-
Мнения
458 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
177 GoodОтносно kitty
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Civic EK Accord CL7 Stream RN4 Stream RN3 Jazz GD1I-DSI Cr-v B20Z CR-V R20A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Хонда Сивик 1.5 бензин 114к.с. 1998 година. Внос от Италия през 2008, в момента е на 335000км като аз съм и навъртял 125000 до лятото на 2017 а след това я кара майка ми, като до момента и навъртя 15000км. Ударът не е повредил нищо по окачването и сходимоста. Двигателя никога не е каран на газ и е обслужван редовно. Не гори масло и няма течове. Скоростната кутия също е обслужвана редовно и няма шумове или течове. Салона е запазен. Стоповете са с двоен габарит и стоп, като от вътре са с халогенни покритие ( оригинални са, но аз съм ги доработвал) За момента всичко по колата е налично и може да се запали и пробва. За контакти тук или на 0897712456 Киро. Цени по договаряне. Може и цяла в зависимост от офертата.
-
Здравейте колеги, Имам два броя фланци по 25мм всеки с шпилки и гайки комплект. Двата централни са 64.1 за Хонда. Междуболтово 5х114.3. Намират се в София. Цена 130 за комплекта. Мога да ги разменя за същите но 20мм. Тези на мойте джанти идват в повечко. На снимката са намазани с медна грес и за това изглеждат така. За контакти тук или на 0897712456 Кирил.
-
От потенето бяха много мръсни и на изсъхнали капки. Почистих ги добре и понеже имам пълен набор гъби и пасти им одарих една фина Паста и станаха като нови.
-
Аз съм го играл това понеже фаровете на джана на жената са били отваряни някога. Разбира се не са затворени като хората и постоянно се потяха. Нагрях ги леко, след което бавно отделих пластмасата от фара, почистих добре навсякъде включително и стария силикон. От Практикер взех един силикон, които е безцветен и стоеше доста меко дори след изсъхването му. Не си спомням дали не беше Бизон, но просто обясних за какво ми трябва и че искам да е гъвкав и те ми го препоръчаха. От тогава никакви ядове с потене то. Колкото до външната защита най-доброто и изпитано срецтво е фолио на 3М с УВ защита.
-
Съжалявам че виждам късно поста ти за да те насоча направо. Този проблем съм го имал и аз, но при мен Ремък беше и крив. Когато двигатела работеше Ремък мърда на ляво и на дясно и следователно ролката също се отклонява ше на ляво и дясно. При мене свирене имаше само на климатик, но при тебе явно Ремък е бил доста хлабав. P. S. I Как да разбереш колко да обтегнеш Ремък? Прост метод. Намираш най-дългият участък на Ремъка от ролка до ролка или от агрегат до агрегат (при Джаза аз лично го правя най-отдолу, между шайбата на коляновия вал и климатика). Хваща Ремъка по средата и се опитваш да го завъртиш във вертикално положение(на 60 градуса от нормалната му позиция). Ако си го обтегнал добре би трябвало да успееш, но трудно и да не можеш да го превъртиш. Ако го завъртиш с не малко усилие на 60 градуса и не можеш повече значи си шест 😉
-
content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/161393574424421773108.jpg Един от най-добрите филми по действителни събития, отразяващ плановете на Американците за Хирошима и Нагасаки и как помощта крайцера Индианаполис се оказва пагобна за него и години по късно за капитанът му.
-
"Тежките времена раждат силни хора. Силните хора раждат лесни времена. Лесните времена раждат слаби хора. Слабите хора раждат трудни времена."
-
T-34 е заглавието, Руски филм от 2019. Много добър филм, заслужава си гледането.
-
В best auto мисля че също се предлагат за модела.
-
Здравей, Честно казано 7200 за първата са малко множко. Нито е спорт пакет, нито е с хубавия интериор та дори отзад стъклата са на ръчка. За 6 мога да ти дам нашата и пак всичко е сменено и е гледана и е спорт пакет и е с готини салон и е с джанти. Това са много пари за тези коли вече. Не че не ги заслужават, но за 7-8 ще си вземеш следващата. Късмет с покупката и винаги имаи на ум че това няма да ти е последната кола😉
-
За японката не знам. Малко е специфично там заради задния прозорец и разстоянието от гумената лайсна и прозореца. За англичанката обаче мисля че от доста коли може да станат. Аз от Акорда CL 2005 седан оригиналните ги прехвърли на Джаза на жената 2005. Най важна е металната част от гумения тампон който ляга на тавана и прозореца. Ако дължината му е добра и ъгала към прозореца достатъчен да захване добре, значи може да ги сложиш. Разбира се най-добре да са за модела, но за какъв то и да е модел седан Хонда да намериш мисля че биха станали.
-
Благодаря за отговорите. Оказало се миниатюрна дупка в бобината.
-
Здравейте колеги, Става въпрос за колата на майка ми (японски хеч D15Z6 1998 година) , който автомобил не съм виждал отдавна понеже живеем на голямо разстояние. По описание на проблема колата работи без никакви проблеми, без да мени оборотите и да има каквито и да било сигнали за проблем. В момента в който времето стане мъгливо или валежите са силни, колата спира да пали. Свещите са нови, няма газ, акомулатор на няма и половин година. Ако някой тук е имал сходен проблем, нека сподели опит с решаването му. Благодатя