Jump to content
cecoicov

Проблем със скоростите след смяна на комплект съединител и маховик

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Преди 2 дни смених комплект (LUK) съединител и маховик (демпфер) на Акорда (2.2 i-ctdi)

Като си взимах колата от майстора, нямах време за тест а и беше час пик и нямаше къде да я понатисна.

На следващия ден установих че 5-та и 6-та предавка не влизат, по точно влизат но трябва много лек натиск на дясно на лоста.

Освен това ако се опитам да включа от  4-та на 6-та се бърка със задна.

Върнах колата за ревизия при майстора.Като отидох пак да си я взема той ми изнесе една лекция за скоростни кутии, синхронизатори та чак за кутиите в спортните автомобили и че виждаш ли за него нямало проблем, ако било от съединителя нямало да включва 1-ва и задна.

Не можах да изляза на глава с него.Преди лоста не беше така със сигурност, вярно че карам колата от скоро (6 месеца) но, навъртях над 13хил. и не съм имал подобен проблем.

Сега дилемата ми е дали е монтирал неправилно съединителя или като е откачал жилата, да ги е закачил неправилно.

Някой има ли представа регулират ли се жилата на скоростите след смяна на съединител .

Явно ще трябва да посетя специализиран сервиз за решаване на проблема.Кой бихте ми препоръчали.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте в София-Юби ко. Аз там съм ги сменял преди 4 години и никакви проблеми. Само с гаранцията да не се объркат нещата. Питай ги предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще се оправи този проблем с регулиране на жилата. 

Успех.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, не съм от София но, нямам алтернатива, оказа се че на местните майстори не мога да се доверя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали една свещ монтажа де а направен правилно,жилата ще ти ги настроят .

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, при монтажа се използва специален инструмент . Може от там да са проблемите.

Поздрави и успех!

 

post-15100-0-24212000-1448868601_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно че трябва специален инструмент за монтажа но, все си мисля че щеше да има проблем със всички предавки ако е монтиран неправилно.Не знам дали е ползвал нещо подобно майстора, не искам да се занимавам повече с него.

Не знам при откачането и закачането на жилата дали не е объркал нещо.

Ще записвам час за ЮбиКо и ще пиша какво е станало после

 

Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk

 

Редактирано от cecoicov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързам да се похваля, днес майсторите в Юбико ми решиха проблема със скоростите.

Оказа се че местния майстор не е щтракал добре една букса, тя от своя страна е свързана със някакъв соленоид (електромагнит).

Майстора обясни че този електромагнит се управлявал от компютъра, над 10 км/ч издърпвал лостче което блокира скоростите за да не се бърка 6-та със задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×