-
Мнения
337 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
jimi last won the day on Януари 26 2024
jimi had the most liked content!
Обществена Репутация
291 GoodОтносно jimi
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
d15 allMotor (rip) B16/c4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас(bs)
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Филтъра на кутията заводски от хонда ли е купен ? Смени първо него че е доказано че със афтърмаркет филтри не е ок. Аз съм намерил човек който твърди че е правил на няколко хонди автоматични ск.кутии обаче няма мнения дали е така или не. С 2 думи мога да ти кажа къде да експерементираш ако ти се рискува, но кутията трябва да се свали. И първо се увери че филтъра ти е оригинален, ако не си сигурен купи филтър и да го сменят пред теб, че тия майстори.... Тия хонди са със някакви уникални части явно които не могат да бъдат изкопирани и алтернативните марки нямат такова качество, понеже доста неща има които докато не смениш с оригинални няма да стане. Скъпи са ама щом държат по 20години има защо....
-
Ако мога и аз да бъда полезен с човек който открих и каза че е ремонтирал успешно автомати на хонда, на акорд 6, на акорд 8 и 6 степенна автоматична кутия на ЦРВ Каза че проблема идва от запушване по каналите на мехатроника иначе казано - не се сменя редовно маслото. Каза че може и с части на клиента и той да ги добави към ремонта който е между 600-1000лв труд без части. Човека е във Перник казва се Калоян. Мога да дам и тел.номер за който има интерес.
-
Закарай я да я чипосат/настроят/тунинговат, и колата си е наред, обиколи 2, 3 пункта обясни им ситуацията и ще стане, кви са тия тапи(катализатори) къде ще слагаш, сонди, още излишни електроники.
-
Имаш проблем с майстора. Тия клапани и датчици не са проблемни, ако датчика казва че няма масло значи няма, той за това е там. В тек гарнитура с цедката, и цедката на VTC (i vtec/ванос или там кво се води) се водят филтри на тези коли и се сменят като консуматив. Удари по картера/вдлъбнатини също е възможно да намалят дебита на маслото което се качва нагоре. За това тия двигатели трябва да се карат с тънки масла и да ги пипат хора където знаят как работи тоя модел двигател и тогава няма да имаш главоболия а само ще сменяш масло и ще караш.
-
"Запушване по хидравличната система" са искали да кажат ама тва е щото толко могат и толко знаят и дори не знаят кво да лъжат, и приказват. Виж като въртиш волана ако вие още повече и с оборотите се усилва звука от помпата е, която я тормози не оригиналния маркуч. Помпи ли не правих, маркучи ли не сменях и накрая оригинален маркуч и край, спряха всякви шумове и волана се върти по гладко. Получава се теч на хидравличната тръба по някое време, понеже са си на години вече тия коли, и тръбата изгнива външно и почва да тече.
-
Може и самото управление (навигацията да е проблема, не е изключено) В пловдив до завода Ангел Стоилов след като го подмините веднага в дясно, преминаваш през бариерата и търсиш Желязко, майстор на климатици и ги разбира доста. И не просто зарежда а и ремонтира климатични системи. Не се лъжете от лъскавите гаражи, гледайте хората да имат качества. 0877771828 - Желязко (Пловдив)
-
Тия хонди са много претенциозни, от към оригинални части, и си искат оригинален маркуч! И аз правих помпи 2 пъти, сменях масла и накрая като махнах маркуча правен тука и сложих тоя правен в япония всички звуци от ролките изчезнаха, и вибрации и твърд волан! Оригинала е правилната част и няма проблем. Скъпо евтино това е, някой работи не стават афтърмаркет.
-
Вече трябва да се радваш че въобще са ги сменили, тва че ти вземат повече от колкото очакваш и са свършили работа без да правяят бели тва е най хубавото което може да ти се случи. 800 ми дойде на мен със реглажи на клапани, гарнитури масло Yacco 0w40 Масла и филтър на хонда в ск.кутия , смяна на маркуча на хидравликата и маслото там. (И да споделя че ако ви вие хидравликата дори след ремонт, оригинален маркуч от хонда срещу 600лв решава всички шумове вибрации).
-
При пълна газ изключва но после пак си включва при подържане на скорост, дори и с 200км Колега имаш ли снимка на частта която смени ?
-
Виеше ли със стария лагер ? Мойта я забелязвам че вие като е студена и като загрее спира да вие. Тия 50-60 000км къде ги препоръчват да смениш 1/3 от маслото е абсурд според мен. На 20-30 000 го сменям (силно казано смяна)
-
Отвори го виж вътре ако и е влизало вода и окислява платката, още от вън ще си проличи ако има ръжда някъде.
-
Пловдив FullTrothleMotorSport ск кутии не правят но те смениха хидросъединителя, и всичко което съм правил по колата, за други майстори неща и да чуя. Диагнозата си я дадох аз и се молих тва да е, щото тая част е 2000лв и явно уцелих 😄🫣 Така е кутии на хонда нещат, защото е много труд а са евтини части и съответно нямат печалба от частите, въпреки, че какъв е проблема да си кажат цената за труд не знам. Разправят че имало човек на име Калоян от Перник, който ги прави но аз не съм му звънял, и не знам подробности. От 1 г. търся майстор за тия кутии и няма и няма в България. Pascualle Нищо не съм сменял само се пуска маслото маха се кутията, смяна на съединителя, монтаж, ново масло и филтър (задължително оригинален) и това е.