Jump to content
tzvetomirganchev

Помогнете - Акорд 7-ма ген. дизел не пали.

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем с хондата (2006 дизел).

От вчера сутринта започна да пали трудно (8-9 сек. въртене).

Понеже днес ми се налагаше пътуване до Сф. отложих посещение в сервиз (не че има свестен в Козлодуй).

Тази сутрин пак запали трудно.Шофирах около 200 км. спрях на Джъмбо след което загасих двигателя.Повече не пожела да запали (на стартер).Пробвах 7-8 пъти, върти, леко тесе но не пали.

Имам блутут OBD и Torque на телефона, пуснах го но няма генерирани грешки, друго не мога да видя.

Един господин видя че се суетя около колата и предложи помощ.Предложи да ме дръпне, отначало ми се стори тъпо но, се получи.Запали веднага.

Сега пак не иска да запали на стартер.

Моля за мнение и съвет.Също и да ми препоръчите сервиз в София който работи събота и неделя.

 

 

Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, намери сервиз и погледнете налягане в рейла на стартер. Ако не си прави таргета, то проверявайте помпа или

дюза/дюзи с голямо количество обратна нафта. Мисля, че обикновено е това ако не пали на стартер, но пали на дърпане..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, колата вече е в сервиз.От диагностиката показа 12 вместо нужните 30 бара (мисля че беше бара) налягане на горивото.

Помпа или дюзи са и предположенията на майстора.

 

Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Мисля, че обикновено е това ако не пали на стартер, но пали на дърпане..

Излиза, че на дърпане кол. вал се върти по-бързо от на стартер и успява да компенсира загубата на налягане.

Не знам защо за дизели не се препоръчва палене на скорост. Теоретично би трябвало да е все едно дали стартера или скор. кутия завърта маховика/кол. вал., ако е на подходяща скорост...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само дизела,но бензиновите не се препоръчва да се палят на дърпане.Става въпрос за по новите коли,заради катализаторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само дизела,но бензиновите не се препоръчва да се палят на дърпане.Става въпрос за по новите коли,заради катализаторите.

Да, но само теоретично- докато запали изхвърля неизгоряло гориво, което скъсява живота им, но...същото се случва и въртейки на стартер когато не може да запали.

Друго обяснение трябва да има ... Предполагам, че е свързано със съединителя- в момента на паленето се получава удар, който ще поеме съединителя (пружините му) , защото е зацепен за ск. кутия/диференциала/колелата. Понеже на съвременните дизели маховика е демпферен, то и неговите пружини се натоварват...и вероятно от там е мита специално за дизелите.

Това са само мои предположения и ако не се прави често, вероятно няма да се почупи нищо.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за коментарите но, въпроса ми не беше дали да паля или не с бутане/дърпане.Аз също съм чувал че не е добре да се прави но, такива бяха обстоятелствата.

Ще перифразирам въпросите си.Както казах, колата вече е в сервиз но, не е специализиран за Honda.Предполагам знаят какво правят (бързо диагностицираха евентуалните проблеми).

Ако някой е имал подобен проблем и се е справил.Всяко мнение и идея ще е добре дошла.

Майстора елиминира проблема да е от дюзите (връщат колкото трябва нафта), остава помпата.Имало някакви клапани които може да са заседнали но, това ще се разбере с разглобяване утре - понеделник.

Надявам се да не нещо сериозно защото ми казаха цена за нова помпа 2200-2300 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имало някакви клапани които може да са заседнали но, това ще се разбере с разглобяване утре - понеделник.

Надявам се да не нещо сериозно защото ми казаха цена за нова помпа 2200-2300 лв.

Едва ли е помпата...

На тойотите има SCV клапан (преди фейслифта са 2), който е на помпата и при не палене е най-честия виновник, защото след износване засяда понякога. Той се управлява от ЕКУ и определя налягането на изхода на помпата.

Тук не знам има ли такъв клапан(и) или е вграден в помпата.

Сподели накрая какво се оказа и къде са тези клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този клапан се оказа виновника

 

47300594457c2a87463c41b1596f0b9f.jpg0cbb7b4dbee99bf56dd96793c6827126.jpg

 

Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този клапан се оказа виновника

Как се нарича клапана и каква е ролята му? Изглежда като ограничител на максималното налягане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора обясни че е предпазен клапан за високо налягане в рейла.Нямам идея как работи а и не питах.Глупост ще е ако след сработване трябва да се подменя.Клапана е Bosch и е над 200 лв.

 

Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора обясни че е предпазен клапан за високо налягане в рейла

Така предположих и аз- ограничител за максимално налягане.

И как разбра, че е този клапан и какво направихте накрая? Смени ли го, че да се убеди, че е от него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че го смени, имаше вероятност и да не от него но, след елиминиране на другите възможни причини (мерене на излишна нфта от дюзите и разглабяне на помпата) се стигна до него.Както казах не зная как работи клапана.Предполагам е заседнал в отворено положение и от там е идвал проблема.

 

Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана работи на принципа на предпазните клапани на бойлерите. Този клапан трябва да изпусне налягане само ако то стане прекалено високо, като по този начин предпазва двигателя. Т.е. щом колата на пали, заради този клапан, значи той е износен и изпуска налягане постоянно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че този клапан си е известна болежка за модела, но не знаех до сега...из чуждите форуми се коментира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще ми е необходимо малко помощ. При мен смениха същият този клапан, дюзите са проверени за обратна нафта, но колата все още пали трудно. Ходих в Авел, които са официален сервиз на БОШ системи. От там ми казаха, че за да се уверят, че няма проблем с дюзите трябва да ги свалят и тестват на стенд една по една. Но те предполагат, че проблема е някъде другаде. Направиха няколко теста (и за нито един не ми взеха пари, защото не разбраха от къде е проблема). Колата качва много бързо налягане на горивото и при всеки оборот впръсква гориво, но двигателя просто не стартира веднага, а след няколко завъртания. Измериха компресията на цилиндрите и изкараха този резултат:

DSC_2786.jpg

Казаха ми, че нормалната компресия трябва да е около 24, а моите цилиндри, както се вижда са далеч от тази стойност, особено 3-ти. Не знам как точно са измерили тази компресия, но те ме посъветваха, да потърся още някой, който може да измери компресията и да ми каже къде е проблема, защото те не знаят от какво може да е тази ниска компресия. Аз искам да попитам следното:

1. Някой знае ли къде в Пловдив мога да проверя компресията и да разчитам на правилна диагностика

2. Ако не в Пловдив, мога да отида до София и там да оставя колата, например в Юбико. Там дали ще се справят с диагностиката

3. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и ако, да какво е предприел да се справи. 

Приемам всякакви съвети и мнения, защото идва зима и трябва по-бързо да се оправи този проблем. След като запали колата работи като часовник и върви чудесно, но този проблем ще ме тормози много зимата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз освен, че нямам, нямам и идея къде биха ти свършили работа. ЮбиКо, може би, обади им се и ги питай по тел., след като им обясниш ситуацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам дали някой знае номер за този клапан и къде мога да го намеря, че никъде не намирам? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, извинявам се предварително ако съм направил грешка с правенето на нова тема. Та проблемите ми са от няколко месеца и са доста странни. Карам акорд 2.2 който не винаги пали от първия път, няма значение дали е палена преди 1 минута или 1 ден, върти и не пали. За да я запаля първо давам на контакт връщам ключа и веднага паля като това не става от раз но пали, а зимата дори падаше акумулатора от многото опити и трябваше всеки път да го свалям. Друго, което съм забелязал е вечер когато карам на дълги при натискане на съединителя светлините стават много слаби. През ден ми излиза чека с грешка P1535. Изклиючил съм блутут модула и правих тест на клапана, който е на горивната рейка за връщане на гориво, но не върна такова. Колата няма проблеми като забиване или слаб вървеж и съм пробвал и със друг акумулатор, но проблемите си останаха и вече не знам какво да и гледам, та ще бъда благодарен ако някой даде някакви идеи какъв може да е проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми е интересен въпроса. При мен се е случвало, не често, но случвало да не запали от първия път или да трябва да задържа по-дългов време ключа при запалзване. Случва се като, че ли главно когато съм карал, спрял и пак запалил след краткотраен престой. Не знам дали зависи, но почти всеки път когато се е случвало не съм бил заредил гориво от ЕКО Авиодизел, а от ОМВ Максмоушън. С Авиодизел от ЕКО не е случвало никога, повече от 2 години карам само с него. Пробвай с друго гориво евентуално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам да, даже мисля и горивния филтър да сменя, но ми е странно защо като дам на контакт върна ключа и след това пали и проблема с фаровете също ми е странен та се чудя да не е по електронниката проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си сменял на скоро лагер на алтернатора? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм, колата я имам от декември месец и започна да го прави януари този проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същите признаци на продължително въртене... Как мога да го проверя този клапан дали отваря/затваря, че виждам че и той не е евтин?  

@Douken реши ли си проблема? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!При мен проблемът е,че при студен двигател пали от раз,а при топъл такъв не иска и не иска,или пали след продължително въртене.Когато не запали,впръсквам етер и всичко е наред.Закачаха я,казаха,че всичко е в нормите...В чудо съм,просто не знам към какъв специалист да се обърна...Акорд 2,2 дизел 2004.

Редактирано от Джи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...