Jump to content
JapCar

Маркуч на хидравликата

Recommended Posts

Имаше такава тема, но е заключена...

Поредния проблем с моя акорд. Мина на годишен преглед с дребни забележки за следващата година, но там забелязаха омасляване на двг в дясно. Мислех, че е вследствие смяната ба веригите, но масло не губи. След 2 дена започнах да чувам шум при завиване и установих, че маркуча за високо налягане тече и казанчето за маслото е 1 пръст под минимума. Не можех да купя масло да долея защото пак се оказа, че и това масло трябва да е специално от Хонда (както горивния филтър и какво ли не по тая кола, което е голям минус според мен). Купих от eBay масло Honda  PSF-S и долях. Шумът изчезна, но трябва да сменям маркуча, а той е почти £270 оригинален, което пак ме вбесява (оказва се , че приказките от едно време, че на японските коли частите са скъпи си е валидно за Хонда. За Тойотата не беше така, защото се прави в Англия, а и не срещнах изискване за нещо да е единствено оригинално...)

Вижте и другите части, за мен цените са абсолютно неразумни, че да не са позлатени я...

http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17SED01&block_02=B__3361&block_03=611&block_02=B__3361&block_03=611

И така, ще взема употребяван маркуч, за който от моргите естествено са в час и искат £70-100 или нов от eBay за 80-90.

Въпроса е: Ако някой е сменял да каже, долния край на маркуча може ли да се откачи от рейката ако се свали гумата, или достъпа е от под колата?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретният позлатен маркуч може да бъде изработен, примерно тук: http://avtodiros.com/mobile-service.php

Това беше първото, което ми попадна в гугъл. Скоро търсих жило за ръчна за барабан, и след като от хонда ми казаха 230-250 лв., пратих го да ми го произведат за 50 лв. Стана за 1 ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретният позлатен маркуч може да бъде изработен, примерно тук: http://avtodiros.com/mobile-service.php

Това беше първото, което ми попадна в гугъл. Скоро търсих жило за ръчна за барабан, и след като от хонда ми казаха 230-250 лв., пратих го да ми го произведат за 50 лв. Стана за 1 ден.

Добра опция, но за БГ, аз съм в Англия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега JapCar,

 

В моргите в България е пълно с такива Акорди с десен волан. И тъй като маркучите за ляв и десен волан са различни, тук в България не се харчат (тези за десен волан). Ако имаш човек в България който да отиде до някоя морга, да ти вземе един читав маркуч на символична цена и да ти го изпрати до Англия. Мисля, че ще минеш "най-тънко".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега JapCar,

 

В моргите в България е пълно с такива Акорди с десен волан. И тъй като маркучите за ляв и десен волан са различни, тук в България не се харчат (тези за десен волан). Ако имаш човек в България който да отиде до някоя морга, да ти вземе един читав маркуч на символична цена и да ти го изпрати до Англия. Мисля, че ще минеш "най-тънко".

Това е чудесна идея, само дали ще издържи моя само с доливане на течност още месец...идвам си на 19 февр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше издържи,предполагам ,че е тече горе от кербовката ,до помпата.Проблема е ,че се стича в/у ремъците , а хидравличната течност ги прави на ластици и се разпадата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше издържи,предполагам ,че е тече горе от кербовката ,до помпата.Проблема е ,че се стича в/у ремъците , а хидравличната течност ги прави на ластици и се разпадата.

Теча е от кербовката в средата на маркуча, където е хванат със скоба към двг. (не знам за какво служи тази кербовка, демпфер ли е?).  Не е върху ремъка, вързал съм найлонов плик да не тече надолу.

Ето нов маркуч в еBay, все пак е вариант:

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-accord-2-2-diesel-2003-2007-power-steering-pipe-brand-new/301844480391?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140107083358%26meid%3Db2a253a59eb24c89acb9aa64b689359c%26pid%3D100011%26rk%3D5%26rkt%3D10%26sd%3D221987365719

 

Не знам каква е вероятността в плевенските морги да има акорд с десен волан, но ще питам по телефона, ако стигна до този вариант.

Все пак еднакъв ли е маркуча за дизеловата и бензиновата кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно демпфер е  и да-еднакъв е за дизел и бензин,.Недостатъка на маркуч 2 употреба е това ,че незнаеш кога ще протече с оглед на това ,че е слабо място на модела.За около 50-70лв могат да ти го направят по-здрав и от нов маркуч само да зная какво правят.Има фирми които се занимава с всякакви хидравлични истории.Аз имах Акорд 6 ген със същите болежки свалих маркуча закарах го и вечерта го взех ремонтиран.Има фирми които работят и с куриер,така ,че проблема не е толкова сложен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно демпфер е  и да-еднакъв е за дизел и бензин,.Недостатъка на маркуч 2 употреба е това ,че незнаеш кога ще протече с оглед на това ,че е слабо място на модела.За около 50-70лв могат да ти го направят по-здрав и от нов маркуч само да зная какво правят.Има фирми които се занимава с всякакви хидравлични истории.Аз имах Акорд 6 ген със същите болежки свалих маркуча закарах го и вечерта го взех ремонтиран.Има фирми които работят и с куриер,така ,че проблема не е толкова сложен.

Кога ще протече не ме вълнува много, стига да не е веднага. Скоро ще навърши една година и зрее идеята да я продавам и ще мина отново на бензин, може да е пак акорд или сивик (аудито от тия години държи висока цена). Установих, че колата е била такси и реалните километри са поне 3 пъти повече, та и тук има измамници.

До сега съм похарчил толкова пари за да я вкарам в прилично състояние, колкото в живота си не съм харчил за всички коли заедно които съм имал. Смяна на вериги, свещи, 2 биелетки, шарнирен болт на носача, 4 свещи. Мислех да сменям и фаровете за мъгла, защото са счупени и да купувам пластмасата под двг (и това не бях видял при покупката).Ами на тия километри ако почнат инжектори, демпферен маховик, турбо, дизелова помпа...къде отиваме. Грешката си е моя, до сега не бях видял стикерите на стъклата със задраскана цигара :), та се осъзнах чак на годишния преглед, когато момъка ме попита дали не съм такси...той ми каза, че има и омасляване под двг, та видях маркуча.

Колата иначе си е хубава, върви много, икономична е, но...за голям годишен пробег, моят е малък и не си струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това вече е съвсем друга бира.Дизел на толкова много километри не си струва.Поздрави и успех със следващата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това вече е съвсем друга бира.Дизел на толкова много километри не си струва.Поздрави и успех със следващата кола.

От друга страна само дизел може да ги изкара, бензинов не, но това в днешно време не е важно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един добре гледан бензинов двигател 300-400к ще изкара особено мотор на хонда.Цената на едни дюзи за дизела е цената на един ремонт на бензина(приблизително) и едот ти още един куоп километри.Истината е ,че каквот ои да се кара е добре да е ново,всичко друго е късмет и евентуални грижи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да кажа, че Субару Аутбек 2005г. 2.5 АТ, кара се от 1 човек, закупен нов, в момента е на над 300К, и ремонт (дано и не се налага) не е правен. Само консумативи. Не тропа, не трака, не скърца, не тресе и т.н. Разхода не е надвишавал 12/100 градско, като средния е около 10.5/11. А и да кажа, че в днешно време бензиовите харчат почти колкото дизеловите, няма я тази разлика от перди 5-10-15 години.

Всеки може да каже нещо подобно, и в крайна сметка ако си мърляч, каквото и да караш не е от значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

това вече е съвсем друга бира.Дизел на толкова много километри не си струва.Поздрави и успех със следващата кола.

От друга страна само дизел може да ги изкара, бензинов не, но това в днешно време не е важно...
това са митове от едно време,при добре поддържан двигател бензина може да направи същите,че дори и повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както във всеки автомобилен форум, постоянно се разгаря спора дизел/бензин, независимо от темата... :)

Моята истината е, че единственото предимство на дизела е ниският разход и не е вярно, че съвременните бензинови са го достигнали. И едните и другите се развиват ( в сравнение преди години) , но винаги ще има разлика, принципа е такъв. И то това предимство е валидно единствено при голям годишен пробег (може да се сметне приблизително какъв) и то при условие, че за дълъг период не се налагат ремонти. Всеки ремонт убива спестеното от гориво.

Има и едно друго предимство (не винаги), дизелите рядко горят масло, а постоянното доливане на бензиновите влошава още повече икономиката, още повече като се има предвид вманиачаването на някои по скъпите масла...(вижте съответната тема, тя е предимно за бензинови :)) Дори от нови, бензиновите (всички марки) си горят малко или много масло, понякога конструктивно го оставят, правят компромис, за да избегнат други проблеми.

Та, и в днешно време дизелите биха надживели бензиновите, но както казах, не е важно, вече колите не се карат докато грохнат...За справка вижте обявите за дизелови/бензинови средно на какви километри са.

Моят Акорд преди да се разочаровам, разбирайки за манипулацията на пробега (около 3 пъти), си го стягах с мерак и сега е в твърде добро състояние, въпреки, че реалните километри са м/у 350 и 400 хил. Не гори масло въобще, въпреки, че не е поддържана. Споменавал съм някъде, като я купих, маслото сигурно не беше сменяно 2г, толкова черно не съм виждал. След като го смених, новото веднага почерня, едва след почистване вътре (при смяната на веригите) вече има добър цвят. Купувам от най-евтиното куча марка синтетично от eBay 5W30 и не ме интересуват марки, параметри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Увлякох/подведох се от другите с горните писания, но Да оставим тия отклонения и да се върнем на моя въпрос с маркуча:
Идеята която беше дадена по-горе да потърся в БГ автоморга от Акорд с десен волан май ще мога да осъществя. В плика , който съм вързал около маркуча, така, че да събира маслото и не олива надолу, за два дена се е събрало около 10-15 мл, та мога да изчакам.
Молбата ми е- ако някой ходи по друг повод в някоя морга, където и да е из страната, ако се сети, да пита за английски акорд и наличие на такъв маркуч. Ако се окаже, че има, необходимо ми е само имато/мястото на моргата и тел. за контакт.
(дори не знам дали този двг 2.2 i-CTDi се слага и на Сивик и CRV и дали маркуча е еднакъв)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се, мин седмица бях в морга и имаше 2 двигателя дизелови разколачени, един акордов и едно црв Н22А1. Този със сигурност има такъв маркуч.Кажи какво точно да питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата търси маркуча на хидравликата ( високо налягане) който е от хидравличната помпа до рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако донора е деснячка мисля, че не ставаше за нашите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донора е нужно да е деснячка, именно там ще отиде маркуча (на деснячка).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се, мин седмица бях в морга и имаше 2 двигателя дизелови разколачени, един акордов и едно црв Н22А1. Този със сигурност има такъв маркуч.Кажи какво точно да питам.

Добре, че се слага, но май това не е достатъчно доказателство, че маркучите са еднакви за Сивик/ЦРВ/бензиновите двг... Имам предвид, че може да се различават по дължина или по сложно  профилираната тръба в долния край. (вижте снимката на оригиналния).

Идеята беше, че в БГ не се търсят маркучите от деснячки, защото са различни и вероятно точно по споменатите белези се различават и не стават (дължина/кривки). Та май най-сигурно е да си е от Акорд.

Питай имат ли този маркуч и цена. Също в кой град си и име и тел. на моргата/човека който си питал, мога да се обадя от тук да се разберем.

post-30849-0-42144000-1453231761_thumb.jpg

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът беше същият,писах и аз тема по-надолу в форума.Маркуча ми го изработиха в Плевен за 40лв(нов маркуч+кербовките)+40лв за смяната.Карам вече 3 месец или около 6000 км не съм доливал масло в хидравличното казанче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът беше същият,писах и аз тема по-надолу в форума.Маркуча ми го изработиха в Плевен за 40лв(нов маркуч+кербовките)+40лв за смяната.Карам вече 3 месец или около 6000 км не съм доливал масло в хидравличното казанче.

Аз също съм от Плевен. Кажи коя е фирмата, къде е, телефон за връзка да им се обадя.

А дали имат модел по който да изработят маркуча за дизелов Акорд, или искат да занесеш стария от който да ползват металните накрайници и да сменят само маркуча?

Тук 1-2 фирми правят такива маркучи, малко по-евтино е, но искат да занеса стария и по него да изработят. Няма как да стане защото всеки ден ползвам колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да занесеш стария защото ползат накрайниците и успокоителя в самия маркуч(това металното по средата на маркуча).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Кофти, няма как да стане, че да занеса стария...

 

Ти гледа ли как го сменят? Имам предвид, достъпен ли е демонтажа към рейката ако свалиш колелото или трябва на подемник отдолу?

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдолу се развива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдолу се развива.

Ами ще вдигна предницата на крикове и ще го развия...

Оказа се, че и тук и в БГ лесно може да се направи нов маркуч, само, че трябва да намеря един стар, че да се ползват металните части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно,никаква философия.За един ден може да имаш оправн хидравличен маркуч и обър повод да си смеиш хидравличната течност с нова оригинална Honda psf задъжително.1л ти е достатъчен.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно,никаква философия.За един ден може да имаш оправн хидравличен маркуч и обър повод да си смеиш хидравличната течност с нова оригинална Honda psf задъжително.1л ти е достатъчен.Поздрави.

Течността я имам вече PSF-S.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркуча го свалиха на подемник,изработката на новият стана за 2 часа,но от старият свалят клапана в него(пружина и съчма)в средата и я поставят на новия,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркуча го свалиха на подемник,изработката на новият стана за 2 часа,но от старият свалят клапана в него(пружина и съчма)в средата и я поставят на новия,

Вече е ясно, но съм в чужбина и колата ми трябва всеки ден, та трябва да намеря стар маркуч и като си дойда в БГ да ми направят. Сам ще го сложа, повечето неща по колата си правя аз...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за ценния съвет да взема от БГ морга. Една морга предложи 30лв, но не го намери..., друга предложи 40лв, изпрати ми го, смених го и сега е ОК.

За смяната- някой каза, че е необходимо на подемник. Опитах отдолу- не става (за десен волан). Бръкнах отгоре зад двигателя, с ключ 19, неудобно е за напъване, но го удължих с друг ключ и с голям зор стана. Откъм сваленото колело с ключе 10 се развива само скобата държаща кривата тръбичка... (аз нямам пластмасовата кора отдолу)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0Здравейте колеги хиндаджии, от известно време карам Хонда акорд 7, бензин. Аз съм си фен на марката от край време и е ясно, че хидравличния маркуч е едно от слабите места. Та моя преди близо 3 години даде фира, изработиха ми нов в София през майстор(маркуч, течност, ремонт-100 лв) , но след година почна да изпуска от снадката с металната част, която влиза в помпата. Въпроса ми е, тъй като не виждам смисъл в стар (явно гърмят), вашите колко изкараха след ремонт и от кой производител сте най-доволни? 

Редактирано от Martyo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...