-
Мнения
84 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
29 NeutralОтносно max_3d_3
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
CU1 2.0
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Contact Methods
-
Website URL
http://www.lapichki.com
Последни посетители
3033 профилни разглеждания
-
Здравейте, от днес часовника при мен се оправи. Вече може и ръчно да се намества. Датата обаче не. Сега показва 01.01.2003, но тя е видима сам в сервизното меню и лога за грешки
-
Малко е странно как ще се реши тогава от самосебе си, при условие че числото за дата ще започва пак с 22 а максимума му е 21
-
Операционната система е Windows CE. Такаче предполагам от Хонда ще чакат Майкрософот да реши проблема и евентуално тогава ще пуснат ъпдейт с DVD disk. Проблема е че формата на датата с 2022 година надхвърля лимита максимално подържано число на 32 битова система и се бъгва.
-
Здравейте, за собствениците на акорд с фабрична навигация - след 01.01.2022 има проблем с часовника - почва не показва вярното време и по никакъв начин от менюто не дава да се свери ( каквото и да се избере като опция, не се отразява). Дори и след махане на акумулатора проблема продължава. Та въпроса ми е някой знаели дали скоро ще пускат нова версия на софтуера? Проблема го има и при ЦРВ и Сивик.
-
Привет, няма начин да се направи от настойки автоматино да тръгва аудиото. Дори и при новите хонди с андройд трябва да цъкнеш бутон, за да махнеш съобщението в началато.
-
Тези с навигацията се сверяват автоматично от ГПС стъпниците. Даже и сервизното меню има и дата.
-
потенциометъра на педала на газта или някой АБС датчик.
-
Това е системата за подмагане на влизането на скорости която Хонда имат. И при моя акорд е така, така беше и при седма генерация, която имах преди това
-
За гласовите команди трябва да има две друхи копчета под тези за телефона.
-
Здравейте, имам следното питане: колата ми е преди фаислифта - 2009. На фейслифта знам че има такава система. Днес случайно слънчевата светлина беше огряла тази част на таблото и видях два символа, които не светват при даване на контакт. Единия от тях е именно за налягането на гумите, другия за изключен страничен еарбек. Та въпросът е дали ако си сложа оригинални датчици за имерване на налягането на гумите в компютъра на колата може да се активира опцията показване когато има проблем с налягането?
-
Съединител на компресора. Най-вероятно е за смяна. Този акорд страда от този проблем, заради неправишно изчисленият малък изпарител, който води до честото вкючване на компресоран което се осъществява чрез съединител
-
Моята също от Швейцария 2009 Езекютив + допълнителни екстри. По VIN я проветих в официалното представителство в Швейцария и километрите излязоха реални. Гледай колега за износен съединител на климатика ( макарче трудно се хваща при тези температури на вън - лятото като е горещо е по-лесно). Ръжда на предния капак, където е скобата за ключалката, и ако е с ксенон кантарчетата на заден и преден ност за автоматично регулиране на фаровете. Другото е кормилна рейка. Това са основно храничните болежки на този модел. Иначе е чудесна кола.
-
Сравни вредните емисии, които са посочени в сертификата с тези които са за Евро 5. И намен в началото ми казаха че е Евро 4, щото била от 2009 ама се оказа че по данните от сертификата отговаря на Евро 5. Ето тука са описани: http://kolalok.com/emisii/honda/accord.html