-
Мнения
1079 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
76 NeutralОтносно Marcus
-
Ранг
夢の力
- Рожден ден 3.09.1977
Profile Information
-
Кара
FK3
-
Пол
Мъжки
-
Място
Поморие
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
MAPKbC
Последни посетители
11610 профилни разглеждания
-
Моите впечатления са: красиви, здрави, но тоста тежки.
-
Всъщност на спойлера има 4 крепежа тип шпилка, аз използвах само 2 от тях, че другите ми се падаха зад 3-тия стоп. Полиуретан около дупките, ако случайно тръгне вода, а от вътре направих нещо като дебела гумена подложка, после метална шайба и тогава гайката, уж за да избегна инцидент от въбрациите. Времето ще покаже
-
Оригинален си е от Type R, продава се един на части, има си тема във форума. Наложи се да разпробия плексигласа но поне стана здраво.
-
Вече и със спойлерче отзад
-
Община Поморие Сивик 8 дизел, 140кс, 2006 за 2020 - 140 лв и някакви стотинки за 2019 - 191лв
-
Пробката е на радиатора, лесно се вижда/напипва. За другото нямам мнение, сложих някакъв обикновен и смятам да покарам няколко месеца с него да се промие че беше голяма каша предишния.
-
Да, алтернатора май става, ще проверя дали може лесно да се свърже. Ясно, че с мултицет ще го намеря някъде, идеята беше да не се тормозя в това време, доста неприятно духа. В другата тема го написах така за да избегна излишни коментари, така смятам да ги вържа и да работят постоянно. Всъщност бях с модул дето над 13,5 волта отпушва, обаче, кой да се сети че алтернатора е умен и от време на време изключва и оставам без светлини Освен това модула ми шашка нещо крушките дето са комбинирани дневни/мигач и оставах и без мигачи.
-
Горе-долу е по темата, търся 12 волта през контакт за едни лед светлини а при предпазителите при мотора не намирам. Някъде намират ли се на удобно място че не ми се прекарва кабел до купето. За дизел става въпрос, при бензинката има на бушоните.
-
Не е точно по темата в заглавието за което се извинявам. Да, идеята ми беше фаровете да тръгват с малко закъснение, защото ситуацията е: фаровете си стоят на ауто, давам контакт, ксенона пали, в този момент аз вече въртя на стартер, ксенона премигва няколко пъти, акумулатора се тормози, колата пали по трудно, щото е и дизел. Дневните са ми през контакт и светят постоянно, дори и вечер, това не ме бърка. За доброволец зъм ЗА, ама съм на 400км Има ли такива релета из БГ на нормална цена?
-
На старата хонда минах около 70 хил. километра за 10 години с K&N конусен, редовно пран и омасляван (веднъж годишно), като същевременно съм проверявал за прах в интейка, който беше изведен в подкалника. Еми, нямаше прах. Линка по-горе е правилния комплект за почистване/омасляване.
-
Какво против имате против K&N филтрите? При правилна подръжка са вечни, и не, не влизат боклуци в мотора.
-
От мазда са доста по-ефтини. Аз си взех 16 цола от мазда5 за 60 лева, перфектна. Централния отвор е с една идея по-голям ама не е болка за умиране, някой ден може да и направя втулка.