-
Мнения
1627 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Да я честита на новите собственици и да ги радва колкото и мен ме е радвала през годините
-
Нямам представа. Със сигурност знам само едно и то е че по двигателя няма зверства и прекаляване с каквото и да е. Предполагам заради малките диаметри на всичко... всмукате, изпускател, генерация, двигателя успява да потдържа висока скорост на газовете а от там и понася ранното отваряне на фазите. Странно е, защото по принцип винаги съм избягвал да преоразмерявам портове и генерации, но не очаквах точно този ефект със втек-а.
-
Двигателя на бегачката, ден преди да поеме по нов път в нови ръце.Б18 блок, Б16 глава с леко пипане около леглата, П30 бутала, степен 12.5-12.7, валове от б18ц4всмук. колектор скънк2 (че е по-евтин от фабричния тайп-р) отворен, оформен, и затворенизпуск. колектор реплика на hytech small tubeгенерация 60.3 х 2п.п. Първия двигател който настройвам и иска втек от 3800
-
Дойде време да се разделя с бегачката защото ми предстои евентуално заминаване за дълго от страната, пък и покрай малкото Юле нямам време за състезания.Колата е Сивик 4ген хечбек и предполагам доста от вас са я виждали преди по срещи и състезания.Възможна е и продажбата на части, но не ми се ще да я разглобявам тъй като по купето има ценни промени, които ще бъдат загубени а биха били ценни за някой,който иска да кара на тайм атак или друг вид надпревари.Моля не ме разбирайте погрешно, колата е много бърза, не искам да я продавам, а да я карам, но не мога. Всякакъв вид пазарлъци са абсолютно безмислени при условие че в колата съм налял десетки хиляди левове през годините а я продавам за 4500лв. Двигател:Б18ц4 блокБ16 глава ( леко портвана без изгъзици),фабрични валове,скънк2 пружини на клапанитестепен на сгъстяване 12.5бутала П30интейк - скънк2 (оформен и портван)изпуск. колектор - small-tube hy-teck replica. генерерация - 60.3х2 лагери - acl race с увеличена хлабина и маслена помпа с повичено наляганеКутия: б16а2 със 4.786 крайно и торсен ЛСД.около кутията: комплект тампони, полуоски и лостове за скоростите и съединителя на хаспорт (само те излязоха около 1500лв)Електро: Обд1 инсталация с П30Окачване:полуиретанов комплект на енерджи съспеншън сменен доста скоро с 1 състезание зад гърба.Д2 коиловъри с предни пружини 13.5кг, задни - 13кг и 32 степени на регулиране на твърдостта.Щанги - вече не помня дебелините но по-дебели фабрични не бях намерил.Променени надлъжни наклони на предницата от горния носач ( в момента е на около 4.8 градуса надлъжен наклон)Спирачки:262 отплед, барабани отзадКупе:клетка, олекотяване на купето и вратите, сп. седалка и колани, акумулатор в купето и тем подобни дивотии, олекотени странични и заден джам. Задните странични все още са фабричнитестрът барове - преден горен, заден долен (горния се обезмисли след клетката) И двата стрът бара са собствено производство - грозни но безотказни.Джанти: повече информация тия дни че съм забравил вечеГуми: колата остана само с федерал семи сликове... другите ми гуми заминахаРез. части: трябва да се разровя но гаранция има разни носачи, шенкели, предна греда.....Рекордът на колата на калояново е 57.7 - 57.8 в 2 поредни обиколки. Колата може под 57.5 но аз явно не мога толкова. Стандартните и времена с културно темпо и сликове или семи-сликове са около 58.3-58.5 и с такива времена съм карал в дълга серия обиколки без особено да се натоварвам. Както някои от вас знаят, с нея миналата година станах шампион в класа си, така че колата е бърза и много послушна. Мощността не я знам, но ако някой я вземе цяла, получава бонус - безплатен 1 час на диното за финални настройки..... а и на кой му пука за мощността щом колата си може.Актуални снимки нямам, но ето една за да се сетите за коя черна гад говорим. (снимката е от 2009 и колата е без клетка и леки джамове)Информация: Емо - 0898614241
- 1 reply
-
- 15
-
Блокът отдавна замина.Някой иска ли вал за 300лв?
-
Продавам си вала от счупената Б16-каЗдрав, нешлайфан олянов вал от Б16А2 - 500лвпродава се и блока ако някого го интересува. първи цилиндър е надран. Или трябва да се сменят ризите илида се разтърже на ремонтен размер, но не съм мерил дали дерюгите ще излязат на 0.25блок Б16А2 с фактура за покупка - 80лв (цена с картера), 40лв без картераинформация само по телефона защото последно време хич ме няма във форума0898 614241 - Емо
-
Верно е, биха ни много ама кво да се прави... По-добре потготвен отбор бяха и спечелиха, за което ПОЗДРАВЛЕНИЯ.на пистата имаше много дискусии с 1.6 или 1.8 съм карал.... е истината е 1.8, който реално разработвах на пистата щото го сглобих ден по-рано.Има бая неща да изчиствам по концепцията на окачването и мотора, но като цяло съм доволен. Б18-ката се кара доста по-приятно заради повечето момент от по-ниски обороти.победили, паднали... по-важното е каране да има
-
за б18 според мен вариантите са 2: 60 или 63Аз лично бих предпочел 60-ката особено за ежедневна кола. ползвай сравнително дебелостенна тръба за да намалиш звънтенето и шума като цяло.Резонатора, който седи на мястото на катализатора не бих го спестил в никакъв случай.70лв за цяла генерация на 60мм?!?!? няма такава цена, направо ме хвърляш в тъча.
-
Баш в симетрията е проблема.... Като цяло звучи лесно и постижимо, но има няколко неща които биха ме притеснили мен лично... Нека помисля малко на глас1 - Изпускателния вал отваря бързо и затваря бавно. Отварянето спомага за бързо озвобождаване на газовете и създаването на мощен blow-down. Затварянето пък е важно от гледна точка разминаване на изпускателния клапан в всмукателния и буталото.2 - Центъра на гърбицата не е в центъра !!! а е сравнително рано. При слагане на всмукателна гърбица, която е с огледален профил, максималното повдигане ще дойде по-късно, което може да е в директен разрез с точка 1.3 - Тестът ми звучи смислен макар че не бих възложил големи надежди. Важното ще е да се зацепи вала така, че застъпването при 1мм да е близко до фабричното и при това зацепване да не се окаже че изпускателния клапан си пречи с всмукателния и/или буталото.4 - последния леко неприятен факт е че кобилиците обикновено омат леко износване, което не е е проблем ако сложим всмукателни кобилици на изпускателната страна... но при това действие ги завъртаме на 180 градуса и гърбиците ( широка и тясна) също са мислено завъртяни... тоест ако се сложи всмук. вал на мястото на изпускателния, кобилиците ще трябва да си се донапаснат сами. А може и добще да не съвпаднат заради разликата в ширината на гърбиците... ако това стане, бих заклеймил процедурата като невъзможна.от мен толкоз... за друго не се сещам
-
п.п. 8-9 поста лафче..... !!! ще ви наслагам ограничителите на по 4000об ей Скоро може би ще имаме сравнение между стендовете. За мен засега овърдайвското дино е ново и не знам каква е съпоставката с другите 2 стенда. Като се посъберат малко повече коли които съм настройвал там ще мога да си извадя изводи... засега само можем да гадаем. Ето и едно дино на Н22 с лъскав всмукателен колектор на колегата enigma. Ето и на Рибата графиката в малко по-нормален вид.
-
при спирачна течност около 1 пръст над минимума е нормално да светва лампата при яко каране.Не ме интересува защо течността е там (може да има сумати причини), отбелязвам просто мойте наблюдения от последното ми каране.
-
Схемата събира прах някъде.... В общи линии резултатите са на лице и даже бях пускал графики..... Замръзих проекта, тъй като за читаво измерване, трябва много гладък и равен пътен участък. Данните за оборотите са супер точни, което е добре, но се оказа че това е и голям проблем защото всяка една микроскопична неравност оказва влияние на оборотите и алгоритъма за заглаждане на входните данни стана безумен... оттам и точността и повтаряемостта страдаха доста. Всъщност горе долу тогава почнаха да се появяват и новите Г-Теци и беше малко безмислено да продължавам развитието на проекта. Между другото, гтек-а има същите проблеми които срещнах и аз (поради което хич не го обичам гтек-а) тоест алгоритъма за изглаждане на входните данни прецаква точността и кара графиката да изглежда на вълнички. Та това е... пробвах, доказах че става и толкоз. хардуера и софтуера са силно неудобни защото никога не съм го проектирал да е дуракоустойчиво и другия минус е че за да си вади човек смислени изводи трябва постоянно да отчита неща като налягане на гумите, настилка и много точно масата на автомобила по време на моментния тест, иначе резултатите са силно потвеждащи.
-
да, слаби пружини... на около 9100 почваха да не смогват да затварят клапаните. Ограничих си оборптите до 9000 но на последната сесия все пак са са ударили клапан в бутало... или са са заключили едеин в друг. Фабрични пружини просто не издържат... беше преценен риск с най-твърдата комбинация от фабрични пружини, но не мина номера.
-
ах Любооооо, куче гадно ходи виж салатата в Спорт и тунинг "стената на плача"п.с. обещал съм ти следващите данни и анализи да са с бъдещата играчка за събиране на данни.