dandy
Фен-
Мнения
95 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
dandy last won the day on Октомври 4 2024
dandy had the most liked content!
Обществена Репутация
24 NeutralОтносно dandy
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V 1999
-
Пол
Мъжки
-
Място
Plovdiv
Последни посетители
2865 профилни разглеждания
-
Колега запознат ли си със спецификациите на маслата произвеждани 90-98 година, химичните присадки добавяни тогава и към днешна дата...хващаш се за вискозитета само. В книжките за обслужване на много марки автомобили сигурно си видял таблиците с препоръчвани диапазони от различно по вискозитет масла относно средногодишен РАЗЛИЧЕН КЛИМАТ!? Някъде да пише не карайте с 10W40 или 5W40 и т.н. А запознат ли си с прехода между двигателни масла с различни спецификации според изминалият пробег и износване на двигателят с вътрешно горене. Моята кола още НЕ изразходва 3л масло при изминаване на 10 000 км и до достигане на такава консумация ще я карам и обслужвам по един и същи начин. Двигателят на този модел, без належащ ремонт, какъв пробег има с нормално обслужване? От мой опит до тук 400 000 км, като в Италия до 150 000 е карана с 5W30 и след това с 10W40. Колко още живот има...никой не може да каже ти го гарантирам. Според теб понеже е карана с 10W40 и постоянното ти обяснение във всички теми засягащи думите масло за двигател в honda cr-v rd1 аз нямам работещ двигател в колата. Ами за твоя изненада имам същият си двигател, с който е излезнала колата от завода. И нищо чудно да работи по-добре от твоят обслужван с цитираният от теб едва ли не задължителен вискозитет. Ако искаш помисли и как така клапаните в оригиналната ми все още глава търпят реглаж през 40 000км. Колата ми работи предимно на газ с оплюваната къде ли не българска газова система ФОБОС 1. И да не збравя, колата ми е още с оригиналният си катализатор Прекрасен автомобил, за мен достатъчно здраво конструиран и изработен!
-
trc21, следя с голям интерес развитието на събитията от темата с ремонта. Дано всичко мине при теб успешно независимо от избраният майстор и сервиз извършващ ремонта на самата глава. Понеже прочетох, че често изкачваш върхове и наклони с натоварен автомобил в този режим най-голям разход на масло става при спускането. Колега има вила в Родопите и за да достигне до нея от най-близкото планинско село изкачва още 20 километра по стръмен черен път проходим и за лек автомобил. Има няколко CR-V първа генерация 128 и 147к.с. на съседи, всички са забелязали този ефект с разхода на масло, на спускане изгаря/изразходва видимо количество спрямо изкачване. При мен забелязвам завишен разход на масло при градско шофиране с чести старт-стоп на двигателя. Ако карам извънградско 200-300км с едно запалване нямам този маслен разход. Средно доливам 1,5-2,0L за 10 000км масло 10W40 и до разход 3,0L na 10 000км не мисля изобщо да свалям двигател. Дойде ли време ще търся по теми, като твоята майстори/сервизи И един въпрос за пловдивският сервиз набелязан от теб, удобно ли е да уточниш кой е? Име на фирма, човек?
-
Поотворих въпросният ICM да видя проблема...прекъсната връзка точно към изхода за краче сигнал оборотомер. За разлика от оригинала на NEC, в който връзките са по-тънки от косъм, в ментето си е стабилен тел Ще ги презапоя на всички крачета за спорта, пък и да стои в резерва. Колата си работеше без оборотомер и така.
-
Ако ти дава среден разход на газ 11/100 (на магистрала моята гори 15-16/100 при скорост 150км/ч) би трябвало да регулираш след 35 000км пробег. Да не би да ти е с обеднени смеси настройката на газовият инжекцион ужким за икономия? Моята още е с оригиналния катализатор, колко работи е друга тема :) не дрънчи още вътре и не е изтърбушван за 400 000 км.
-
Лично мнение за пилене...ако някой ще продава или търговец пак с цел продажба. За лична употреба по-добре да се отремонтира и съответно ремонта да се случи качествен. Стискам палци да се получат добре нещата при теб, рано или късно всички които сме се спрели на този модел стигаме до тази процедура На колко километра е твоят автомобил в момента?
-
И сега ми мина през акъла колега, сигурен ли си че главата е вече за ремонт на легла. Ами ако имаш възможност да си провериш хлабините и дали има още възможност за отпускане/отвиване да не те хвърлят ненужно в дълбоки води...което пак е до коректност на майстор. Интересно ще е ако имаш възможност да видиш показания на MAP при работа на обороти на място при студен и после при загрял двигател. След първият реглаж, който правих година след купуване на хондата започнах да се ориентирам само по тези показания. При правилни горивни смеси реглаж виждам, че е необходим след 40 000км. В момента от предходният реглаж съм изминал 47 000 км и показанията на MAP са 290mbar студена и 330mbar при двигател достигнал работна температура. След 340mbar до 360mbar по мои наблюдения е наложително да се прави охлабване, усеща се отчетливо и по неравномерната работа на тихи обороти. И това е ако всичко друго е технически изправно и тихите обороти са си в границите дадени от производителя.
-
Колега D-D ако имаш възможност качи снимки какво е останало точно по таблото. Ще свърши работа на колеги с подобни проблеми, ако не им се занимава да разпояват и запояват :)) Моите проблеми се решиха със смяна на кондензаторите в двата уреда за показания на обороти и километри плюс смяна на комутатор в делкото.
