-
Мнения
320 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Гледам че сте повдигали въпроса с ДПФ. След почистване на машина, аз съм минал над 80 000км вече и не е имало проблем. При Дунев го чистих в София. Но действително трябва да се свали за да се почисти
-
При мен също беше задържал леко заден десен. Бая разора диска. Оправиха ми го с ремонтен комплект в Ихтиман. Момчето поръча сутринта ремонтния комплект, на обяд дойде (с автобус ли, с кола ли не знам) но до след обяда беше готово. Което ме навежда на мисълта че ги има в България
-
Аз смених наскоро само съединител комплект, без маховик, тъй като и при мен беше започнал да приплъзва, както при теб. Оправи се засега, но ми казаха, че и на маховика му е време. По километраж съм към 220000км, карам колата от 140000.
-
Сутринта на излизане от София един колега с Акорд 7ма с бургаска регистрация май ми махна. И да не е, аз махах
-
Най-големият проблем според мен е цената. Защото Мазда си правят 6цата, Тойтоа Авенсиса, обаче са с около 30000лв по-евтини от Акорд. Естествено това е за сметка на качеството, но в Западна Европа не гледат на това, при положение че след четвъртата или петата година хвърлят колата или им я изкупуват, за да вземат нова.
-
Буксите стандартни ли са? Ако се вземат неоригинални, а някаква марка?
-
Ако тия във вратите и аз сменявах едната. Взех от ударена кола, която в последствие, като сравних серийния номер, се оказа от Сивик 8ма. Ама пасна. Сега лявата ми бражди на басовете и мислех и аз да търся различни от оригиналните.
-
Е аз съм с N22. Не знам, ако се вдигне много въртящия, да не летят и съединители много. По принцип имало торк лимитер, който ограничава нютоните донякъде. Чел съм, че най-добре е освен софтуерно, да се свали и дпф.
-
На противоположните краища на земното кълбо двама мъже правят съвсем различни неща, но си мислят едно и също. Единия ходи по въже опънато между два небостъргача, а другия се е отпуснал докато 86-годишна бабичка му прави свирка. Какво си мислят ли? "Не гледай надолу! Не гледай надолу!!!"
-
Днес закарах Акорда в HPP за смяна на съединител. Взех си оригинален от coxmotorparts и се оказа, че вече бултрако и юбико не работят с части на клиента. Миналата година нямаше проблем, даже имах час, ама заради снега не можах да отида. Ще сменят и маслото на трансмисията, че било много черно. Иначе изскочиха с много добра оферта за ремап. Само софтуерно, без да се сваля или променя нещо физически.
-
На осма дизел много ме дразни парното. Трябва да е на макс и да минеш 40км, за да усетиш някаква топлина. Също и спирачките. Иначе много здраво окачване, предвид пътищата ни. И определено за километрите, които минавам годишно, разходите за експлоатация са перфектни.
-
Супер. Направо ме върна в ученическите години
-
Преди 15 години като си пуснах интернет, тая снимка беше първата която си сложих за десктоп Направо се учудвам че още се върти из нета
-
По-скоро не успява да загрее хубаво и затова си държи висок разход. Особено ако си в Сф, с тоя трафик вече и лятото ще ни се вдигне доста разходът.
-
Става малко като битак, ама два работещи самсунга с капаче ако изровиш, съм готов да дам 20лв за тях