moondevil 4 #1 Публикувано 14 Януари, 2016 Здравейте колеги днес си харесах този акорд:http://mobile.bg/details/11449574484647360Като цяло е изпънат няма и една дръскотинка ниво ексклузив.Дават го за 2007 но реално е 2006 след като му чукнах VIN в нета а и във бултрако потвърдиха.Какви са ви мненията читав ли е дизела, какво най вече да и наблегна преди покупката.Това и е VIN ако някой може да ми даде повече за историята и.JHMCN15506C212828 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #2 Отговорено 14 Януари, 2016 За дизела на Акорд 7-ма ген. има много дискутирано, писано и изписано... най-важното уж е събрано в тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137 Нивото на оборудване се води екзекютив, не ексклузив. А за историята, дори и със VIN няма кой да ти помогне. Освен в Бултрако, но по-скоро е мисия невъзможна. Ето тук съм описал, аз как успях да проверя моята, но май съм един от малцината http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99566&do=findComment&comment=1057446662 Иначе, на снимките колата изглежда много добре. Цената е "стабилна", но пък аз съм на мнение, че в повечето случаи евтиното излиза скъпо, а скъпото - евтино. И все пак, провери я внимателно, обърни внимание на основните проблеми, които са описани в първата тема по-горе. Най-добре ще е ако може да я закараш някъде където разбират, да я прегледат или да отидеш с някой такъв на място. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #3 Отговорено 14 Януари, 2016 Това което виждам от снимките е натисната задна дясна вежда, пребоядисан и недобре напаснат заден капак и пребоядисана задна броня! Може да са ръснати за драскотини, но може и да е имало по-сериозен удар, огледай я добре отзад и отдолу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #4 Отговорено 14 Януари, 2016 Това което виждам от снимките е натисната задна дясна вежда, пребоядисан и недобре напаснат заден капак и пребоядисана задна броня! Може да са ръснати за драскотини, но може и да е имало по-сериозен удар, огледай я добре отзад и отдолу Това си е да имаш око на живо не ми направи впечатление, мерси колега ще го имам в предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 201 #5 Отговорено 14 Януари, 2016 15 000 лв. за 10 годишна кола, на 166 000 км са си много отвсякъде. Колкото и да е запазена, дори и екзекютив, за мен са много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 14 Януари, 2016 Много са, и то за ръчни скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #7 Отговорено 14 Януари, 2016 Аз мисля че едни 500-1000 лева може да се смъкнат,колата изглежда добре,километрите най вероятно са врътнати малко,пробвай да си изкараш сертификад КАРФАХ да се видят километрите дали са засечени,собственици,удари,не винаги излиза всичко ама е по-добре от нищо.Ако е пръснаа веждата и бронята да не те притеснява изобщо,гледай само да не е било сериозен удар.Пробай съединителя,не го жали натисни я като я пробваш,шумове от веригата,погледни колектора дали е сменян ,това е общо взето . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #8 Отговорено 14 Януари, 2016 Ще го пробвам за 12/13к ако се съгласи. Но преди това ще я покарам отново. Иначе на място директно ми каза че я дава за 14к.Утре ще тествам съединителя, какви са признаците за тръгнала верига? Благодаря.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #9 Отговорено 15 Януари, 2016 Тракане, което се хваща при слушане от човек, който познава колите. Имайки предвид, че за 5000 отгоре има запазени 8ма генерация, че дори executive изпадат и на мен ми се чини скъпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове