Jump to content

lubo89

Фен
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About lubo89

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V D16W5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

371 profile views
  1. Последна цена - 5999 лв без зимни гуми 5800лв Колата се продава до 20.06 след това се сваля от продажба
  2. Прав си колега спирам!Наистина ми писаха няколко човека,че много пари съм и искал със забележките и т.н и честно казано се засегнах.Разбирам,че всеки иска да вземе най-доброто нещо на най-ниска цена.Спирам с обясняването.Ако не се продаде до няколко седмици свалям всички обяви ще оправя забележките и после цената ще е друга.Поздрави
  3. Нова цена - 6200лв Цена без зимните гуми - 6000лв Чисто нови вежди са 180 лв може да проверите! Могат и тези да се изтъркат и пръснат. Продавам я Спешно защото ми трябва голяма кола (комби) заради малко детенце На пазара по критерии след 2002 4х4 4/5 и мощност 124 коня има 12 коли като нов внос са между 5300 и 6000 лв всички знаем за еко такси ,граждански, регистрации, газова,обслужване и гуми колко стават паричките.Мога да сваля максимум още 100 лв на място.
  4. Хондата е внесена от Швейцария края на 2016г. По швейцарските документи се водеше 1. 6 SPORT. Май месец 2017 е монтиран газов инжекцион висок клас с OBD 2 с бутилка монтирана на мястото на резервната гума и пълначка при зареждането на бензин, като газовата е вписана в талона. Летните гуми са Dunlop Sport blue response 205/60/16 дот 2017. Зимните са Nexen windguard snow 2 Дот 2016. Колата е поддържана безкомпромисно само с хубави части. Разход на газ градско - 11/100 Извънградско пада под 10/100 Както се вижда на снимките слабо място на тези хонди са веждите и само там излезна ръжда. На снимката се вижда по засегната вежда. Има и леки външни драскотини(нормално за годините си) 4х4 системата е много добра като сама преценява как и кои колела да се завъртят при нужда. Преди 3000 км е сменено маслото и всички филтри както и на газта. Всичко което е правено по хондата е записано и водено от мен. Внесена е на 148000км, като тогава е обслужено абсолютно всичко! Колата е с оригинален теглич като аз никога не съм теглил нищо с него! Има платена годишна винетка до края на февруари 2021. Гражданската отговорност е платена до 21. 11. 2020, като и тогава подлежи на Годишен Технически преглед. Имам и греди за покрива правени от мен. Като цяло СУВ 4х4 с поддръжка на лека кола. Причината за продажбата е нуждата от по-голям автомобил. Цена:6300 лв тел.0886817711 намира се в София Цената е съобразена със забележките! По колата няма нищо техническо за правене, само външните забележки! Възможен е лек коментар само на място
  5. И тук има:https://www.avto.bim.bg/Vejdi-za-HONDA-HR-V-ot-1998-do-2005_m787t13.html Засега ще ги позакърпят моите за 2 години казаха и после да ги сменям,че още имало живот в тях
  6. Здравейте.Извинявам се ,че пиша в темата на човека,но и моят проблем е същият.До колкото знам всички ХРВ-ТА гният отзад на веждите и то заради това гумено оплътнение което е на веждата.Въпросът ми е може ли да се смени целият панел или трябва вежди да се слагат.Защото мисля,че с вежди ръждата ще се появи отново след 1-2 години.След смяната лично аз веднага махам тези оплътнения,защото задържат водата и затова според мен гният
  7. Благодаря за насоките ще опитам
  8. Здравейте.От доста време ми светва чек лампата с грешка на обд - The P0171 system to lean.Грешката се показва и на бензин и на газ.Газаджиите ми казаха карай,от сервиза ми викат карай,обаче мен много ме дразни тази лампа като светка почти всеки ден.Газаджиите ми настроиха компютъра на газта да изпраща команда към този на колата и като дам на контакт за 3 секунди всички грешки се чистят,но много ме дразни,като светне по време на каране.Да не би да трябва да се почисти този маф сензор,гледах някакви клипчета.Катализатор нямам след като се разпадна миналата година на магистралата ми го махнаха.Някой има ли такъв проблем?Мериха ми и газовете и казаха че е бедна сместа
  9. Аз лично съм съм със сбирщайн: Изпарител Шарк,рейка рейл ,Компютър Фобос и Бутилка Атикер на мястото на резервната гума - събира 32,5 литра иначе бутилката е 38 литра .По голяма надига кората,ако си решил там да слагаш.Нямам проблеми колата върви повече на газ от колкото на бензин.Система за смазване на клапаните на V-techa не ти трябва
  10. Има си отвор над педалите където минава основния сноп с кабели.Аз лично го изтеглих и го пуснах в една ниша на бронята
  11. Много сложно го правите.Аз лично извадих цд-то и от там може да се бръкне и да се извади буксата за часовника и преди буксата свързах термометъра.Поздрави
  12. Моята също е швейцарка.Ръждичка има по двете вежди малко,но до колкото чета по форумите всяко харви гние там.Има и едно гумено уплътнение под самата вежда,което като го махнах и веднага се появи ръждичката.Мисля изобщо да го разкарам това уплътнение,защото само задържа гняс.... Иначе освен по веждите другаде нямам никъде ръжда.
  13. Здравей Колега, Карам същата хонда като твоята от около 10 месеца. 1.Карам я с масло 10-40 на мотул.Казаха,ми че ако искам да ходя всяка седмица да ми доливат масло могат да ми сложат 0-30.Съгласих се за 9000 км до момента съм долял 200- 300 грама.По принцип тези хонди си горят масълце. 2.Масло в скоростите оригинално 3.Масло в дифа - задължително го смени,пак само оригинално мисля ,че беше 82 лв. Преди да го сменя на завой се чуваше някакво стържене,след смяната заспа. 4.Газов инжекцион - от 6 месеца съм на газ.При всички положения на 20-25 000 км се прави реглаж на клапаните.Питал съм много и различни хора и майстори.Система за омазняване не ти трябва.Казаха ми с и без нея пак се прави реглаж на клапани.Слабото място на хондата поне при мен са ламда сондите.Много често дават,че е бедна сместа и на газ и на бензин смених ги с втора употреба едни и пак от време на време си прави проблеми(просто светка чека,колата си работи идеално не прекъсва!).Бях взел и чисто нова на бош(пълна трагедия-прекъсваше като луда) Оригиналната денсо е 380 лв.Газовия инжекцион ми е Сбирщайн компютър фобос,рейка рейл,изпарител шарк,бутилка атикер на мястото на резервната гума и зареждане през капачката на резервоара (до нея).Бутилката е 38 литра (33 литра събира)по-голяма надига кората.От както съм на газ се преродих.Разход 10.5-11 като на газ върви повече от колкото на бензин. 5.Разликата между D16W5 И D16W1 е че първата е 124к,а втората 105 коня до колкото знам
  14. Малко ЪП. Значи оказа се,че джамбазите от Горубляне са свалили чек лампата. Също така смених и 2-те ламбда сонди с оригинални втора употреба и работата заспа.
  15. Заповядай: http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Vehicle-Digital-Thermometer-Car-LED-Temperature-Meter-Probe-40-110-C-/371307856274?hash=item5673ac4192%3Ag%3A2twAAOSwymxVMcZw
×
×
  • Create New...