-
Мнения
689 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
171 GoodОтносно Nile
-
Ранг
Developer
- Рожден ден 27.03.1989
Profile Information
-
Кара
Ep3 К24 frank, CRV RD9 2005, Citroen C5 X7
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна/Шумен
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
10583 профилни разглеждания
-
BC rod LW supertech piston 87.5 skunk 2 stage 3 cams skunk XP valve spring supertech titan retainers Ktuned electric water pump F20C ERL oil pump oil 5 tower head mod acl Arp cnc rbc intake mani Ported head toda modify K24 exhaust toda cam chain hybrid racing chain tensonner fidanza Flywheel 3.6kg mfactory carbon sync quaife lsd 5.06 FD Ktuned billet shifter AEM 400 fuel pump on An6 FuelLab regulator Vibrant intake 3.5 inch Степен около 13.5:1 ,на горивна смес 6 литра бензин 100 октона + 4 литра етанол. Има и някои тънкости при събиране на компонентите, примерно тефлонова гарнитура на всмукател + изработени с минимален допуск шпилки за него без луфт за да се мачнат портовете.Всмукатела и главата са работени заедни за да стане прецизен мача. Всичко по пистовия ремък е свалено,като алтернатора е единственият въртящ се компонент,без паразитни ролки. Водни пътища Ан12 вибрант... Мотора има още потенциал ,който ще разгърна по късно с изработна на някой къстъм части с цел сваляне на маса от валовете -> примерно в момента шайбата на вала ми е широка ,а аз съм сложил тесен ремък от Д13 и може да се редуцира масата с около 150 грама ,маховик също може да падне от 3.6кг на 2.8 (има едни на clockwise ) , зъбното колело на изпускатела ми е дебело от К20А2 ,но има едни олекотени от К20 дето са по 150 коня ...или пък може да се изработи поръчков. Имам планове като цяло за бъдещето,но колата е тайм атак и ще вложа средстава в други компоненти докато се науча да я карам 😭
-
ей позабравихме се малко ,моята кола е готова най-накрая.Измерването е направено в Хеед 91 Клип и графика Поздрави на всички фенове
-
1.4 и 1.6 ше паснат помежду си,но точно дали са съвсем еднакви не знам.От дизел на бензин не стават.
-
Според мен турбината ти е за чистване.
-
Павено е това нещо, за ефект не знам, защото трябва настройка, за да стане като хората. Проблемът е обд2 електрониката, защото не може да се настройва както старите компютри. Може би по-добре да се замислиш за минаване към Обд1, направо с делко.
-
Абсурд да е връщан, по таблото няма манипулации освен моите. А и колата е от Англия закупена, лично от мен преди доста години, със сервизна история до последно.Счупил се е от вибрации, според мен, нямам идея как е станало, но е факт , че беше откъртен.
-
На моето таблото се беше счупил светодиод, който индикира за налягане на маслото. При теб може да е същия проблем. За да се разглоби, стрелките се дърпат и циферблата може да се извади. После малко трудно се калибрират, но не е невъзможно. Иначе лампата трябва да мигне 2-3 пъти, при подаване на контакт.
-
1.налягане на системата - ако е паднало под минимума, пресостатният датчик не може да включи компресора. 2.повреден пресостат. 3.повреден съединител на компресорната шайба. Според мен тръгни по тези точки, но почти сигурно е , че ще е точка 1. Проблеми по ел. инсталацията ще се установят, като започнат да се отхвърлят точка 2 и 3.
-
Това , което си сменил е уловител на пари от резервоара.Горивният филтър е вътре в резервоара, като цяло тяло от сондата, както @birev е споменал
-
Метални никъде не съм виждал. Всички са от пластмаса или тефлон. Ако държиш да са метални, шансът е стругар. Пластмасовите вършат същата работа, така че не виждам защо да не ползваш такива.
-
Моята, след ремонта не хлопа, минал съм 5000 км. Проблемът е по-тежък волан и многото корекции при каране по магистрала. Преди не бях го забелязал, но сега съм с други, по-широки джанти и гуми. Мисля да я охлабя съвсем леко, за да отпусне, надявам се да не хлопа.
-
Просто проследи нивото няколко дни и ще си покаже.Наглеждай и нивото маслото, защото опцията горене е едната, другата опция е да ти влиза в маслото, което пак не е добре. Според мен не са обезвъздушили, навремето и аз, като карах Ep2, имах проблеми точно със зоната на изпарителя, тъй като беше поставен малко нависоко и му трябваше малко повече време да поеме течност.
-
Щом си минал пробега за раздвижване, значи са ти я натегнали повечко. Аз ги натягам на ръка, без да меря усилие. След като сглобя колата, правя 1 кръгче за проба и решавам дали да я охлабя или натегна. Долу-горе това ми е рецептата .
-
Повечето натягане на волана и усещане за тежест е нормално.Рейката иска да се раздвижи - примерно 3000 -4000 км, за да улегне всичко. За връщането на волана има голямо значение наклона на пътя, гумите, ширина на джантите и гумите, регулация на предница и т.н. Сензора е под мотора, цял блок е.
-
Може да е конденз, иначе провери задната чистачка - махаш кората и гледаш по ламарината, дали има следи.