Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.03.2024 in Мнения
-
2 точкиЗдравейте, От скоро съм собственик на Акорд 2.4 АТ 2009. Колата е оборудвана с Premium Audio System. Няма нужда да казвам, че звука беше много далеч от премиум. От някои говорители се чуваше дрънчене, като цяло звука беше ужасен. Четох теми за смяна на говорителите с афтермаркет, но никой не беше посочил конкренти говорители, от които да е доволен. Освен това в моята кола има 10 говорителя, 6 еднакви ( 4 във вратите и 2 в кората отзад ), което си прави вече сума ако трябва да се сменят всички. Разбрах, че колега от форума ги ремонтира успешно и реших, че и аз бих могъл да се справя. Изгледах няколко клипа в youtube и започнах. Тъй като колата си я ползвам ежедневно прецених, че най лесната за мен процедура ще бъде да сваля 2-та говорителя от задната кора. След като ги ремонтирам ще ги сложа във задните врати. Извадените от задните врати след ремонта в предните. И накрая говорителите от предните след като са ремонтирани ще отидат в задната кора. Говорителите от задната кора се свалят за няколко минути. Трябват ви две по-широки отвертки (или подобни) и едно малко гидоре с 8-ца или тръбно ключе. Може и къса кръстата отвертка. Капачките на говорителите се надигат от страната на облегалките. Там са на щипки, които се разкопчават, повдига се предния край нагоре и се изваждат. В задния си край имат палци. Говорителя е захванат с един болт. След като го развиете, повдигате леко говорителя и го издърпвате по посока на болта (корпуса може да е залепнал към основата, използвайте внимателно отвертката за да го отлепите). Откачате буксата на говорителя през багажника и сте готови. Ето и причината за лошия звук: Не е ясно каква е причината за такова частично разлепване, на някои говорители го имаше на 2 или 3 места. Сякаш лепилото се е разпънало, а после не се е свило обратно. Тъй като гофрите (гънките) са гумени, няма нищо скъсано. Само са деформирани и съответно говорителя е разцентрован. Започваме ремонта. За да разлепим гънката от корпуса използваме най обикновен лакочистител. Накапваме лакочистител и след като малко попие, внимателно започваме отлепянето. Използвайте нещо пластмасово и не много остро за да не скъсате гънката. Ако не се отлепва, накапете пак, изчакайте минута-две и опитайте пак. Повтаряте процедурата докато гънката се разлепи от корпуса. Следва почистване на остатъците от лепило по корпуса и по гънката. Трябва добре да почистите и двете повърхности, така че когато се залепват отново да няма нещо, което да надига или деформира гънката. Почистете добре целия говорител и работното място, така че да няма опасност боклук да попадне вътре в говорителя по-късно, когато свалите капачката. с Следваща стъпка е разлепването на капачката. Процедурата е същата, капвате малко ацетон и започвате внимателно да отстранявате лепилото, докато успеете да пъхнете нещо (например малък скалпел) и да разлепите капачката. ВНИМАВАЙТЕ да не падат боклуци вътре в намотката при отстраняването на капачката. Ако е необходимо допълнително почистване на лепилото където е била капачката, може да запушите отвора временно с парцалче. Ако сте успели да разлепите гънката и капачката без да повредите нещо, значи сте минали най-трудната част. Следва центровката. За целта са ви необходими 3-4 пластинки с дебелина повече от 0.5мм. Аз изрязах пластинки от кръгла кутийка за клечки за уши. Може да се използва по-твърд картон или някакъв вид пластмаса. Пластинките трябва да влизат плътно в процепа между магнита и намотката, като при натискане надолу, конуса да остава фиксиран там и да не се повдига нагоре сам. Синьото шешенце на снимката предотвратява огъването на пластинките навътре, така конуса остава във фиксирано долно положение. Периферията на гънката е легнала по корпуса така че да опира в нея сякаш е залепена. След като фиксирате мембраната в долно положение, започвате лепенето. Нанасяте лепилото по периферията, между гънката и корпуса. Когато лепилото започне да изсъхва, започвате да притискате отгоре, обикаляйки цялата периферия, като леко натискате периферията на гънката навън (за да се изпъне съвсем леко). По участъците, където преди е имало деформация внимавайте гънката да не остане надигната. Внимавайте при тази операция мембраната да не се вдигне нагоре. Оставяте да изсъхне 12 часа. След като вече лепилото е изсъхнало, отстранявате пластинките. Може да направите проба за движението на мембраната, натискайки симетрично с пръсти. При това движение не трябва да се усеща стържене на намотката в магнита. Друг вариант за тест е да закачите говорителя в колата и да го чуете. Ако всичко е наред, може да залепвате капачката на мястото и. Използвайте МИНИМАЛНО количество лепило при лепене на капачката.
-
1 точкаДнес реших да опресня маслото си на 3ген R20A2 бензин автомат,и да сменя филтъра автомат. Маслото се източва от пробката отдолу на двигателя развърта се с квадрат1/2 към 3/8. След развъртане и изчакване поне 30 до 50 мин изтича 3,5 л колкото повече чакаш изтича повече. Използваното масло от мен е Маслото се налива през пробката на щеката тя се намира от лявата страна на акумулатора Използваната от мен фуния е тази с дълго гърло използвах две една в друга,или трябва да се приспособи обикновена с маркуч. Филтъра автомат се намира под въздушния филтър,трябва да се демонтира неговата кутия,която се държи от болт за ключ 10 с удължиние са развива. Отзад е на два гумени тампона които влизат в шпилки.Просто кутията на въздушния филтър долната част се измъква нагоре от тях. Посоката на слагане на филтъра няма как да се обърка фиксиран е от самата скоба,вижда се на снимката. Малко по особено е сваляне или изместване да двете скоби държащи маркучите на филтъра АТФ, не става с обикновени клещи трябват такива си широки челюсти над 15мм. Цвета на новото масло е бледорозов и много рядко и течно. И маслото и филтъра са оригинални показани в горните снимки. Маслото е купено от общите поръчки https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Резултата е скоростите се сменят много плавно и без да се усещат никакво придърпване или задържане. Тази желязната туба ATF според мен маслото е една идея по-добро от стандартните сиви и тъмносиви на пазара. Моля темата да се премести в раздел 3ген.
-
1 точка@karchoto , беше ми писал на л.с. че е порчвал някакво от алиекспрес. Нека сподели тук какво е поръчал и ако го е монтирал да покаже снимки.
-
1 точкаЗдравей Наско! Поръчвам следното: Линк: https://ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: HONDA DUAL PUMP FLUID II 0.946 L - 1брой Стойност на поръчката: 16,20*2,15=34,83лв. Линк: https://ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L - 2 броя Стойност на поръчката: (2*13,95)*2,15= 60лв. Стойност на поръчката общо: 35+60=95 лева Плащане: Наложен платеж Начин на получаване: Спиди
-
1 точкаКарти за Европа няма. За Русия са базови и са бе навигация. Това е модула https://gromaudio.com/store/vline/honda-acura-2013-2019-vline-carplay-android-auto-infotainment-system-navigation-upgrade.html Има клипчета в сайта.
-
1 точкаЗдравей,колега.Честито и много безаварийно шофиране!Има възможност за навигация след инсталиране на громаудио или карплей.Аз си го обяснявам по следния начин: това е външен модул който се инсталира и ти прехвърля всички функции от телефон на горния екран.По запознатите могат по детайлно да те запознаят.Има и разни китайчета в алито.Поздрави.
-
1 точкаЛепилото, което използвах е такова. С него си лепих тавана на другата кола. Може да се ползва каквото имате под ръка ЕЛАСТИЧНО лепило. Не използвайте секундни или минутни лепила. Те ще се начупят много бързо. Добре е лепилото да издържа на по-висока температура, знаете че през лятото в колата става доста горещо. Ако сте решили да се захванете с тази процедура, препоръчвам да свалите и огледате всички говорители, не само тези, които чувате че дрънчат. При мен и 4-те бяха разлепени, само един от тях дрънчеше. Другите 2 ( в предните врати ) се оказа че са некадърно сменени със някакъв двулентов кенууд, завит с винтове за дърво в ламарината. След ремонта на говорителите ( и макар че в момента съм с 4, а не със 6) звука в колата става съвсем друг. До буфера се стига доста по-трудно, затова него го оставих за по-нататък.
-
1 точкаЗдравей колега @Steve Vai за да се разбере една верига дали е за смяна се проверява. В ръководството на всеки модел пише как. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ Хубаво е майсторите да прочетат тез ръководста,не го правят. Това да се чува една верига,е вече крайно разтегната. В това ръководство за 3ген си пиши точно и ясно. Има ревизионен отвор през който се вижда оптегача и единия плъзгач който притиска веригата. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001318.html По това колко оптегача е разтегнат се съди за състоянието на веригата. Ето какво пише в ръководството. Ето сменена верига оптегач и плъзгач. Ето разтегнат оптегач следователно верига за смяна. Това че мотора работи чудесно,не значи че не трябва да се проверават клапани,прови се през определен пробег. Клапани се проверяват на40-50хил пробег,при мотор на газ между 25-30хил км. Антифриз се сменя с оригинален на Honda както ,масло скоростна кутия и масло заден диференциал също с такива на Хонда,има хубава тема за това. Според мен спиречна течност се сменя изцяло ,защото тези уредчета за мерене показват състояниет и само в казанчето ,а долу в апартите е в пъти по-зле. Имаш пистов ремък и оптегач които също са консуматив. Термостат също е хубаво да се смени,с годините той старее и не отваря и затваря така бързо. Масло двигател 0w20или 0w30 пуписано е доста за това. Доста теми има в раздела за обслужване на 3ген дават добра информация. Верига и нужните елементи тук в Бг са с 300% надценка,при желание човек сам може да си ги внесе.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00