-
buggs21 и ако човека е коректен може да купуваш/заръчваш какво да ти монтира по време на ремонта...а ти ще стоиш ли през цялото време да гледаш и да си сигурен, че точно тези части и описаните манипулации са изпълнени? Дано попаднеш на добър майстор, после там където ще ти правят смяна на леглата и т.н. части по главата също са коректни и в крайна сметка продължиш да си караш спокойно колата. На колега преди година му правиха същата процедура на ЦРВ 147 к.с. плюс смяна на сегменти в Пловдив. Ела да видиш сега как пуши през ауспуха, как е сглобено всичко богато омазано с червен силикон и бог знае какво е правено вътре. Като минеш цялата процедура пиши отзиви да имат колегите информация стават ли майстора и сервиза сменял леглата на клапаните в главата.
-
Последно явно идва момента за смяна на ICM комутаторът в делкото..Оборотомерът спря отново в движение, малко по-късно изгуби и газовият инжекцион сигнала за обороти(взима го от същият кабел за оборотомера, има един сервизен изход отпред в коша на мотора) И така колата премина в режим на бензин автоматично. Ако умре този комутатор нацяло ще спре да подава импулс към запалителната бобина и колата угасва. Обикновено температурните промени проявяват проблема поради нарушена верига в капсалованият корпус. Този неоригинален комутатор изкара четири години...ще видим, като монтирам ново "менте" колко ще изкара. Иначе имам в багажника оригинален разпределител, но стои в готовност само за аварийни ситуации на пътя :)))
-
Mys7Ic, да свалих таблото и смених кондензаторите на километража и оборотомера. На километража са два по 1000мкф 16V, а на оборотомера 2200мкф 16V. Лесно се разглобява всичко без опасност от повреди, като не е необходимо да се вадят стрелките и циферблатите излиза целият уред напред. Преди малко направих един импровизиран тестер с диод и резистор да проверя сигнала от синият кабел за оборотомера(идващ от ICM на разпределителя). Сигнала е "-" и при свързване на светодиода към "+" във верига отчита пулсации...при ниски обороти, на високи свети почти без примигване. Забелязах, че сигнала не се губи и е стабилен при работа на двигателя, НО при тест оборотомера спираше да работи. При изключване на тази верига оборотомера започваше да дава показания. Предполагам при лош/слаб сигнал няма да сработва, дори и да има наличие на такъв. Заподозрях сменяния преди години ICM в разпределителя, понеже не е оригинален на NEC. И за всеки случай реших да проверя куплунгът към разпределителя. Запалих колата за късмет оборотомера не отчиташе, проверих на диагностиката оборотите от ECU работят(ако няма сигнал от ECU и колата няма да работи принципно). Размърдах куплунга и оборотомера заработи! Последва почистване с контактен спрей и засега всичко работи, по-късно ще покарам и проверя дали това е бил проблема за неработещият оборотомер За пулсации и скачащи стрелки сменете кондензаторите, стотинки са
-
Колега не обърквай човека с вискозитета на маслото, че заради 10w40 едва ли не е самоунищожил двигателя Може да стане от некачествено масло на всеки е известно, но ако е 10w40 с добро качество за 40 000км в конкретния случай няма връзка. Колегите те насочват, сменяй майстора и през форума или информация от другаде смени майстора и се подготви за ремонт. Преди да се разглоби няма как точно да се определи, кое е заминало. Да те успокоя за маслото аз карам с 10w40 и газов инжекцион вече над 220 000км лично изминати. Колата в момента най-вероятно е над 400 000км и капака на главата се отваря само за реглаж на клапани през 40 000 км и смяна на ангренажен ремък
-
Здравейте, възникна проблем с километража и оборотомера на старата хонда. Стрелките при работа на двигателя "скачаха" от нормалните показания на моменти и накрая спряха да отчитат. Проверих връзки, букси, кабели с диагностика колата си показва и километри и обороти на дисплей, но стрелките не сработват. Разглобих го и смених кондензаторите на двата уреда. В началото заработиха и двата, но след 5-6 минути работа оборотомера без да отскача, като преди стрелката, пак спря да работи. Явно няма да се получат нещата и въпроса ми е имат ли разлика километражите за моделите 128к.с. и 147к.с. и съответно за ляв и десен волан(освен разграфения циферблат в мили и км)? Съответно ако някой продава за ръчна скоростна кутия ляв волан 128к.с. цена?
-
Колега Евгени76, свали делкото от колата и го разглоби, като може да снимаш всичко как демонтираш и местата на кабелите. На моето при първата "профилактика" се оказа с блокирал лагер на оста...на ръка много трудно се въртеше оста и семеринга пропускаше вътре в корпуса на делкото. Другият голям проблем бяха изгорелите изолации на кабелите вътре в делкото, всичко се разпадаше при докосване. Трите индукционни датчика се замерват по съпротивление, бобината също може да се замери по съпротивление и да се огледа за пробив по корпуса. Другата част е комутатора, която също се продава и може да смениш. Както и колега е писал само трите индукционни датчика са трудни за намиране нови, моите са нови от друг модел на хонда с пренареждане на пиновете в буксата. Тези три датчика дават грешка на диагностика за всеки по отделно, светва и чек лампата ако не работят правилно. За комутатора също светва чека и се хваща с грешка на диагностика, само бобината не се отчита от чек лампата и няма грешка при диагностициране през ЕКУ. Комутатор е IG-HD003 lagera e 6001/012 12,46x28,0x8,0mm семеринг 12,4x22,5x5,5mm
-
По приложеният от колегата начин се извършва ремонта приемливо. Моята също я правих така с удължаване на скъсаните кабели. Буксата я разглобих трудно и там трябва да се внимава за да не се счупи някоя пластмаса или скъса гуменото уплътнение. Мой познат пък я изхвърли изцяло и запои директно кабелите от вратата към тези идващи от купето и така си кара. При всички положения снимай или си начертай схема за свързване, събери търпение освен необходимите материали и действай.