ivko_1 67 #1 Публикувано 2 Октомври, 2015 (Редактирано) Колеги, да попитам...нормално ли е да е преплескан от вакуум маркуча от радиатора към главата когато мотора е студен...като загрее и всичко си е наред... Редактирано 2 Октомври, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 2 Октомври, 2015 А нивото на антифриза в разширителния съд на едно ниво ли стои при загрял и студен двигател или се мени? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #3 Отговорено 2 Октомври, 2015 Винаги е на макс... И радиатора и той Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #4 Отговорено 2 Октомври, 2015 Смени си капачката на радиатора! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #5 Отговорено 2 Октомври, 2015 Смени си капачката на радиатора! Това означава ли, че клапана не отваря или какво...до какво ще доведе ако продължа да си карам така...че нещо май и миналия сезон го правеше това с маркуча...а нищо й няма на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #6 Отговорено 2 Октомври, 2015 Всъщност забелязах, че на загрял мотор, маркучите са леко твърдички и малко раздути... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #7 Отговорено 4 Октомври, 2015 Смених веднага капачката на радиатора ииии, никаква промяна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #8 Отговорено 4 Октомври, 2015 С правилните атмосфери ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vankata5305 0 #9 Отговорено 4 Октомври, 2015 Здравейте, колеги надявам се тук би било добре да задам и моя въпрос. Само че проблема ми е че стига почти до червена зона за да ми се включи перката и пак не охлажда достатъчно за да смъкне градуси задържа ги почти до горе. Някакви идеи за по ефикасно охлаждане освен да си пусна и парното за да мога да охладя двигателя, например по някакъв начин да променя перката да се включва по рано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #10 Отговорено 4 Октомври, 2015 А дали ти отваря големия кръг,а дали доливаш вода?Много има да допишеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #11 Отговорено 4 Октомври, 2015 Капачката е от общите поръчки...1.1бара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #12 Отговорено 4 Октомври, 2015 Винаги е на макс... И радиатора и той Имаш предвид че нивото в разширителния съд е винаги на макс на студен и загрял двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #13 Отговорено 4 Октомври, 2015 Винаги е на макс... И радиатора и той Имаш предвид че нивото в разширителния съд е винаги на макс на студен и загрял двигател?Точно така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #14 Отговорено 4 Октомври, 2015 Ей тук ти е проблема,разширителния съд е за да поема разликата в обема на охладителната течност и не може да е на едно ниво при 10 и 90 градуса.Щом капачката е ОЕМ вземи си провери гърловината на радиатора да не е нещо задръстена с боклуци,знам ли що не пуска навън и обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #15 Отговорено 4 Октомври, 2015 Никъде няма боклуци, всичко е чисто и отпушено...термостата работи супер, парното и климата...също...никога не дига стрелката над средата, дори в най-голямите жеги...перките работят перфектно...не губи антифриз... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #16 Отговорено 4 Октомври, 2015 Всичко хубаво но ако не работи капачката няма да е дълго така,може пък някой колега да има друга идея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #17 Отговорено 4 Октомври, 2015 Еее та и двете ли да не работят...може маркуча да е яко омекнал и той да прави проблемите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #18 Отговорено 4 Октомври, 2015 Хм,може.Ама пък това постоянно ниво ме озадачава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #19 Отговорено 4 Октомври, 2015 (Редактирано) Той като е супер мек и се свива без съпротивление и няма как да направи вакуум в системата за да дърпа от казанчето...поне така си мисля... Все още не съм я гледал на загрят мотор с новата капачка... Все забравям като сляза... Редактирано 4 Октомври, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vankata5305 0 #20 Отговорено 4 Октомври, 2015 А дали ти отваря големия кръг,а дали доливаш вода?Много има да допишеш. Предполагам че ми отваря понеже радиатора си загрява маркучите до там и те. Но пък сега отворих капачката докато е загряла и съответно трябва да долея само че сега загрява още повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #21 Отговорено 4 Октомври, 2015 Сега я загрях хубаво и пак са твърди маркучите..., като ги стисна не връща в преливника, който си седи на макс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #22 Отговорено 4 Октомври, 2015 А дали ти отваря големия кръг,а дали доливаш вода?Много има да допишеш.Предполагам че ми отваря понеже радиатора си загрява маркучите до там и те. Но пък сега отворих капачката докато е загряла и съответно трябва да долея само че сега загрява още повече Почти съм склонен да мисля, че радиатора ти е запушен малко от малко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #23 Отговорено 4 Октомври, 2015 Ако доливаш вода не е добре. А пък на теб нищо не ти пречи да смениш маркуча ,но ме съмнява това да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vankata5305 0 #24 Отговорено 5 Октомври, 2015 А дали ти отваря големия кръг,а дали доливаш вода?Много има да допишеш.Предполагам че ми отваря понеже радиатора си загрява маркучите до там и те. Но пък сега отворих капачката докато е загряла и съответно трябва да долея само че сега загрява още повече Почти съм склонен да мисля, че радиатора ти е запушен малко от малко... И мен такива мисли ме напират, а въпроса е как да си прочистя системата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #25 Отговорено 5 Октомври, 2015 А дали ти отваря големия кръг,а дали доливаш вода?Много има да допишеш.Предполагам че ми отваря понеже радиатора си загрява маркучите до там и те. Но пък сега отворих капачката докато е загряла и съответно трябва да долея само че сега загрява още повече Почти съм склонен да мисля, че радиатора ти е запушен малко от малко...И мен такива мисли ме напират, а въпроса е как да си прочистя системата Като отидеш на радиаторджий да я казачът на системи...за промивка илии нов радиатор...ти решаваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #26 Отговорено 6 Октомври, 2015 Сагата продължава... Преди 2 седмици сменях колектор, да не се окаже, че не е обезвъздушена хибаво... Дайте някакви идеи...че много ме дразни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #27 Отговорено 6 Октомври, 2015 Ако не е обезвъздушена ще прави въздушна тапа и няма да циркулира водата добре и ще загрява.Но ако проблема се е появил след смяната със сигурност там е панацеята!Огледай всички връзки и маркучи проследи около колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #28 Отговорено 6 Октомври, 2015 Може и да е... Не е да не ми се занимава...просто много ми е странно всичко...уж всичко си е наред, а май не е... Може да ми напомниш с подробности как точно се обезвъздушава... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #29 Отговорено 6 Октомври, 2015 Мерси, утре ще го пробвам и това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #30 Отговорено 6 Октомври, 2015 Ако го правиш това с оборотите на отворена капачка,гледай да не се окъпеш.. и после ще доливаш пак в радиатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #31 Отговорено 6 Октомври, 2015 (Редактирано) Все си мисля, че ще стане и без да е на отворена капачка... Редактирано 6 Октомври, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #32 Отговорено 6 Октомври, 2015 (Редактирано) Чак отворена не (ако под отворена имате предвид да се махне). Аз го правих на разхлабена. И ако не се лъжа в ръководството не пише да се махне капачката, а само да се охлаби. Редактирано 6 Октомври, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #33 Отговорено 7 Октомври, 2015 Че какво ще прави зад волана... и не разбрах защо трябва да форсирваш.Също така и да се катериш по бордюрите. Впрочем не ми отговаряй . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #34 Отговорено 7 Октомври, 2015 (Редактирано) Аз тия процедури ги направих, но без да е развита капачката(като на нормалните коли)...та така... Само да припомня, че и миналата зима го правеше това с маркуча...та се съмнявам в резултата от обезвъздушаването... Редактирано 7 Октомври, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #35 Отговорено 7 Октомври, 2015 Проведох горе описаните процедури по обезвъздушаването, а именно...вдигната предница, отворена капачка, изчакване да отвори термостата, стискане на маркучите и подаване на гас (3-4000)...последвано с непрекъснато доливане. Изтече доста антифриз през капачката...но се съмнявам да съм долял доста повече от колкото изтече...Като цяло излезнаха няколко балона(4-5) избълбуквания и повече като пяна...Изчаках да се пусне перката 5-6 пъти, докато е отворена капачката и 3 пъти след като я затворих... Въпросът е дали правилно е изпълнена процедурата...??? Пък утре сутринта ще видим дали пак се мачка маркуча... Няколко снимки на едните балончета и пяната... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #36 Отговорено 7 Октомври, 2015 Аз нито съм слагал предницата на наклон, нито ми е текъл антифриз от тапата, нито съм форсирал двигателя и имам перфектно работеща система. Общо взето не съм правил неща, които не ги пише в ръководството. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #37 Отговорено 7 Октомври, 2015 Untitled.jpg Аз нито съм слагал предницата на наклон, нито ми е текъл антифриз от тапата, нито съм форсирал двигателя и имам перфектно работеща система. Общо взето не съм правил неща, които не ги пише в ръководството. Дай и другата страничка де... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #38 Отговорено 7 Октомври, 2015 Никога не съм виждал пяна до сега. На колегите отгоре - не е задължително да се вдига предницата, но също и не вреди на процедурата. Разбира се те ме следят под лупа за всяко нещо, а не гледат общата картина. Знаем се! Като я махна и се вижда как мноого мини балончета изплуват и стават на пяна...сметни колко време си играх...докато всичко изчезне...Имаме напредък...беше поизстинала и маркуча не беше свит, а казанчето под минимум...долях и гассссс.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #39 Отговорено 7 Октомври, 2015 Това е ясно... Въпроса беше, че трябва да се знае, че не е като на обикновенните коли...а това ми е първата хонда, все пак... Благодаря на всички отзовали се ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове