), затова съм го написал като техен минус. Все пак всеки сам решава за себе си коя част, от къде да закупи и на кой сервиз да се довери. Аз за себе съм го решил отдавна. Има неща , за които задължително посещавам Бултрако. Има неща които си ремонтирам сам и други , за които се доверявам на доказали се в практиката ми други сервизи и майстори. Винаги търся баланса. Това с цените е дълга история, която няма да изчерпим с тази тема. В някои случай важни са не само парите ... Друг е въпроса,че ние поначало сме си бедни и не можем да си позволим това, което ни се иска. И аз искам нова Honda, ама карам 15 годишна :).
-
Ползвал съм услугите на Бултрако в Пловдив многократно - за първото обслужване на колата след като я купих,за ремонт на алтернатора,за смяна на прахоуловители на амортисьорите,за центровка на клапани,за диагностика и ремонт на ходовата част,само за диагностика,за смяна на пиропатроните (по акцията). Винаги съм оставал доволен от свършената работа и от отношението им. Дано по--рядко ми се налага да ги ползвам :). Единствен недостатък - скъпите цени, но както казват хората "сиренето е с пари".
-
И при мен го има този звук при потегляне под наклон на задна скорост, обаче. Напред (на първа скорост) го няма звука.Нямам обяснение на какво се дължи. Съединителя засега не приплъзва.
-
Мале, настръхнах! Особено от проверената от Бултрако. Сега, чак разбирам какъв късмет съм изкарал с моята Швейцарка. Направо е перфектна в сравнение със снимките,които си публикувал. Когато я взех, най-напред я закарах в Бултрако за диагностика и първо обслужване. От там ми викат - "много запазен автомобил".Аз си помислих,че така казват на всички (от куртоазия), ама то си било истина :).
-
Няма да можеш да разглобиш огледалото на място. Най-много да счупиш пластмасата.Най-добре е да се свали изцяло. След това вече е лесно. Няколко пъти съм я правил цялата процедура.
-
Развитието по темата е: Минах стенд в сервиз CASTROL в Кичука (срещу механотехникума). Оправиха ми проблема. Изключително съм доволен от отношението и от свършената работа, което напоследък е все по-рядко явление. Препоръчвам сервиза и за стенд и за диагностика и ремонт на ходова част. Хората са наистина професионалисти.
-
Има си начини за справяне с клеясалите болтове. Не е задължително да се късат, а ако се скъсат продават нови. Не струват милиони и не е болка за умиралка. Важното за мен е да ми центроват сходимостта. Пък в крайна сметка , аз си плащам за всичко. Не искам нищо даром. То нали за това са сервизите - да ти решат проблема, а не да ми викат виж ся, това не е работа за нас, по-добре отиди другаде. Да, ама аз нямам време да обикалям по всички сервизи.
-
Някой колега, може ли да ми препоръча читав 3D стенд за преден/заден мост. По възможност да им се занимава с центровка, а не като видят клеясали реглажни болтове да вдигат ръце. То центровка на задница не се прави всеки ден, много ясно че първо трябва първо да се раздвижат болтовете Ако пък и работят в събота още по-добре.