Jump to content
fallenfbsd

как се държи 4х4 системата на CRV (след 2011)

Recommended Posts

pln,

Този тест според мен го печели този който си плати. Виждали сме подобни полигони на всички марки, и разбирасе най добре се представя марката на собствения си полигон.

Най малкото, че никой неможе да ме обеди в това че новото Дискавъри е под Мерцедеса и тем подобни псевдо изпълнения в 4х4 задвижванията.

Още повече, че руснаците имат хиляди километри снежни и кални пътища и терени, и най малко им е нужен полигон, за да докажат колко всъщност е добра дадена 4х4 система. Просто тогава много неща ще лъснат.

 

Така че не се отказвай толкова лесно от марката. Паджерото си е машина но дали наистина ти е нужна, защото има и доста минуси които ще понасяш всеки ден на цената на 5-10 на едно по добро задвижване, което я ти потрябва 2-3пъти я не. Хондите съвсем не са боклуци и ако внимаваш достатъчно надали някаде ще те изостави.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, сполучливата система(до колкото е възможно) я имат, да кажеш че нямат опит... имат, последната генерация им се критикува в това отношение, и 5-та генерация излиза, че пак не се справя.

Не разбирам цялата тая работа. Може би в реални условия колата да си се справя и да не понася ролките. Може би да и трябва повече мощност и обороти за да се справи с ролките ли..... незнам. Но ми се струва странно да е по-калпава и неможеща от старите!

 

Или другия вариант е заради разходните норми да са пипнали И тази система....!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че в Американските ревюта твърдят, че пето поколение предава до 45% от мощността към задния мост...

Да не би всичко да е свързано с CVT-то. Нещо не мога да си го обясня.

 

На моята с ръчни скорости 3-то поколение няма опция да не включи задното при свободно въртящи се предни... 

 

Дано е пак нещо софтуерно и да си го отстранят. Тъкмо тази година се бях настроил да сменя моята с 5-то поколение с 1.5 турбо бензин 190 коня...

 

Дано зорлем не ме откажат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 Турбо бензин в Европа по-нататъка. Имаше в темата "Новини от Хонда" ceco беше пиуснал линк. пак е с 2.4 190 коня дъртия мотор.

едит;Това е за америка :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 Турбо бензин в Европа по-нататъка. Имаше в темата "Новини от Хонда" ceco беше пиуснал линк. пак е с 2.4 190 коня дъртия мотор.

едит;Това е за америка :D

 

Верно ли...? :|

 

Ако така се развиват нещата може и да сменим марката с новата Шкода Кодияк....

 

Давам им срок до есента да се поправят  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pln,

Този тест според мен го печели този който си плати. ....

Да, принципно си прав, и аз съм гледал тестове поръчани от Субару където само те минават диагоналния тест. А тези тук резултати сами по себеси са много странни, особено като виждам субарото в средата на класацията :tongue1:

Колкото до новите ЦРВта, не бих си сменил 3тата генерация поради много причини. Новата 4х4 система е само първата от тях - чсно е че Хонда са нови в електронното управление на 4х4 и другите марки имат повече опит. Обаче намаления просвет прави колата обикновено комби с безмислено висок салон и съвсем субективно, новия вид копиращ Волво не ми допада.

Това, че Хондите не са боклуци е ясно, затова на първо място се насочих към марката преди години, не само колата и моторите ми са Хонда :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения новата генераця прави впечатление, че са се постарали да изчистят доста недостатъци. 

- Значително по-височка от предходната. Поне дъното и стои доста по на високо спрямо 4-те ген. Предната броня също е висока......

- Интерира прави впечатление че са заложени по луксозни материали.

- Обема за пътниците е увеличен

- Приборите на таблото са с по-модернистичен дизайн....

- Двигателите явно ще бъдат изцяло нови (с изкл. на 2,4)

 и т.н......

 

Сигурен съм, че и със задвижването ще има мигновена реакция, ако въобще се окаже че наистина куца.

Тази Шкода освен с голям багажник незнам с какво друго ще е по-добра от Хонда, имайки предвид качеството на CRV. Ако мислиш, че тяхното задвижване е като на Ауди.... забрави.

 

Единствен НАДЕЖДЕН недостатък отчитам на CVT кутията, която аз много харесвам като възможности но като надеждност...... все лошотии слущам за нея.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, като купиш чисто нова кола CVT-то не мисля, че е проблем.А и в Европа не се знае още с какви кутии ще идва,но няма да се прави в Англия, а мисля,че в Канада.

При правилно сервизиране CVT-то спокойно откарва 150к, което е 7-8 години. Ти колко мислиш да я караш? Недостатък е, че няма ръчно превключване с перца. Има софтуерно зададени скорости. 2.4 двигателя мисля, че пак е с директно впръскване. 1.5 турбо вади същите коне, като него :D . Като се появи в България ще видим :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За СРВ 5-то поколение ще имаме 2-ро поколение на електронната система 4Х4. Би трябвало за 5 години да могат да я оправят да работи не по зле от другите марки.

За Шкодата ще е Халдекс, като куатрото на моделите на Ауди с напречен двигател.

Имат и опция: "DCC - адаптивен контрол на окачването за 4x4 с Off Road бутон". Предполагам, че ще е по-добра от тази на CRV--то за съжаление.

А за ЕУ, не съм чел за планове да предлагат 2.4 атмосферен мотор. Предполагам, че ще предлагат 1.5 бензин и 1.6 дизел. Гледам, че за Америка в момента само на базовото оборудване на CRV е 2.4 атмосферен. За по-горните нива е 1.5 стандартно.

Много ми се иска да не сменям модела, стига лоялността към марката да не граничи с глупост :).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vesss,

Преди години имах един Пасат от 2004г. 2,8 4х4 Авт. По същото време мой приятел си беше купил Allroad. Аз с Пасата, той с Аудито и още един човек с Туарег ходихме до една къща в Стара планина, където имаше път, който беше заснежен, но равен и нямаше значение просвета на колата. Аз и тоя с Туарега на една стръмна отсечка, която явно беше позаледена от многобройни опити и буксуване се качихме от 3-4ти път, а тоя с Аудито дори не беше разбрал, че имало промяна в настилката.

 

Мисълта ми е, че представителствата от ВАГ групата много обичат да казват "това е същото, като на Ауди.....", особено за задвижването. Дори на хартия ще го изкарат същото. Само че накрая, quattro-то изчезва пред теб, а ти седиш и се питаш, не беше ли същото и моето.....

Шкодата е със сериозни възможности, сигурен съм. Дори може и по-добри да се окажат.... Но да речем, от двигателите, освен 2.0TSI аз за друг сполучлив не съм чул. 2.0 ТДИ и е трагедия още от 2005г. и само го ъпдейтват, а проблемите с гарнитурата на главата си стоят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна,че след като ти си бил с Пасат 2004г. 4х4 и ти си бил с куатро.Този модел пасати са надлъжен двигател и са с торсен диференциал,едно към едно като ауди А4 куатро 2004г.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, само че Аудито не разбра, че е имало лед. А ние го разбрахме... и то на няколко пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минава на поправителния :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак, като приплъзва предна и задна гума, нищо се не случва :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, след окантаряване, с излизането от ролките, малко от паркетниците се справят.

Вижда се как прави леко опити да тръгне. Ако си на хлъзгав път, например лед от дясно на платното и предна, и задна десни гуми са върху леда, ще потегли(потвърдено емпирично :yes: ).

Важното е, че независимо кой мост е на твърдо, автомобилът потегля или поне за мен е ОК :).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият модел ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...