Invisibl3 0 #1 Публикувано 17 Ноември, 2015 Здравейте колеги. Харесал съм тази Хонда http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439416796683064&slink=bcgc1d - някой дали я е гледал на живо ? Искам да попитам относно автоматичната скоростната кутия какъв разход на гориво дава и как е динамиката на автомобила в сравнение с ръчната. Също така какви са възможностите на големия екран ? Чете ли DVD и навигацията работи ли за България ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 17 Ноември, 2015 Здравей колега. На всичките ти въпроси е писано доста в по-долните теми и доста други. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108 Но все пак да ти отговорим и тук! Разхода на АТ е ~+<1л/100км. Динамиката е добра. Автомобила е преди фейслифта и забравяш за навигация в БГ. Само западна Европа. Чете DVD, но навигационни. Е, големия екран освен, че може да го пипаш... преди фейслифта за мен няма кой знае какви плюсове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #3 Отговорено 17 Ноември, 2015 Преди 2 часа се прибрах от София. Към 7 и половина тръгнах от Шел -срещу Джъмбо-то, до Ботевград е магистрала ( на круиз контрол 130 км/ч), от там до Монтана по "федералното" шосе. Трафикът не бе голям, но имаше тирове и по-бавни коли, а гледам да поддържам 90-110 км/ч, та си изпреварвах + това си е на фарове и тряа по-внимателно (щото не всеки пред теб кара на дълги, та да вижд. По борд компютър статистиката беше следната: 88 км средна скорост, разход 7.8л. на 100км. За мен това е добър резултат като се има предвид че не съм карал бавно и че в 9.оо бях у дома. На дълъг път автоматика 100% е по-икономичен от "ръчката" (данните може да сравниш и сам). В града е вече друго и е относително. Като ускорение ръчка/автомат, пак зависи и от водача, но при 2.4 мотор е грехота да се оплаквам и мен лично демаражът ме устройва. Ако е със 100 октана, даже ми е в повечко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Invisibl3 0 #4 Отговорено 18 Ноември, 2015 Благодаря колеги. Да попитам също какво представлява D3 режима на автоматика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #5 Отговорено 18 Ноември, 2015 Превключва скоростите до 3-та предавка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 19 Ноември, 2015 Би трябвало да се използва за по-стръмни спускания и изкачвания, но аз така и не съм я ползвал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #7 Отговорено 19 Ноември, 2015 По-скоро при продължителни изкачвания, когато 3-та е малко, а 4-та е много. Поставянето на лоста на D3 предотвратява постоянното превключване от 3-та на 4-та и обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #8 Отговорено 19 Ноември, 2015 Принципно идеята е именно да не включва 4-та и 5-та за да държи мотора в по-високи обороти, ако не се ползва "ръчния" режим. Подходяща е за спънат или динамичен градски режим на езда, за да не се "мотае" между 3-та и 4-та (ако някого дразни). За баири и без това трябва да се кара с малко газ, за да излъжеш автомата да вкл. горните 2 предавки, та по планински проходи също е подходящ режим за динамична езда, макар че там обикновено аз избирам кога и на коя да карам с + и - функциите в левия сектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #9 Отговорено 19 Ноември, 2015 В този ред на мисли, какво трябва да е предимството на моя автомат с допълнителни позиции 1 и 2, за разлика от седмицата която ги няма, щото определено не мисля че изобщо ще ги ползвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #10 Отговорено 19 Ноември, 2015 Ако вкл. 1 колата ще тръгва и върви само на първа (за случаи в които това ти е нужно). Ако вкл. 2 ще тръгва и върви само на втора. Примерно на лед и сняг -за да не буксува (ако не можеш да прецизираш достатъчно газта), понеже няма тракшън контрол. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Invisibl3 0 #11 Отговорено 20 Ноември, 2015 Благодаря. А някой гледал ли е конкретния автомобил за който питам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #12 Отговорено 26 Ноември, 2015 Тези ограничителни фунции на скоростните кутии, са само и единствено за дълги спускания от високо. Така се изпозва "двигателна спирачка" и служи да облекчаване режима на спирачките, иначе те просто ще прегреят, а колата ще остане без спирачки. Останалите фунции които изброихте------ това е автомат, при това доста добре проектиран и настроен да работи според вашите желания и начин на шофирне, и според натискането на педала, сам преценява дали и кога да сменя предавките 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове