-
Мнения
4023 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
47
Krasi-mir last won the day on Март 30
Krasi-mir had the most liked content!
Обществена Репутация
1619 MasterОтносно Krasi-mir
- В момента Темата: КАТ - и останалите безумни институции !?!
-
Ранг
Transporter
- Рожден ден 14.04.1966
Profile Information
-
Кара
у лЕво
-
Пол
Мъжки
-
Място
Willand (UK) * Момин Проход * Ихтиман
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Именно. Иначе да, идеята е точно това
-
Следенето на средна скорост е възможно само ако камерите са в участък с постоянно ограничение. На първокласен път няма да стане, защото максималната разрешена скорост може да не е една и съща от едната до другата камера. Населени места, опасни завои, или кръстовища с по-ниско ограничение.
-
Извинявам се, че събуждам темата, ама днес, докато си пиех сутрешното кафе, и се мотаех из автофорумите, случайно открих обяснението на въпроса Физически с това се занимава цяла област от науката Физика. Не знам, как точно се казваше, "Механика на флиудите", или "Динамика на флуидите". Срам, не срам, ще си призная, че съм го учил два пъти преди около 40г. Един път в механо техникума, веднага след това в университета. Явно не ми е бил любим предмет. Тааааа .... Постове #7 и #9 в те тази тема: https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/toyota/6992380-toyota-land-cruiser-90-prado-3-4-5vzfe-на-газ#post7002184
-
По-скоро обратното - кутията е в обороти, а двг не е, грубо казано. Все пак и на входящия вал има някакви обороти, но колко е разликата от тези на изходящия не знам.
-
Това с N по инерция е друг филм. Някой, някъде (тук, или в офроуда) го беше обяснил много добре, ама не си спомням, нито къде, нито точното обяснение. Май имаше нещо свързано с разликата в оборотите на входящия и изходящия валове в момента на на включване от N на D, ама не помня.
-
Съжалявам, не съм чел упътване. Самоук съм.
-
SRS - има проблем, но без компютърна диагностика не може да се каже, какъв точно. За несложен колан си има червена лампичка със човече с колан. Първото, най-елементарно нещо, което може да направиш е да провериш буксата на кабелите под шофьорската седалка. Ако е разкачена, ще свети лампата. Обаче, не съм сигурен за тази букса дали е така, но по принцип, когато "пипаш" нещо по SRS трябва акумулатора да е откачен. Ако не е, като закачиш буксата може да се задейства я обтегача на колана, я някоя въздушна възглавница, я ... N - никога. Аз лично, а и повечето други карачи на автоматик, го ползваме само при паркиране под наклон. Спираш, държиш крачната натисната. Местиш лоста на N. Дърпаш ръчната. Пускаш крачната. Гасиш двг. Местиш лоста на Р. D - не, не трябва. 2 - тръгва директно на 2-ра предавка и върви само на 2-ра, докато не преместиш лоста. 1 - тръгва и върви само на 1-ва, докато не преместиш лоста. Няма проблем да местиш лоста от 1 до D и обратно в движение. Не е необходимо колата да е спряла. Естествено, трябва да се съобразяваш със скоростта на колата. Не може, т.е. не трябва при движение със 80 км/ч на D да "забодеш" 1-ва. 4х4 не е постоянно зацепено. Включва се при превъртане на някое от предните колела.
-
Нещо като виц ... Наесен ще ходим за няколко дни в Дрвен Град, Сърбия. Тааа, това е снощната кореспонденция между съпругата ми и собственика на къщите за гости: Нема такъв разговор. Английски - сръбски - английски - руски - български - сръбски. Кой разбрал, разбрал.
-
Ако не го бях видял с очите си, нямаше да повярвам, че това нещо се движи по пътищата на Англия. Черното нещо в "легена" е живо куче.
-
Ооо да, тук не се рециклира на момента. Никой няма да ти смени на момента уплътненията на протеклата сп.помпа. Добрата новина е, че има фирми специализирани в отремонтиране на повредени устройства по колата. Запекъл сп.апарат - няма проблем. Връщам моя и получавам отремонтиран, с гаранция, на половината от цената за нов.
-
"Развиването" го прави механизъмът за саморегулиране на ръчната спирачка, който е вътре в цилиндъра на спирачния апарат. edit: Да, пъпката на накладката трябва да е вътре в някой от каналите, без значение кой. п.п. Има процедура за първоначална настройка на ръчната. Обяснил съм го в тази тема (по-скоро в линка в тази тема):