Jump to content

kristi09

Фен
  • Мнения

    423
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

206 Good

Относно kristi09

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 28.11.1979

Profile Information

  • Кара
    Auto D16Y3....Auto D16B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Дупница
  • Интереси
    коли...

Contact Methods

  • Skype
    kristi_0909

Последни посетители

10700 профилни разглеждания
  1. Ми като за начало сваляш кората...след това сваляш механизма за стъклото...после вадиш уплътнението...следва разделителната лаисна между двете съкла,нея само я откачаш и пускаш надолу не я вадиш....идва ред на малкото стъкло ...след като голямото си го смъкнал надолу дърпаш малкото към голямото направо с уплътнението и излиза...и накрая вадиш голямото стъкло...после събираш по обратния ред.....Успех
  2. май си отговорих сам .... http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=406769 Абсолютно прав си....същите са
  3. ми към 300-400 щот притриса и понякога загасне
  4. Така след какви ли не интервенции накрая върнах стария колектор.......са е екстра с изключение на това че ги няма малките обороти....идеи
  5. TPS-a и дросела не са сменявани....всички букси са закачени...проверено 5 пъти
  6. няма нови датчици....всичките са си от тоя мотор
  7. Та понеже колата беше със пласмасов колектор се монтира алуминиев такъв....и двата колектора са от 1.4 90 коня....монтирани са всички датчици и дросела от Д14А8 тоест тея дет са си от колата.....и след като запали почна да работи неравномерно в ниски обороти основно...зацапа и свещите ....идеи някакви
  8. Не е задължително на всички английски сивици 6 ген е там където съм написал в първото ми мнение...а схемата е за японка
  9. Бутона не е зад жабката ,а зад централната конзола долу ниското, можеш да го напипаш като бръкнеш между педала за газта и конзолата, отгоре е гумен...натискаш го и пробваш да запалиш...Успех
  10. На самия комп от страни пише EB4 Oki (Uk)Limited made in UK CT
×
×
  • Създай нов...