Jump to content
Guest atanasbe

как да си сменя ремъка на колата

Recommended Posts

Guest atanasbe

тръгнах да си сменявам ремъка на колата и не мога да резбера как да отвия шаибата на динамото има ли някви специялни инсрументи за смяната някои да помогне :worthy:не че не виждам щаибата и болта вътре ама не ще да се отвива някои ако знае нещо по въпроса да удари едно рамо

Редактирано от atanasbe
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръгнах да си сменявам ремъка на колата и не мога да резбера как да отвия шаибата на динамото има ли някви специялни инсрументи за смяната някои да помогне :Dне че не виждам щаибата и болта вътре ама не ще да се отвива някои ако знае нещо по въпроса да удари едно рамо

преди време си мених ремака естествено не сам :D и ти препорачвам да идеш на сервиз щото никак не е простичко като гледах се маха и тампона на двигатела и колко се мачи да развие болта абе не е лесна работа :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз тампона на двигателя го махнах динамото също, стигнах до болта на ремачната шаиба и там вече виджам зор не ще да се отвива има ли някъкво приспособление за отвиване на шаибата

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо рамо трябва да имаш и като отвиваш ръчна и някой ти натиска спирачката отвътре :D и много сила и се молиш да стане , че на Лого-то като сменяхме ремака не ставаше по този начин , а искаше специялен ключ с контра :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

има едни дебели отвертки на края са направени за камъни от гедоре а отзад се удрят с чук вътре имат нещо като ексцентрик и от удара или завиват или развиват зависи от превключвателя накъде е поставенняма нужда от контри

Редактирано от micro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има едни дебели отвертки на края са направени за камъни от гедоре а отзад се удрят с чук вътре имат нещо като ексцентрик и от удара или завиват или развиват зависи от превключвателя накъде е поставенняма нужда от контри

може и така ама му се ----- мамата на коляновия вал така сигурно така е завит болта и за тва няма отвиване
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както ти каза Тино, някой приятел вкарва 5-та и напомпва яко спирачката, а ти с голямо рамо го развиваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пробвам и ако стане ще пиша :worthy:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

както ти каза Тино, някой приятел вкарва 5-та и напомпва яко спирачката, а ти с голямо рамо го развиваш.

НИЕ 2-МА ПО ОКОЛО 100КГ НА РАМОТО ГО РАЗВИХМЕ МАЛКО Е ТЕГАВА РАБОТА ИЛИ СЕ РАЗВИВА ИЛИ СЕ ЧУПИ КЛЮЧА ПОНЯКОГА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те маи на всички са така.И моя кат си го сменях трима човека едвам го развихме и счупихме два инструмента. Ама накрая върза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Можеби аз съм малко консервативен, но предпочитам да си платя 10-20 лв на майстор който да ми смени ремъка качествено, защото ремък не се слага лесно, и неможе да го слага всеки който има ключаве в гаража си. Моя майстор ми подгатна , че този болт на колянавия вал се сваля по трудно защото е нещо като лепен, незнам дали е така, той за 20-30 минути го разви и работата спеше, но той беше придобил вече опит :ph34r: Това което видях аз е следното . Свали ми предната лява гума, навря един ключ и захвана с него болта на коляновия вал, след което взе една малко по дълга тръба и я навря в ключа, след това с няколко разклащания и повечко усилие го одви, майстора е не повече от 60-70 кг и не искаше моята помощ, така , че това ме кара да си мисля, че за това сила не трябва, а по скоро да си го направиш да ти е удобно и да имаш по голяма маса където да натиснеш. Лично мое мнение си е това. И все пак моя съвет е да се отиде на майстор, защото е много важно не само да надениш ремъка , а и да го центроваш, веднъж прескочи ли става много лошо и заради 20 лв. който е можело да дадете на човек който се занимава с това, загубите са с пъти повече при евентуална поразия след това. Редактирано от Plam_86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко се види6 в голям зор бягай някъде където правят гуми за камиони. Там имат интересни трифазни ма6инки за отвиване. Прили4а на 4ере6ово топ4е. Стана от раз.Със стартер няма да стане на хонда. Само 6те го дозатегне6. :ph34r: Но най - добре СЕРВИЗ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ти трябва хидравкичен гайковерт и готово.Няма ко да се занимаваш с разни трикове.Те хората са го измислили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич,скоро сменях ремак,тая 6аиба ни разби илиузиите.зна4и сас вс пробвахме и накрая на гумажииницата с гаиковера я развихме,после леко притягане на рака и с 5 км в 4ас до сервиза,махаме я там и деиствамв.само да те питам-СИГУРЕН ЛИ СИ чЕ 6ТЕ СИ ЗАЦЕПИ6 РЕМАКА ТО4НО КАКТО ТРЯБВА САМ???????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зацепването е въпрос на 3 белега, така че не е особена хамалогия за тези които са си направили труда да прочетат малко. Но все пак остават и една купчина хора които не могат да се справят с тия 3 белега :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не 4е нещо колеге ама щом с шайбата виждаш зор,ти4аи в сервиз,ама в есрвиз-с пневмати4ен гайкожерт те ако нямат поне това минимално обурудванега зна4и и клиенти нямат и няма да ти вземат 10-20лв това е за в на някой гаража а наи малко от 30 до 50лв и ако решиш сам умната с белезите-успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пневматичния гайковерт нищо не можа да направи!В два сервиза пробвах и неможаха да го отвият. Оба4е 3те фази си знаят работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pettto

Да ве дейб@ ! Вече на 3 места ходя и на трите места ми викат не стаа ... ?!?! Става , ама ако се скъса болта не отговаряме .. !!Звъннах в сервиза на хонда в Пловдив и пича ми каза докарай я и нямаш грижи . А дано ! Утре ще я карам ! Е не е 20-30лв а е около 60-70, но ... дано си струва !И оффтопик :P Бе парното ми духа само топло ! И климатика и той ! ?!?! Идеи ?! Нещо с електрониката ли има ?!? Лятото ще се пържа ако не го оправя !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Да ве дейб@ ! Вече на 3 места ходя и на трите места ми викат не стаа ... ?!?! Става , ама ако се скъса болта не отговаряме .. !!Звъннах в сервиза на хонда в Пловдив и пича ми каза докарай я и нямаш грижи . А дано ! Утре ще я карам ! Е не е 20-30лв а е около 60-70, но ... дано си струва !И оффтопик :P Бе парното ми духа само топло ! И климатика и той ! ?!?! Идеи ?! Нещо с електрониката ли има ?!? Лятото ще се пържа ако не го оправя !!

.....аз дадох 45 лева да ми го сменят майстора беше казал 35 ама с тоя зор за развиване и разкачане ме прасна с 10-ка отгоре(плащаш и се отърваш хем ще ги питаш и за климатика :P )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe
Отговорено (Редактирано)

ремъка е сменен нищо сложно няма единсвения зор е да развиеш болчето на шаибата :P гайковерт това е инструмента за отвиване

Редактирано от atanasbe
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-евтиното излиза винаги по-скъпо ! Пич, ако не си го правил до сега не се хващай ами дай някой лев в някой реномиран и препоръчан сервиз.Аз съм завършил ДВГ и знам как да го направя ама не се хващам защото нямам нито канал нито нужния инструмент, от 10 г. имам собствена кола и я ремонтирам само при един и същи майстор, гаражчето му е скромно и непрентциозно но майстор като него в нашия край (Провадия) друг няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не знам аз канал си имам инструменти също смених го и колата запали и нямя проблем

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pettto не си мн. прав човече, голяма част от "Марковите" сервизи са пълни с връзкари и и некадърници. Не е важен сервиза а майстора. Имам чувството че моят гаражен майстор като бебе си е играл с бутала и биели:rolleyes: Миналата година му докатара Ауди А8 блокирало след ремонт в такъл "марков" сервиз. собственика ги съди защото след техния ремонт колата му глътна още 3 бона а не му се стъпваше при тях пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ! Има хора на които им се отдава ... заложено им е генетично най вероятно :DБифшият ми шеф имах чувството, че всичко му е ясно . Като почнем от коли , климатици , електроника , компютри и тн.т ... Може и от дърворезба да разбира този човек .... :rolleyes::P Доволен съм от сервиза на Хонда тук в Пловдив и ще ходя там ако нещо стане / да не дава господ да става де /Смениха ми ремъка, огледа като цяло колата , каза ми какво имам за смяна , парното също погледна .Платих само за смяната , за диагностика на другите неща не ми взеха никакви пари ! Както и да е ! Живи и здрави ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jab40--

pettto като са ти я оправили в сервиз поне доволен ли си от работата им, имаш ли проблеми след ремонта? И аз съм ходил не веднъж вече и смятам че добре си вършат работата там.Как мислиш ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

понеже познавам маистори дето са сменявали ремъци,като ми обеснява как са отвили болта на шаибата и лошо ми става използават чукове и бият по болта щото много трудно се развива и му таковаш таковата на коляновия вал същото е и като държиш спирачката и колата е на скорост карета лагери на колановия вал няма мазане виждат бая зор ама и грековерта е слабичак наи сигорно е за се завари 17 гидория на траба и голямо рамо напрови се и специален ключ може при желание да го снимам и да прата чертежа и да си го направи някои и затова предпочетох сам да си го сменя и поне знам кво съм правилна бързо е това :huh:а и това е първия ремък които сме сменили на хонда иначе имаме богат опит с други коли френски, немски

Редактирано от atanasbe
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...