kleni 17 #1 Публикувано 16 Януари, 2016 Интересува ме какво ще ми е нужно да премина от 262 мм дискове на 282мм.Апарати ще взема от прелюд,но дисковете не са 4/100 и се чудя от какво ще станат.Освен слагането на новите апарати друго трябва ли да се прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 16 Януари, 2016 От MG ZR стават - дисковете са 4х100 и 282мм 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #3 Отговорено 16 Януари, 2016 От MG ZR стават - дисковете са 4х100 и 282мм Ок,а някакво преправяне има ли или само разглобяване и сглобяване ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 16 Януари, 2016 Зависи от апаратите и супортите, може да се наложи пилене и подлагане на шайба за да се центрира диска спрямо апарата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #5 Отговорено 16 Януари, 2016 Апаратите са от прелюд с 282 мм дискове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 16 Януари, 2016 Ще трябва някой колега, който го е правил с прелюдови апарати да сподели. Моя прелюд е с апарати от акорд тайп-Р, супорти от акорд купе и въпросните дискове, за да си дойде всичко на мястото използвах 4 мм пластини между шенкела и супорта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #7 Отговорено 18 Януари, 2016 Няма ли кой да сподели как си е направил спирачките на 282 мм или не ви се пише ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 18 Януари, 2016 Корадо 4*100 280мм. Или разпробиваш на кординатна. Като сложиш дисковете и ще тк се проясни какво трябва да се случи с апаратите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #9 Отговорено 18 Януари, 2016 Точно това е схемата.Вече му обясних по телефона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #10 Отговорено 21 Януари, 2016 Само още един въпрос.Предпазната ламарина зад диска сменя ли се или си оставам с моите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #11 Отговорено 29 Февруари, 2016 (Редактирано) Онзи ден се захванах да сменям дисковете и ударих на камък.Оказа се,че главинката е с по голям диаметър от отвора на диска.Въпроса ми е как да сваля главинката без да се съсипе лагера?Трябва да се вземат на струг,а без да ги сваля няма как да стане. Редактирано 29 Февруари, 2016 от kleni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #12 Отговорено 14 Март, 2016 Не е ли по-лесно да вземеш диска на струг вместо главината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #13 Отговорено 12 Април, 2016 Не е ли по-лесно да вземеш диска на струг вместо главината? Не става,защото трябва доста да се сваля. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 12 Април, 2016 Много важно да не го пилиш на ръка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 12 Април, 2016 (Редактирано) Аз имам същия проблем на Цр-вто да сложа 300 мм дисковете, отзад .. са по тесни от главинката. Редактирано 12 Април, 2016 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове