Lekspek 0 #1 Публикувано 23 Ноември, 2015 Здравейте,извинявам се предварително за глупавият въпрос.. но как се сменят крушките над номера отзад.. както и габаритите отпред?? До колкото прочетох във форума за габаритите отпред се сваля от едната страна бронята някаква абсолютна хамалогия.Тези японци верно,че правят сериозни коли но това със светлините е върховната глупост.Та в този контекст ако някой може да ми прати клип или нещо където е описано как се смянят и двете.Благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 23 Ноември, 2015 Отзад се сваля цялата пластмасова кора, като не е нужно да свалиш дупката/дръжката за която хващаш вратата като затваряш или двете кръгли скоби. Можеш дори с ръка да я напънеш леко и се "отключва" от другите скоби, ако не пробвай с права отверка да подпъхнеш. А габаритите отпред се сменят като бръкнеш от подкалника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #3 Отговорено 23 Ноември, 2015 Не го стряскай, човека. Отзад не се свалят кори. . Светлините над номера се сменят като плафона се натисне надясно: (сменял съм ги - лесно е ) А габарити и фарове, през подкалника или сваляне на броня от едната страна и после фар. Има коментирано в няколко теми със снимки. Потърси ги. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #4 Отговорено 23 Ноември, 2015 https://youtu.be/i1T35HKgTQY Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lekspek 0 #5 Отговорено 23 Ноември, 2015 (Редактирано) blagodarq vi благодаря ви jivi i zdravi живи и здрави Редактирано 24 Ноември, 2015 от Zlatozator Колега, моля, не пишете на латиница! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 24 Ноември, 2015 Хмм, верно че можело. Ами дори не се и пробвах де директно я метнах кората долу, май ще е почти еднакво "сложно" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lekspek 0 #7 Отговорено 27 Ноември, 2015 Само,че аз нещо не успявам да изкарам плафона колега... възможно ли е, да е от старост или има някакъв начин по който се натиска освен бутане на дясно или ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lekspek 0 #8 Отговорено 27 Ноември, 2015 Хмм, верно че можело. Ами дори не се и пробвах де директно я метнах кората долу, май ще е почти еднакво "сложно" не мога да ги сваля плафоните незнам защо или са нагнили от старост или има някакав друг начин освен натискане надясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 27 Ноември, 2015 Сваляй кората не съм се пробвал защото съм си сменил крушките вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanax 87 #10 Отговорено 27 Ноември, 2015 Ако плафона не поддава веднага вдясно, пробвай с леко усукване/въртене като същевременно натискай отново вдясно. При мен така стана, не знам дали е заради времето, мръсотията, спичане и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #11 Отговорено 27 Ноември, 2015 Има гумено уплътнение и то залепва за ламарината. И аз първия път ги свалих малко със зор. Може да пробваш да повдигнеш от лявата страна (след като вече си натиснал надясно) с нещо което няма да нарани боята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lekspek 0 #12 Отговорено 28 Ноември, 2015 проблемът е решен по начина който посочи колегата по горе като подгигнеш плафона от ляво и същевременно натискаш надясно и се откопчаха.Естествено си отворих и по голяма беля като първо понеже не успях пробвах по начина който посочи другия колега като (със свалянето на кората) като препоръчвам свалянето на плафона много по лесно е... заради средната тапа на кората без да искам я вкарах вътре в кората(сякаш ми пречеще да стои без тапа ) се ядосах че я няма и реших да свалям цялата кора за да я изкарам и ми се начупиха и трите щифта от ляво и сега едно че е не само без 1 а без всичките 3 ми виси и леко кората от ляво.. общо взето от простотията ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #13 Отговорено 28 Ноември, 2015 Мда, има такъв риск, но провери дали не са си по местата щифтовете, а само са се измъкнали от кората. Сори ако съм те подвел, но аз си я свалих с голи ръце и без проблеми ( и аз си махнах тапата по средата и като се опитвах да я слагам изпадна вътре и ме домързя да я вадя ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lekspek 0 #14 Отговорено 28 Ноември, 2015 (Редактирано) не братле те са си поместата ама им се начупиха главите. Сега единственият начин е да купя тези пластмасовите щифтове,да сваля цялата кора и да ги подменя с нови но незнам продават ли ги. в крайна сметка не е болка за умиралка от дясно са всички по местата ,от ляво се даржи на един и 2 са счупени,или подмяна или го заебавам така ще видим Редактирано 28 Ноември, 2015 от Lekspek Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #15 Отговорено 30 Ноември, 2015 (Редактирано) Ако са такива които се свалят а не са част от кората, може да се намерят в ибей. Аз от там си купих за подкалниците и за уплътненията на предните врати. Тука ми искаха по 2 лева за бройка, а аз за толкова взех 10 Иначе тъпото е, че тия коли и общо взето всички нови автомобили навсякъде всичко е хванато с щипки, клипси дето се чупят страшно лесно. Ако не беше така до сега да бях направил мод-а за шумоизолацията. Редактирано 30 Ноември, 2015 от MegatroniC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastradin2 1 #16 Отговорено 15 Април, 2016 Това е лошото при пластмасата - че старее с времето и става адски трошлива... И на мен ще ми трябват такива щифтчета, че и от по-големите - за кората под двигателя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове