s.stefanov 0 #1 Публикувано 4 Декември, 2015 Здравейте колеги, На скоро ми изкочи шарнира на предното ляво колело имам англичанка 2.0ITD от 98-ма, та ми е интересно на друг случвало ли му се е да не се скъса, а да изкочи и причината износване ли е. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 4 Декември, 2015 Досега нямаше ли скърцане или хлопане -изведнъж без нищо ли излезе?Някоя зверска дупка да си влизал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #3 Отговорено 5 Декември, 2015 Не е задължително май да има хлопане...Моя си изкочи малко след като се беше разскърцал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #4 Отговорено 6 Декември, 2015 А изскача защото така е конструирано окачването че пружината натиска постоянно надолу и винаги опората е в шарнира дори когато е в покой колата... макферсон окачването е по добре в това отношение. Там шарнира има напрежение само от тампоните на единственият носач който не поема тежестта на колата. Чудя се кога и на мен ще ми изскочи някой ден... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 6 Декември, 2015 Аз пък не разбирам точно за какво "изкачане" става въпрос,горен или долен шарнир? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #6 Отговорено 6 Декември, 2015 чувал ли си препукване- еднократно или двукратно при потегляне на навит волан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #7 Отговорено 6 Декември, 2015 Към мен ли е въпроса? Напоследък чат пат ми се случва малко като каре звучи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #8 Отговорено 7 Декември, 2015 Здравейте,за пореден път в този форум,автора на темата пита нещо и или моли за помощ и след това го няма никакъв.Неразбирам това,ако не си на зор ходи тогава на майстор,ако си поне след решаване на проблема пиши пак та и други като четат да се информирати да се знае.Нали за това е форума.Лек Ви ден и Весели Празници! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nStoyanov 1 #9 Отговорено 14 Декември, 2015 На мен ми се случи лятото, при завиване на десен завой, в мига в който спирам към знак стоп, долен шарнир на ляво колело се скъса. Доста хора са ми казвали, че шарнирите независимо горен или долен са слабата част на тази кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #10 Отговорено 18 Декември, 2015 А аз останах с впечатление че имат доста здраво окачване. Тези истории на колко 200 000 км коли са били Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nStoyanov 1 #11 Отговорено 21 Декември, 2015 А аз останах с впечатление че имат доста здраво окачване. Тези истории на колко 200 000 км коли са били Окачването си е супер като се има в предвид, че това ми е единствения проблем с нея от 10 години насам я имам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #12 Отговорено 16 Март, 2017 Колеги, здравейте, не съм сменял все още шарнирите, но смених неща по предно окачване. Биалетки, амортисъори, накрайници външни и вътрешни. Намяля драстично тропането, но остана едно "клъоп" през големи дупки. Притеснява ме да не са шарнирите. Миналата година ги разкачах, да видя на ръка как се движи стеблото на шарнирира и бяха доста стегнати. Да рискувам ли без да ги сменям, как мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #13 Отговорено 17 Март, 2017 А тампони на стабилизиращата щанга смени ли ? А и с шарнирите, не си струва да рискуваш, от миналата година насам сигурно са минали през много дупки, така че провери ги и тях . И понеже тази тема не съм я видял преди 2 години, ще отговоря и на стар пост; гледам, че ти си го писал . А изскача, защото така е конструирано окачването, че пружината натиска постоянно надолу и винаги опората е в шарнира, дори когато е в покой колата... Макферсон окачването е по-добре, в това отношение. Макферсън окачването не е най-добре в това отношение, защото има само един шарнир, който също може да изскочи, при рязко хлътване на колелото в някоя дупка, ако пак не сме обърнали внимание на износения шарнир . По-добро в това отношение е дабъл уишбун, но както е при Мазда, долните носачи стоят над шенкела, шарнира е от горната страна и пружината постоянно оказва натиск над предния носач, като притиска по този начин шарнира в състояние сглобка, а не се стреми постоянно да му измъкне ябълката през отвора . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #14 Отговорено 17 Март, 2017 (Редактирано) Абсолютно съгласен с теб, натиска трябва да е към носача и да натиска шарнира, а не да работи на опън и да има опасност да го извади през отвора. На стаблизиращата щанга не съм, мислех да продължа с тях, но централните. Тези към носача тампони ги смених. Мисля да проверя пак, като ги разглобя от шенкела и да видя дали са стегнати, все още. Притеснява ме, че частите тук са далеч от качествени и сменя ли ги оригиналните... А те все още са оригинални. Колега, дали знаеш цената на долен шарнир, в Хонда представителството, каква цена е? Редактирано 20 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове