-
Мнения
2046 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
12
kvd74 last won the day on Юни 20
kvd74 had the most liked content!
Обществена Репутация
646 ExcellentОтносно kvd74
-
Ранг
Опитен
- Рожден ден 17.09.1974
Profile Information
-
Кара
D15Z8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Североиз-точен Перник
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Кранче, клапи, запушен радиатор, термостат.
-
Реглаж на клапани, 323 000км.
-
Сегменти. Около 3000лв. основен ремонт, @ceco_accord ще ти каже.
-
Малко късно,но... първото, което си обяснил, колега. За инфо- проблема се оправи с презапояването на въпросното реле. Имаше на едно краче се виждаше проблема в спойката, но ги минах всички. Второто ми го прави, когато не разпознае ключа и остане да мига зеленото ключе на таблото. И там се оправят нещата с презапояване, но са много фини/малки и много на брой спойките на платката на имото, и не смея да пипам.
-
Привет. Хонда сервизите по София са- Омбре сервиз, Юби-ко, Мотобокс, офиц.Бултрако. https://forums.hondabg.com/forum/15-сервизи-магазини-цени/
-
Привет. Линк: https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 ENGINE OIL SYNTH 5W-40, 1х5л. Стойност на поръчката: 1. 1х€22.79*2,15=49,00лв. Общо 49лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Еконт, обединена с /5343/ от obshtiporachki.online
-
Каква е тази бленда? На клипчетата видях къде е проблема. От тази фуга е при мен, но пък ти си решил проблема по друг начин.
-
Изглежда добре колата, както и цената. Един борсаджия вика- да имаш бензинова Хонда е като да имаш пари в банката.
-
Колега, няма нужда да пускаш една и съща тема в разни радели. Ако, някой знае нещо по твоя проблем ще го напише тук.
- 1 reply
-
- 1
-
Като стана дума за Мазда много добре изглежда модела CX-9 до 2015г., 3.7i-277кс., 4х4. Двигателя е на Форд, работи с цикъл на Аткинсън. Голям ван с дължина 5,10м.
-
Хонда си е най-доброто, но може да се поинтересуваш от Лексус 450Н от тези години. Води се с вариатор, но не с клиновиден ремък, а с планетарни зъбни колела. Даже има опция за ръчно превключване на предавките! Многоточков инжекцион, с разход на газ 11/100км. Ако имаш смелост за 3,5 шестак и 2150кг. кола, мисля е доста на ниво, като здравина и обслужване. Няма кардан, отзад е само ел.мотор. По батерията може да се сменят отделни клетки при нужда.