-
Мнения
300 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
60 NeutralОтносно igniter
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 29.05.1978
Profile Information
-
Кара
Honda Civic Type R K20A2; Honda Civic IMA LDA2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пазарджик
-
Интереси
Honda, Electric cars, Linux, Mac OS ...
Contact Methods
-
Skype
slackwarester
-
Направих преход от близо 400 км, като преди това отворих vtec клапана за да изчистя каквото е останало като стружки след ремонта. След прехода свалих отново клапана и вътре имаше само една стружка. На практика мрежчката си е чиста, вероятно това е остатък някъде по системата. Самия факт, че карах почти през цялото време с темпо от 170 км/ч на 5000 об/мин и не показа никакви аномалии, за сега нещата са добре. Няма разход на масло, но забелязах финни сажди да плуват в чисто новото синтетично масло, изглежда продължава да се чисти. Снимка:
-
Стрийма е жив и работи (за сега)! Публикувам снимки от свалените валове и пети за справка, за да могат хората да знаят какво евентуално значи "здрав и стегнат японски явтомобил" от обява на автопродавачи. Валовете и петите са добре наядени там, където се предполага че би трябвало да лагеруват. За мен там просто не е имало достатъчно мазане дали поради липса или наличието на скапано масло. На мнение съм, че освен криминализирането на пренавиването на километражи, трябва да се криминализират съзнателно продаваните неизправни автомобили.
-
Принципно, поръчвам маслата от eBay ... Германия, Англия ... може да се каже че никога не съм имал грижи с маслата поръчвано от там. Не мога да кажа същото за масла от родния пазар. Да, има сериозна разлика в качеството, консистенцията и изработката на продукти таргетирани за различни пазари. В нашия случай хем си го плащаме, хем ни ... Тук трябваше да действам бързо и нямаше как да чакам доставка, не е казано че за в бъдеще маслото ще бъде 100% от Бултрако. Другият месец ми сменят еърбега безплатно в рамките на някаква програма, преди време ми програмираха 2 ключа и я направиха пак да работи срещу 66 лв. (понеже ми бяха откраднали оригинала). Дори и като франчайз мисля че вършат работа. До колкото знам Хонда нямат собствена рафинерия, но се предполага че маслата им са под техен качествен контрол и съобразени с изискванията на техните автомобили. Масло 0W20 дава разход при мен (не много но чезне), някакво канадско "PetroCanada" от колегата Markony, но изглежда не е за мен. Stream-а не е каран още на газ, не ми остана време да му сложа, може би септември месец ще мога да го газифицирам. Както съм писал купих го с ред проблеми, дали от бързане и недоглеждане или авто-джамбазите са станали все по-изобретателни в замаскирането им не знам. Валовете са последния нерешен проблем, който чака. Лека полека пред очите ми започна да прилича на кола. Относно майстора трябва да ви кажа че сериозно бъркате. Няма уебсайт, няма и фейсбук страница, но за сметка на това е решил е много проблеми от които други майстори са вдигали ръце. Пример е рециклирана от него рейка на Suzuki за която трябваше да броя 1800 лв. ако не се лъжа в Миркат, до ден днешен рейката е ОК (всеки ден градско около 20 км на ден за около 2-3 г.), без каквито и да е било проблеми. Да му дадем шанс, а? Виждам, че се споменава споделеното поръчване - съвместно решаване на проблеми, което и би трябвало да е идеята на форума, но някакси винаги ме е спохождало чувството че всеки тук е малко или много сам за себе си, или малки групи които се поддържат един друг. Дано да не съм прав, но така ми изглежда.
-
Ако суапнем валчетата и петите ще бъде на твоя отговорност тогава Това би било добре, понеже бързо ще свършим с ремонта. Ще го накарам да погледне и този вариант. Относно "вътйека" може да изберем по-малко износените чаркове, освен ако не са номерирани като петите. При всички случаи колата ще се кара от тук нататък с масло препоръчано от производителя, а именно 5W40 на Honda. Онзи ден минах през Бултрако и напазарувах, това дадоха за Stream. 5х1л=150 лв. Очаквах да е по-скъпо.
-
Намерих майстор, утре сутрин я почва. Казва се Сергей (Серго) авто-инженер от "старата школа", мисля че това е моя човек. Ще пробва схеми със смяна и напасване на петите по валовете. До колкото разбрах поставянето на валовете с петите върху главата било схема за кола, на която и предстои продажба. Самият Серго каза, че машината формира отворите след като петите са събрани и са качени върху главата. Не знам вече и аз какво да мисля ... Иначе демонтирането на двигателя и разглобяването му на парчета за почистване и преглеждане не е вариант, имайки в предвид, че употребяван двигател в Англия може да се намери за около £120-£150 (без доставката) в заивсимост от състоянието, а монтажа дето се вика мога да го направя и аз. Ще рискувам и ще пробвам да промия с препарат пък каквото стане. Дето се вика нова година нов двигател Интересното е че при въртене на стартер с отворен капак се вижда как маслото блика от всички пети, където лагеруват валовете, включително и изядения. Какво точно се е случило ми е пълна мистерия. Моята италианка не се е радвала на нищо по-различно от традиционното им отношение към колите. Изглежда, че в момента в който е изтекла гаранцията е подкарана като чужда, къде с доливане на масло къде и без масло. След 2 смени на масло все още падат черни сажди от някъде, а самия капак на клапаните ми отне около 2 часа време за почистване с Цунами (на индустриална химия). Ще бъде интересно да видим какво има в картера.
-
Здравейте, След много перипетии стигнах до отстраняване на проблема на двигателя на семейния ван. Това, което трябваше да бъде "здрав и стегнат японски автомобил" (според пичовете от авто-къщата) се превърна в дупка за пари, неври и време. Хубавото е, че му се вижда края. Естествено съм оставил и най-хубавото за най-накрая. Разпределителния вал на входящите клапани е изяден при средния държач. Намерих глава окомплектованата с валове в задоволително състояние. Въпросът е ... редно ли е да сменя само валовете с държачите или да се смени цялата глава. Понеже ще имам само един шанс да го направя както трябва, ще помоля хора решавали такъв проблем да съдействат с информация. И още ... издирвам сервиз в района на гр. Пазарджик (Пловдив), където да бъде извършен ремонта.
-
Моята я купих с проблем в пасажерската врата ... не ми е стигнало времето да погледна какво става понеже отстранявам други проблеми. Понеже ми се наложи да сменям ключалката ... вътре е тесничко и се налага употребата на по-специални инструменти. Предполагам трябва да излезе целия механизъм като предварително го освободиш от лостчетата. Нищо чудно да искат едно смазване и да са ОК.
-
Направо си имам в предвид втора генерация. Не ми се ще, но ако се наложи и с десен волан.
-
А най-тъпото е че днес едни добри хора ми донесоха чантата с ключовете и всичко, естествено без 5-те лева които по това време се намираха там. Целия цирк около ваденето на нови документи, резервни ключове на други коли, апартаменти гаражи, дебитни карти и не на последно място гимнастиките със Стрийма за 5 лв.
-
По-скоро не, но старите ключове така или иначе няма как да сработят, тъй като патрона вече е друг. Модула за централно също е сменен заедно с предавателя. По пътя на логиката е трябвало да демонтират компютъра, след това да закачат програматор към някой EEPROM и чак тогава да пишат/четат. Такова нещо едва ли се е случило.
-
Днес 66 лв. по-късно в Бултрако Пловдив програмираха и 2-та английски ключа с оригиналния ми компютър. Не съм сигурен дали им отне повече време да добутат Стрийма до сервиза отколкото самото програмиране. Ако някой се сблъска с такъв проблем, може да предприеме моите стъпки, като прескочи покупката на копютъра и ринга от нещата които съм взел.