Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.05.2024 in Мнения

  1. 2 точки
    Водих Леджо при личния му доктор. Проверка клапани / смяна свещи и въздушен филтър / опресняване АТF в кутията -3л. / смяна HGO в раздатката -0,5л + оглед на окачването. Почистих си и спайдъра - смукателният колектор след дросела, че бе черничко навътре. Дросела си беше приемлив - даже не го снимах. Свещите бяха зле, а 1-та малко хлабава. Вероятно за това е и опечена нагоре. Не ги знам от кога са, та - в кофата. Старият филтър биваше, ама айде, да диша спокойно. За 25 000 км (и регулирани на същото място), клапаните не бяха мръднали. Всмукателни 0.20/0.22мм , а изпускателните 0,30мм. По резбите за реглаж си има мегдан, но явно скоро няма да отварям пак. Казаха че "Не си карам колата - как да затегнат". Процесът бил дълъг / при продължително каране на високи обороти, което при 300 коня - няма смисъл. Аз си я движа на дизелови обороти, освен когато се налага де. Дефакто можеше и гарнитурите на капаците да не сменям, но при вече отворени (а и наличен ОЕ сет), сложихме новите. Старите гарнитури бяха ОК и все още мекички, но пуловете за стягане и особено тези за бобините бяха се опекли, но пък не течеше. АТF леко бе потъмнял, но след рефила, не усетих голяма разлика в работата на автомата. HGO-то казаха че си е такова, но бях решил да го сменим. В задната скоростна кутия не сме пипали. И на 2-те места АТF е розов. Тя работи рядко и е далеч по-ненатоварена. При следващото опресняване на масло - евентуално. По окачването нищо притеснително - карам културно. Изчистихме и грешките записани при паленето със слаб акумулатор, който смених преди месец с нов. Най ме зарадва как изглежда моторът при сваляне капаците на клапаните. И тях не снимах, но са като главите. Задната е трудна за снимане че тъмница, но няма отлагания, да не говорим за глеч, обаче се кара с хубави масла. Чистак нов V6 - само на 353353 км. Та, само в тоя пост около 900лв (с акумулатора), а преди време и предни накладки. Март месец - обслужване ангренажа (части + труд) са 1300, абее за 2 месеца поне 2200лв, а едва ли съм минал 2200км тая година с тази кола, но ще се взема в ръце (и нея) та да се радваме на вложенията. Поръчал съм и и скъпо масълце (на промоция) за мотора - да го почерпя за вярна служба.
  2. 1 точка
    Научих се най-накрая да го карам тоя автомат икономично! По баира отдръпвам газта плавно до към 110! Надолу газ до 160, но плавно без да минавам 10/100 моментен разход и:
  3. 1 точка
    Нали пилота беше без голямо значение.
  4. 1 точка
    Кактуса и с велоергометъра ще го изпреваря. Той обича да се вози.
  5. 1 точка
    Директорът излиза от работа по обяд... Отива на вилата със секретарката... Коняк. Бонбони. Заедно душ... И после безумие... Жестоко... Вечерта се връща вкъщи. Уморен поглед. Обичайна целувка. И молба към съпругата: - Моля те сложи вечерята, днес много се изморих. Жената отива в кухнята. Наденички. Бира. Десерт. Лягат си в спалнята, свети само телевизора. Жената вика: - Цял ден го чакам този момент... Едвам дочаках да си дойдеш... И изведнъж - SMS. Той скача бос, бързо грабва телефона от масата и тича в тоалетната. Затваря се вътре за да прочете съобщението на спокойствие: "Обичам те. Мислиш ли за мен? Колко яко беше днес. Колко чувства имаше! А този фантастичен орг*зъм... Такава сласт и удоволствие... Не е ли това Рая?" Той бързо изтрива съобщението. Оправя си пижамата, излиза и си мисли: "Трябва да бъда по-внимателен в бъдеще. В душата ми е пролет, но не дай Боже жена ми да разбере." А жена му със студен поглед го чака пред вратата и сърдито му вика: - Защо ми взе телефона...?
  6. 1 точка
    И последната поръчка е направена. Ще пиша отново, когато пристигнат.
  7. 1 точка
    Така като чета, ще продължа да си сменям на 10000 км. и няма какво да го мисля.Тоест - РАВЕНОЛ,OW-20. ravenol-vse-0w-20-4l.webp
  8. 1 точка
    Има зн единствено и само при студен старт за числото преди W...Едни ДВГ са проектирани с тесни маслени магистрали , други с широки. Колкото по- тънко масло е в Хонда толкова по- добре. Какво зн има ако навън е -20 или +50 при напълно загрял двигател, в норм режим на каране е без никакво значение. Вътре в двигателя си е ~89° П.с. Дебелите масла от 5w40, вкл и нагоре не са за хондови мотори...Говорим за стокови , норм мотори , не проекти за писта...И това че някой сипват 10/40 , защото им гори двигателя масло е най- голямата грешка!
  9. 1 точка
  10. 0 точки
    Кмет: - Какъв подкуп? Подариха ми картичка! Мека, зеленичка... Сто години Бенджамин Франклин!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...