Jump to content
moondevil

Покупка на акорд 7 от обява.

Recommended Posts

Здравейте колеги днес си харесах този акорд:

http://mobile.bg/details/11449574484647360

Като цяло е изпънат няма и една дръскотинка ниво ексклузив.Дават го за 2007 но реално е 2006 след като му чукнах VIN в нета а и във бултрако потвърдиха.Какви са ви мненията читав ли е дизела, какво най вече да и наблегна преди покупката.
Това и е VIN ако някой може да ми даде повече за историята и.
JHMCN15506C212828

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизела на Акорд 7-ма ген. има много дискутирано, писано и изписано... най-важното уж е събрано в тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137

 

Нивото на оборудване се води екзекютив, не ексклузив.

А за историята, дори и със VIN няма кой да ти помогне. Освен в Бултрако, но по-скоро е мисия невъзможна. Ето тук съм описал, аз как успях да проверя моята, но май съм един от малцината http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99566&do=findComment&comment=1057446662 

 

Иначе, на снимките колата изглежда много добре. Цената е "стабилна", но пък аз съм на мнение, че в повечето случаи евтиното излиза скъпо, а скъпото - евтино. И все пак, провери я внимателно, обърни внимание на основните проблеми, които са описани в първата тема по-горе. Най-добре ще е ако може да я закараш някъде където разбират, да я прегледат или да отидеш с някой такъв на място. Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което виждам от снимките е натисната задна дясна вежда, пребоядисан и недобре напаснат заден капак и пребоядисана задна броня!

Може да са ръснати за драскотини, но може и да е имало по-сериозен удар, огледай я добре отзад и отдолу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което виждам от снимките е натисната задна дясна вежда, пребоядисан и недобре напаснат заден капак и пребоядисана задна броня!

Може да са ръснати за драскотини, но може и да е имало по-сериозен удар, огледай я добре отзад и отдолу

Това си е да имаш око на живо не ми направи впечатление, мерси колега ще го имам в предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 000 лв. за 10 годишна кола, на 166 000 км са си много отвсякъде. Колкото и да е запазена, дори и екзекютив, за мен са много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са, и то за ръчни скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че едни 500-1000 лева може да се смъкнат,колата изглежда добре,километрите най вероятно са врътнати малко,пробвай да си изкараш сертификад КАРФАХ да се видят километрите дали са засечени,собственици,удари,не винаги излиза всичко ама е по-добре от нищо.Ако е пръснаа веждата и бронята да не те притеснява изобщо,гледай само да не е било сериозен удар.Пробай съединителя,не го жали натисни я като я пробваш,шумове от веригата,погледни колектора дали е сменян ,това е общо взето .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го пробвам за 12/13к ако се съгласи. Но преди това ще я покарам отново. Иначе на място директно ми каза че я дава за 14к.Утре ще тествам съединителя, какви са признаците за тръгнала верига?

 

Благодаря..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тракане, което се хваща при слушане от човек, който познава колите. Имайки предвид, че за 5000 отгоре има запазени 8ма генерация, че дори executive изпадат и на мен ми се чини скъпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...