didich
Фен-
Мнения
181 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Не съм газаджия и немога да коментирам кое и как, но съм доволен и цената ме устойваше, колата харчи м/у 9,5-10 газ, което също ме устройва за мощността на мотора, какво повече му трябва на човек незнам ??? Отвори сервиз, започни да предлагаш по добра цена със същите компоненти и съм сигурен, че няма да ти липсват клиенти.
-
Привет, аз тук сложих газ https://www.rsgas.bg/ Вече 10 000км без никакви грижи, мотора е леко позасилена б18ка, сложих висок клас ГИ с изпарител КМЕ до 240к.с., бързи дюзи Хана на 1,9мс, тяхна си електроника и всичко това за 1100лв, последва индивидуално настройка на пътя, защото все пак мотора не е стоков.
-
По масов размер е 215/65/16, който се кара и от доста други марки, пробвайте с него.
-
Точно така, колкото е по голямо ЕТ, толкова джантата влиза навътре към окачването, иначе тая разлика от 5мм не би трябвало да е проблем ако останалите параметри /най вече ширината на джантата "J"/ са еднакви. За пример на моя стрийм оригиналните джанти 15" са с ЕТ45, в момента съм с 16" от акорд с ЕТ55 и влизат без проблем, колата изкара с тях цял летен сезон.
-
Става дума за сивик 6та с Б18Ц4 мотор, първите 2 засичания с пробег малко над 300км всяко ми даде разход около 10,2-10,3л/100км, което за мотор със 170 кончета на гуми си е супер според мен. Изпарителя е КМЕ до 250 коня, дюзи Хана 1,9мс, електрониката е РС газ, води се висок клас ГИ, като настройката я правихме в движение на автомобила.
-
Аз слагах тук газ https://www.rsgas.bg/ Колата я оставих сутринта и вечерта беше готова, цените според мен са адекватни, хората махнаха старата 25л бутилка и събраха по голяма 38литрова, че ми беше писнало през 200км да зареждам. Доволен за сега.
-
Колегата dindin ме е разбрал правилно, смених буксите и на двата фара, както и замених стандартната Н4 крушка със същата, но лед такава. /в горния пост съм сбъркал, при мен крушката е Н4, не Н1/ Въпросната лед крушка от 44 вата е без вентилатор и е с размери 1:1 с размерите на стандартната Н4 крушка, тоест нищо не се преправя, реже и т.н., просто вадиш стандартната и слагаш лед крушката, работа за 2 мин, иначе по силните крушки, които се водят 55 вата вече са с вентилатор, но там разликата е, че вентилатора трябва да е извън фара за да може да дърпа въздух за да оглажда крушката. В 6-та хеч тъй или иначе отзад фара не е затворен така че стават и по силните крушки, но и с 44 ватовите светлината ми е ОК, вече за друг модел кола със затворен отзад капак на фара ще трябва да играе ножа и да се направи място за въздух. Отделно на габарита също съм сложил ярки лед светлини, които ползвам като дневни, сиреч лятото когато е светло карам на габарит, сега зимно време когато се прибирам по тъмно няма как и карам на къси светлини.
-
Пробвай да смениш и буксите на самите фарове, при мен на десен фар беше същата работа, цялата букса се беше стопила. Смених буксите с керамични и сложих тези крушки https://unique.bg/диодни-системи-за-основни-фарове/диодни-крушки-за-фарове-h4-46791.html /в линка са Н4, а не Н1 просто да видиш как изглежда крушката/ и вече година нямам проблем с греене и горене на крушките, да не говорим, че светят доста по добре от стоковите осрам. Колата е 6та сивик хеч.
-
Привет на всички, след близо 6000км изминати с Петро Канада 5-30 от българския представител на К20-ката и две ходения до морето не усещам никаква разлика спрямо същото масло поръчано от ато24. Единствено ми се стори станно, че маслото потъмня с една идея, тоест след тези километри си стои почти толкова светло колкото е и свежото масло в бутилката. Не вярвам мотора да ми е толкова чист, че да не потъмнее маслото, ама знам ли, все си мисля че трябваше да отиде в тъмния нюанс преди да го сменя на 8000км. Какво ви е мнението, според мен маслото ако има добри миещи свойства трябва да почернява даже и мотора да е нов ???
-
Благодаря, утре ще продължа телефонния тормоз 😁
-
Привет, някой има ли актуален телефон на колегата Markony, че на този в подписа звънях днес 2 пъти в рамките на деня, но никой не отговори. Искам да газифицирам Б18ката, благодаря предварително.
-
Напипах един канал на един пич дето прави интересни тестове и реших да споделя с Вас тест на маслени филтри тест на масла
-
Взех и аз една 5 литровка от БГ представителя, датата е 07.11.2020 г., пък ще видим на магистралата К20ката дали ще киха
-
Да не би да са карани меки и пак това си е сериозно износване, общо взето това вече не става за каране, каква е марката ако не е тайна ?