vpen 1 #1 Публикувано 15 Декември, 2015 Привет колеги. Да ви попитам колко антифриз побира Хонда Джаз 1.2 2006 г. Днес взех от Евро 07 1.5 л концентрат лилав на цвят модел I.G.A.T AN-SF 12+ и се чудя дали една бутилка ще е достатъчна. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mtm_str 1 #2 Отговорено 15 Декември, 2015 http://kolalok.com/antifriz/honda/jazz.html - тук пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko22 58 #3 Отговорено 15 Декември, 2015 На капачката на разширителния съд също пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpen 1 #4 Отговорено 15 Декември, 2015 Т.е. шишето концентрат 1.5 л ще стигне защото се разреждан 1:1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #5 Отговорено 17 Декември, 2015 Мисля, че цвета на антифриза трябва да е зелен,имам спомен , че съм го чел из форума и от колегата Слави знам , че този от Евро 07 е добър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastradin2 1 #6 Отговорено 15 Април, 2016 Колеги, я някой, дето е имал подобен проблем да даде съвет! След смяна на антифриз се чува бълбукане в радиаторчето на парното. Колата загрява нормално, не прегрява нито в града, нито на дълъг път, но това ромолене и бълбукане си остава... Смяната на антифриза е изпълнена точно по менюъла, но... Ще съм благодарен за съвети!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #7 Отговорено 15 Април, 2016 Здравей, не се притеснявай, ще се оправи когато системата се обезвъздуши напълно. Врътни парното на максимално топло(без духа също може). След като няколко пъти колата загрее и се охлади ще спреш да чуваш тези звуци. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 27 #8 Отговорено 8 Декември, 2019 Здравейте застудяването започна и понеже не съм сигурен при колко градуса може да замръзне антифриза и дали някога е сменян - следващата седмица ще реша генерално проблема - смяна със нов. Терзаят ме два въпроса. 1. Какъв цвят да сложа? Може би G12 или G12+ /предполагам розов/ 2. Как да източа количеството от блока. Има ли дренажен болт по него или от друго място? Jazz 04' 1.4 83кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #9 Отговорено 8 Декември, 2019 (Редактирано) От схемата която си постнал за твоя модел ето на радиатора е пробката №2 от там се източва. https://honda-europe.epc-data.com/jazz/2004_5mt/20167/electric/B__0500/ Ако е оригинален вътре антифриза не го мешай с никакви други ,виж цвета на този които е в твоята система Ето как се обезвъздушава Количеството от блока мисля че е болта с №11 от постнатата схема от теб,но аз пробвах моя по точно майстора и се отказа защото щеше да го скъса,дано твоя се отвърти. Редактирано 8 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 27 #10 Отговорено 8 Декември, 2019 Благодаря за темата с обезвъздувашаването! За пробката в долната част на радиатора зная. С малко повечко ровене из нета успях да си отговоря и на втория си въпрос. Някъде над масления филтър има болт /пробка/ в блока. За модела антифриз съм се спрял на бюджетен вариант -> HEPU + дестилирана вода ~ 20лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mtm_str 1 #11 Отговорено 9 Декември, 2019 Моя го смених с антифриз на хонда, източва се от радиатора и от блока. Над масления филтър има болт на блока за източване. Не се ли източи от там, все едно не сте го сменили. Голямото количество е там. Болта се развива много трудно, на специфично място е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #12 Отговорено 10 Декември, 2019 Скоро сменях (с оригинален, купен от аto.de). Никакви пробки. Освободих най-долното съединение от радиатора, Запалих два- три пъти за по една минута, за да изхвърли . Пълниш радиатора, обязателно и разширителния съд, въртиш километър - два на пуснато парно и вентилатор на 4, допълваш пак радиатор и разширителен и така 2-3 пъти. СЛедиш още един, два дни и всичко е ОК. Никакви бълбукания, шумове и т.н. Глътна около 4 литра при номинал 4.4. Старият антифриз беше перфектен - бистър и много мазен. Антифризът е морско син. И оригиналният и старият Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 27 #13 Отговорено 20 Декември, 2019 Болта в блока наистина е на отвратително място. Успях с тресчотката + кобинация от удължения да стигна до него но риска да направя беля ми се стори прекалено голям и се отказах. От дариатора изтече около 2,5-3л. Откачих малкото маркуче под ЕГР-а и оттам излезе още около 0,5л. Ако капацитета на системата е 3,6л - то аз успях да вкарам около 3,3-3,4л. Може би са останали 200-300мл. Стария явно беше сменян защото беше червен. Обезвъздуших както е показано по - горе с фунията. Няма шумове бълбукания или други звуци. Парното загрява както преди. Разреждане 3:4 1,5л. Антифриз G12+ 2л. Дейонизирана вода 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VisionboY 16 #14 Отговорено 19 Януари, 2020 Здравейте, колеги, Мисля да си поръчам антифриз от Ato24.de за моята Джазка (1.2, 2003г., L12A1), и съм се спрял на ето този https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Какво ще ми препоръчате?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #15 Отговорено 19 Януари, 2020 Оригиналноия е най- доброто за твоята кола но не мисля че цената в сайта е супер. Тук в Бг е 66лв за 5 л https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове