Jump to content

jimi

Фен
  • Мнения

    335
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

jimi last won the day on Януари 26

jimi had the most liked content!

Обществена Репутация

291 Good

Относно jimi

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    d15 allMotor (rip) B16/c4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас(bs)

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ако мога и аз да бъда полезен с човек който открих и каза че е ремонтирал успешно автомати на хонда, на акорд 6, на акорд 8 и 6 степенна автоматична кутия на ЦРВ Каза че проблема идва от запушване по каналите на мехатроника иначе казано - не се сменя редовно маслото. Каза че може и с части на клиента и той да ги добави към ремонта който е между 600-1000лв труд без части. Човека е във Перник казва се Калоян. Мога да дам и тел.номер за който има интерес.
  2. Закарай я да я чипосат/настроят/тунинговат, и колата си е наред, обиколи 2, 3 пункта обясни им ситуацията и ще стане, кви са тия тапи(катализатори) къде ще слагаш, сонди, още излишни електроники.
  3. Здравей колега, искам да си сложа едни колектори като твоите 4-2-1. Можеш ли да ми пратиш телефонен номер или фейсбук на това момче Али?

  4. Имаш проблем с майстора. Тия клапани и датчици не са проблемни, ако датчика казва че няма масло значи няма, той за това е там. В тек гарнитура с цедката, и цедката на VTC (i vtec/ванос или там кво се води) се водят филтри на тези коли и се сменят като консуматив. Удари по картера/вдлъбнатини също е възможно да намалят дебита на маслото което се качва нагоре. За това тия двигатели трябва да се карат с тънки масла и да ги пипат хора където знаят как работи тоя модел двигател и тогава няма да имаш главоболия а само ще сменяш масло и ще караш.
  5. "Запушване по хидравличната система" са искали да кажат ама тва е щото толко могат и толко знаят и дори не знаят кво да лъжат, и приказват. Виж като въртиш волана ако вие още повече и с оборотите се усилва звука от помпата е, която я тормози не оригиналния маркуч. Помпи ли не правих, маркучи ли не сменях и накрая оригинален маркуч и край, спряха всякви шумове и волана се върти по гладко. Получава се теч на хидравличната тръба по някое време, понеже са си на години вече тия коли, и тръбата изгнива външно и почва да тече.
  6. Може и самото управление (навигацията да е проблема, не е изключено) В пловдив до завода Ангел Стоилов след като го подмините веднага в дясно, преминаваш през бариерата и търсиш Желязко, майстор на климатици и ги разбира доста. И не просто зарежда а и ремонтира климатични системи. Не се лъжете от лъскавите гаражи, гледайте хората да имат качества. 0877771828 - Желязко (Пловдив)
  7. Тия хонди са много претенциозни, от към оригинални части, и си искат оригинален маркуч! И аз правих помпи 2 пъти, сменях масла и накрая като махнах маркуча правен тука и сложих тоя правен в япония всички звуци от ролките изчезнаха, и вибрации и твърд волан! Оригинала е правилната част и няма проблем. Скъпо евтино това е, някой работи не стават афтърмаркет.
  8. Вече трябва да се радваш че въобще са ги сменили, тва че ти вземат повече от колкото очакваш и са свършили работа без да правяят бели тва е най хубавото което може да ти се случи. 800 ми дойде на мен със реглажи на клапани, гарнитури масло Yacco 0w40 Масла и филтър на хонда в ск.кутия , смяна на маркуча на хидравликата и маслото там. (И да споделя че ако ви вие хидравликата дори след ремонт, оригинален маркуч от хонда срещу 600лв решава всички шумове вибрации).
  9. Не си купувай китайски раздвижни носачи щото не издържат за една година се разтропаха, и взех тия и нещата заспаха https://www.hardrace-europe.com/rear-camber-kit-6379.html
  10. При пълна газ изключва но после пак си включва при подържане на скорост, дори и с 200км Колега имаш ли снимка на частта която смени ?
  11. Виеше ли със стария лагер ? Мойта я забелязвам че вие като е студена и като загрее спира да вие. Тия 50-60 000км къде ги препоръчват да смениш 1/3 от маслото е абсурд според мен. На 20-30 000 го сменям (силно казано смяна)
  12. Отвори го виж вътре ако и е влизало вода и окислява платката, още от вън ще си проличи ако има ръжда някъде.
  13. Пловдив FullTrothleMotorSport ск кутии не правят но те смениха хидросъединителя, и всичко което съм правил по колата, за други майстори неща и да чуя. Диагнозата си я дадох аз и се молих тва да е, щото тая част е 2000лв и явно уцелих 😄🫣 Така е кутии на хонда нещат, защото е много труд а са евтини части и съответно нямат печалба от частите, въпреки, че какъв е проблема да си кажат цената за труд не знам. Разправят че имало човек на име Калоян от Перник, който ги прави но аз не съм му звънял, и не знам подробности. От 1 г. търся майстор за тия кутии и няма и няма в България. Pascualle Нищо не съм сменял само се пуска маслото маха се кутията, смяна на съединителя, монтаж, ново масло и филтър (задължително оригинален) и това е.
  14. От няколко японски сайта се продава хидросъединителя. Пишеш му номера/кода и излиза от цял свят само от България не 😄 отиваш да го търсиш цената х3 🫣 Сменен е, няма тресене няма проблеми със смените, всичко работи нормално.
  15. Тия акорди ядат акумулаторите като вафли Бошче 45ампера 2 години кара Оем 48ампера 1 година изкара 😁 Няма отечки, нов алтернатор яде ги и тва е
×
×
  • Създай нов...